Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Camera accu uit Hong Kong kopen ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Camera accu uit Hong Kong kopen ?

    Camera accu uit Hong Kong, kost slechts een fractie van de prijs van orgineel.
    Doen of toch liever maar niet, wie heeft daar ervaring mee ?

  • #2
    Re: Camera accu uit Hong Kong kopen ?

    geen ervaring ermee

    je kan ook wel in belgie kijken voor de 'witte' producten
    lenmar is zo'n merk dat redelijk wat batterijen heeft voor verschillende toestellen
    Website: http://www.svisimaging.be

    Comment


    • #3
      Re: Camera accu uit Hong Kong kopen ?

      Ik zou het zeker doen. Ik heb vorige week mijn Scandisk kaartje besteld vanop Ebay, 16GB - 90MB/s.
      134 Euro voor betaald. Hier betaal je er toch rond de 200Euro voor.

      Netjes verpakt toegekregen.

      En voor invoertax of extra kosten moet je niet bang zijn, als je onder de 180Euro blijft.

      Comment


      • #4
        Re: Camera accu uit Hong Kong kopen ?

        Ik kocht er 2 via Ebay. Het was wel in Engeland. Allebei snel en netjes ingepakt geleverd. Ik denk dat ik ze zo'n 11€ per stuk heb betaald inclusief verzending. Indien je via Ebay koopt let er dan wel op of de koper een powerseller is. Dit betekend dat deze verkoper volgens Ebay te vertrouwen is. Indien je kan betalen via Paypal geeft dit ook meer zekerheid.
        Fuji X-t2, Fuji X-t10, Fuji X-M1 en wat lenzen

        Comment


        • #5
          Re: Camera accu uit Hong Kong kopen ?

          ik heb een batterij van phottix gekocht, spotgoedkoop en betrouwbaar ( voor mijn 20D destijds).

          onder de shop HK supplies op ebay, duurt wel een en twee- drietal weken vooraleer ze toekomen.
          J.
          Canon 5D Mark II & 1D MarkII / 70-200 2.8 IS /50 1,4 / 17-40 4.0 /

          Comment


          • #6
            Re: Camera accu uit Hong Kong kopen ?

            ik heb een lemar goedkoop en degelijk :-)
            Canon 5DmkII /Canon 70-200 2.8IS / Canon 16-35 2.8 /sigma 15mm fisheye / Canon 24-105L / Canon Speedlite 430EX II / Manfrotto 190XB PRO / Manfrotto 460MG HEAD

            Comment


            • #7
              Re: Camera accu uit Hong Kong kopen ?

              Oorspronkelijk geplaatst door Ripaf Bekijk bericht
              En voor invoertax of extra kosten moet je niet bang zijn, als je onder de 180Euro blijft.
              is dat niet onder de 22 euro?


              ik heb ook zo een voor mijn 450d en merk niet veel verschil met de originele canon, buiten de prijs :-p
              Last edited by dennis_l; 30 maart 2010, 20:10.
              450d met glas van 10 tot 250mm en een flits

              Comment


              • #8
                Re: Camera accu uit Hong Kong kopen ?

                Oorspronkelijk geplaatst door nomino Bekijk bericht
                Ik kocht er 2 via Ebay. Het was wel in Engeland. Allebei snel en netjes ingepakt geleverd. Ik denk dat ik ze zo'n 11€ per stuk heb betaald inclusief verzending.
                Mogen we weten bij wie

                Oorspronkelijk geplaatst door dennis_l Bekijk bericht
                is dat niet onder de 22 euro?
                Idd; http://fiscus.fgov.be/interfdanl/nl/citizens/index.htm
                Maar als je als gift laat afkomen en pakket is niet te groot of zwaar zal wel makkelijk doorkomen.

                Moet deze week paketje ontvangen met een waarde van -€40 dat is verzonden als gift, zal hier posten of er iets is bij gekomen(invoerkosten)

                Edit: ik heb een 6jaar geleden een pakket vanuit Canada ter waarde van €100 laten overkomen en heb dan €10 invoerkosten moeten betalen, het was me wel waard als je weet dat identiek product hier het dubbel kost.
                Last edited by foto4fun; 10 maart 2010, 06:22.
                Never resist temptation or it could go away...
                Mijn handleiding is meer versleten dan men toestel :rolleyes:

                Comment


                • #9
                  Re: Camera accu uit Hong Kong kopen ?

                  Gewoon doen als het voor een accu is, ik heb dit al meermaals (een keer of 4) gedaan via Ebay in Hong Kong, en nooit problemen of importkosten gehad, omdat het een klein pakje is...

                  Comment


                  • #10
                    Re: Camera accu uit Hong Kong kopen ?

                    goeie service en lage prijzen kun je ook dicht bij huis krijgen ; oa hier. Ik heb er al batterijen en afstandbedieningen besteld.
                    20D 40D 12-24F4 50F1.8 400F5.6 150F2.8 TZ7
                    Het fotoblog van Bertpix.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Camera accu uit Hong Kong kopen ?

                      Oorspronkelijk geplaatst door momosportwagon Bekijk bericht
                      Gewoon doen als het voor een accu is, ik heb dit al meermaals (een keer of 4) gedaan via Ebay in Hong Kong, en nooit problemen of importkosten gehad, omdat het een klein pakje is...
                      Ik heb zelfs een batterij (joekel) voor mijn laptop in hongkong besteld...38 (30 euro) dollar inclusief verzendkosten (kost hier 120 euro)
                      Binnen 4 dagen had ik 'm en hij werkt super

                      Comment


                      • #12
                        Re: Camera accu uit Hong Kong kopen ?

                        ja en nee,

                        ik heb altijd redelijk goeie hongkong versies gehad, maar de laatste die ik kreeg woog echt tientallen grammen minder dan een andere hongkong en nog eens wat minder dan een originele Canon. Als je safe wil zijn koop je misschien best van zo'n semi witte product.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Camera accu uit Hong Kong kopen ?

                          Oorspronkelijk geplaatst door foto4fun Bekijk bericht
                          Moet deze week paketje ontvangen met een waarde van -€40 dat is verzonden als gift, zal hier posten of er iets is bij gekomen(invoerkosten)
                          Even melden dat mijn pakket is aangekomen via de gewone post, ik heb geen extra kosten betaald, maar de postbode deelde me mee dat een vriend ook een pakket heeft laten komen(-€2) en die heeft wel extra kosten betaal maar ik denk dat deze via DHL is geleverd en de mijne is via gewone post.

                          Oja @ ts welke chinees is dat je wil bestellen?
                          Never resist temptation or it could go away...
                          Mijn handleiding is meer versleten dan men toestel :rolleyes:

                          Comment


                          • #14
                            Re: Camera accu uit Hong Kong kopen ?

                            O K bedankt voor alle reactie's, dit geeft mij wel meer zekerheid.
                            Accu is besteld via ebay in Hong Kong, ik geef nog een reactie als hij aangekomen is.
                            Duurt zo'n 2 weken.

                            Comment


                            • #15
                              Re: Camera accu uit Hong Kong kopen ?

                              Oorspronkelijk geplaatst door mvanversendaal Bekijk bericht
                              Duurt zo'n 2 weken.
                              Dat mag je rekenen, de HKP is traag
                              Ik heb het binnen de 8 werk dagen ontvangen

                              HKP=Hong kong post
                              Never resist temptation or it could go away...
                              Mijn handleiding is meer versleten dan men toestel :rolleyes:

                              Comment

                              Working...
                              X