Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

gezocht, "vrouwelijke" fototassen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • gezocht, "vrouwelijke" fototassen


    Hallo,

    Ik werd uitgelachen toen ik in de fotowinkel vroeg naar een "leuke en vrolijke" fototas.
    Is dat nu zo vreemd????????
    Alle merken maken enkel van die saaie zwarte (en hier en daar een streepje donkerblauw of bordeau in) fototassen en ik vind daar nu eens niks vrolijk of mooi aan.

    Fotografie is mijn hobby en àls ik tijd heb om op stap te gaan dan ben ik ontspannen en blij en happy en .... snappie? en daar hoort iets vrolijk bij!
    En van die black Lowepro's, nou daar ben ik niet vrolijk van
    Je moet eens zo een fotokliekje op stap zien gaan, van langs achter zien ze er allemaal eender uit , als ze ergens stoppen en hun tassen neerzetten ..., tja, ik kan alleen maar hopen dat ze elk met hun eigen materiaal terug naar huis gaan

    Ondertussen bestaan er rugzakken in ontelbare modellen en kleuren en prints, laptopcases met streepjes, bloempjes, bollekes, ... je kan het zo gek niet bedenken
    Maar de fotografie, die laten ze achterwege!!!

    Ben ik de enige die hier bij stil staat en graag een fris-ogende én originele fototas zou willen?
    Of bestaat ze al?????????
    Girls, laat het me maar weten dan!!!!

    Greets

    Lena
    Last edited by Lena shoot; 9 juli 2009, 21:48.
    ---------------------------------------------------------------
    Don't blame the Canon, blame the canonnier!!!
    www.lenafotografie.be

  • #2
    Re: gezocht, "vrouwelijke" fototassen

    Dit lijkt me eerder een topic voor het forum "accessoires" dan het forum "gezocht"

    En ik denk dat je hier ook meer respons gaat krijgen . . . omdat in het orum "gezocht" niet gereageerd kan worden
    Last edited by Franciskine; 30 juni 2009, 11:16.
    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

    Comment


    • #3
      Re: gezocht, "vrouwelijke" fototassen

      Olympus OMD Em-1/Lumix GX8www.paly.be blog- Facebook

      Comment


      • #4
        Re: gezocht, "vrouwelijke" fototassen

        Zijn de tassen van Crumpler niet een beetje wat je zoekt?
        Sony SLT α57 / Sony 16-50 2.8 / Minolta 50 1.4 / Sony 85 2.8 / ...

        Comment


        • #5
          Re: gezocht, "vrouwelijke" fototassen

          Kijk eens even hier: http://www.jill-e.com/
          Niets te danken hoor, graag gedaan.
          Heb ook even gezocht naar DSLR's met bloemekesmotief, maar die heb ik nog niet gevonden.
          Groeten
          Geert

          Comment


          • #6
            Re: gezocht, "vrouwelijke" fototassen

            Ik dacht ook meteen aan Crumpler.
            about.me/stijnv

            Comment


            • #7
              Re: gezocht, "vrouwelijke" fototassen

              AHA ! Gevonden.

              Ben ook op zoek naar een nieuwe fototas en vond per toeval deze :
              Cameranu, uw winkel voor camera's en accessoires


              Misschien wel iets voor jou...
              Panasonic Lumix FZ2000

              Comment


              • #8
                Re: gezocht, "vrouwelijke" fototassen

                Sommige zaken moeten gewoon functioneel zijn, en niet meer dan dat, dus kan ik best begrijpen dat ze in de winkel der mee moesten lachen, al moet ik er onmiddelijk bijvoegen dat het super vrouwelijk is. Net zoals je aan een vrouw vraagt " wat voor een wagen heb je gekocht ? " En dan als antwoord krijgt " Ne Rooie "

                MVG, Jeff C.
                Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

                Comment


                • #9
                  Re: gezocht, "vrouwelijke" fototassen

                  Oorspronkelijk geplaatst door Appendix Bekijk bericht
                  Kijk eens even hier: http://www.jill-e.com/
                  Fak, wat zijn me dat gedrochten zeg
                  Beetje bombastisch en 'oud' naar mijn smaak...

                  Die Lowepro's en consoorten zijn idd soms verschrikkelijk lelijk... Ik heb een kleine scoudertas van Lowepro, die is gewoon zwart onopvallend, dat vind ik niet erg. En mijn Kata 3n1 vind ik nog best stijlvol, en vanbinnen is hij vrolijk geel

                  Last edited by Franciskine; 30 juni 2009, 16:37.
                  Sony SLT α57 / Sony 16-50 2.8 / Minolta 50 1.4 / Sony 85 2.8 / ...

                  Comment


                  • #10
                    Re: gezocht, "vrouwelijke" fototassen

                    Oorspronkelijk geplaatst door Jook Bekijk bericht
                    Fak, wat zijn me dat gedrochten zeg
                    Beetje bombastisch en 'oud' naar mijn smaak...
                    Gedrochten? Oud? Bombastisch?
                    En ik die dacht dat ik een mooi, fris, vrouwelijk tasje had gevonden voor TS.
                    Is die roze dan geen mooie????

                    of deze:

                    Zou ik dan echt zo oud zijn dat ik de smaak van de jongedames niet meer ken???

