Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Modular carrying: ervaringen met Think Tank of LowePro???

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Modular carrying: ervaringen met Think Tank of LowePro???

    Hallo, ik ben een amateurfotograaf die af en toe een event opzoekt om foto's te maken (sport, concert, enz...).

    Nu heb ik al verschillende tassen, maar die zijn werkelijk alleen maar goed genoeg voor "transport" naar ergens, snap je.

    Als ik ergens aankom, heb ik een Nikon D600 bij, met 24-70 met zonnekap in shooting position in de hand. Daarnaast zou ik een 14-24 van nikon willen bijhebben, EN een Sigma 70-200.

    Ik heb al veel gezocht, en kom op het Think Tank systeem uit, met de:

    - TT Pro belt,
    - TT 75 Skin Pop Down
    - TT Skin Body bag, met plaats voor 2 lenzen, 1 reeds ingenomen en 1 niet bezette lensplaats (voor de lenswissel natuurlijk . Hier zouden die twee lenzen inkunnen met hoods in shooting position.

    Deze zijn ook heel gemakkelijk mee te nemen want samendrukbaar. Ik heb dan 2 tassen aan mijn belt hangen, lijkt me goed doenbaar.

    Heeft er iemand ervaringen met het modulair Think Tank systeem? Of een ervaringsvergelijking met het modulair systeem van LowePro?

    De tassen van LowePro zijn wel mooier vind ik maar natuurlijk is dat minder belangrijk. De TT tassen lijken me meer robuust en ze hebben een tas waar 2 lenzen in kunnen naast elkaar (Skin Body Bag).

    Alle advies welkom!

  • #2
    Re: Modular carrying: ervaringen met Think Tank of LowePro???

    Dat van lowepro vind ik persoonlijk beter (heb in de winkel beide al getest), ik zou wel enkel de 2 verwisselaars kopen, de 100aw voor de 14-24 en de 200aw voor de 70-200.
    De rest van de Think Tank zakken zijn wel geniaal en beter dan de meeste andere.

    Comment


    • #3
      Re: Modular carrying: ervaringen met Think Tank of LowePro???

      Oorspronkelijk geplaatst door playerofwar Bekijk bericht