                    Serieuze deuk in mijn zelfbeeld....

                    Geert
                    Last edited by Appendix; 30 juni 2009, 14:04.

                    Comment


                    • #11
                      Re: gezocht, "vrouwelijke" fototassen

                      Eigenlijk is het best grappig als ze er mee lachen en dat zegt al veel over de verkoper.

                      Als je foto's gaat maken is de uitstraling die je hebt van groot belang.
                      Ik kan er dus best inkomen dat je een groot belang hecht aan die uitstraling.

                      Zo is het belangrijk welke camera je gebruikt -en dan spreek ik niet over C of N of het aantal pix-, als je een portret maakt met een kleine meetzoeker, een slr, middenformaat met topvieuwer of een TC dat geeft allemaal een ander beeld wat betreft sfeer. Zo las ik zelfs eens een intervieuw met een gerenomeerde portretfotografe die als ze een portret moest gaan maken haar kledingsstijl aanpaste.
                      Dus je tasje aanpassen aan jou stijl is zeker niet zo gek.

                      Het zal niet makkelijk zijn, maar ik wens je zeker een heel leuke tas die helemaal past bij jou. Wat je eventueel kan doen is een gewone tas die je leuk vindt kopen en daarin dan je spullen stoppen elk afzonderlijk in een camaeratas of lenskoker.
                      Vriendelijke groeten,Raf

                      www.rafvandenbogaert.be

                      Comment


                      • #12
                        Re: gezocht, "vrouwelijke" fototassen

                        Oorspronkelijk geplaatst door Kaneda Bekijk bericht
                        AHA ! Gevonden.

                        Ben ook op zoek naar een nieuwe fototas en vond per toeval deze :
                        Cameranu, uw winkel voor camera's en accessoires


                        Misschien wel iets voor jou...
                        wel dié zien er fris en leuk uit, en best goedkoop ook!
                        Maar ik zoek nog ff verder naar een rugzak modelletje
                        Momenteel staat Crumpler op nr1 voor mij
                        thx voor de tip Stijn en Jook!!


                        Lena
                        ---------------------------------------------------------------
                        Don't blame the Canon, blame the canonnier!!!
                        www.lenafotografie.be

                        Comment


                        • #13
                          Re: gezocht, "vrouwelijke" fototassen

                          Oorspronkelijk geplaatst door Appendix Bekijk bericht
                          Gedrochten? Oud? Bombastisch?
                          En ik die dacht dat ik een mooi, fris, vrouwelijk tasje had gevonden voor TS.
                          Is die roze dan geen mooie????

                          Zou ik dan echt zo oud zijn dat ik de smaak van de jongedames niet meer ken???

                          Serieuze deuk in mijn zelfbeeld....

                          Geert
                          Hallo Geert,

                          Het zijn modieuze tassen hoor! (is wel degelijk de mode vandaag) maar absoluut niet mijn smaak vrees ik, ik deel de mening van Jook, maar wil het iets subtieler brengen , dus omschrijf ze als oudbollig
                          De tas moet voor mij ook functioneel zijn (dus type rugzak - dan heb je de handen vrij) en mag best een beetje sportief ogen en dat is zeker niet het geval bij deze modelletjes
                          Die lijken meer op het type tas dat Paris Hilton zou kopen als ze aan fotografie zou beginnen en dan kan ze er bovenop nog haar hondje in kwijt
                          Mijn hond weegt 45 kg dus ik heb echt iets stevigers nodig
                          Toch dank voor de tip!!!

                          Lena
                          ---------------------------------------------------------------
                          Don't blame the Canon, blame the canonnier!!!
                          www.lenafotografie.be

                          Comment


                          • #14
                            Re: gezocht, "vrouwelijke" fototassen

                            De Crumpler heeft een "Pretty Boy", maar vooralsnog geen "Pretty Girl", vrees ik, al zullen die Pretty Boy modellen vast in je smaak vallen.
                            BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                            Comment


                            • #15
                              Re: gezocht, "vrouwelijke" fototassen

                              Oorspronkelijk geplaatst door Lena shoot Bekijk bericht
                              Hallo Geert,

                              Het zijn modieuze tassen hoor! (is wel degelijk de mode vandaag) maar absoluut niet mijn smaak vrees ik, ik deel de mening van Jook, maar wil het iets subtieler brengen , dus omschrijf ze als oudbollig
                              De tas moet voor mij ook functioneel zijn (dus type rugzak - dan heb je de handen vrij) en mag best een beetje sportief ogen en dat is zeker niet het geval bij deze modelletjes
                              Die lijken meer op het type tas dat Paris Hilton zou kopen als ze aan fotografie zou beginnen en dan kan ze er bovenop nog haar hondje in kwijt
                              Mijn hond weegt 45 kg dus ik heb echt iets stevigers nodig
                              Toch dank voor de tip!!!

                              Lena
                              Doet me zo'n beetje denken aan die keer dat ik mijn vrouw een handtas cadeau deed en ze zo'n 10 minuten in een deuk lag van het lachen

                              Comment

                              Working...
                              X