Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tamron 70-300mm & Sigma APO 70-300mm... Hulp gezocht!!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Tamron 70-300mm & Sigma APO 70-300mm... Hulp gezocht!!

    Ik had hiervoor een Tamron 70-300mm lens.. eigenlijk was ik best te spreken over de kwaliteid van deze lens in normale stand, zowel als in de macro stand. Helaas ging de lens na een 5 maanden kapot. het begon met een Error 99 probleem die ik steeds meer kreeg, en zo ook mijn vader als hij die lens op zijn body gebruikte (om te kijken of het daar ook het geval was) Bij de winkel werd ik in eerste stantie niet geloofd tot de Diaframa helemaal dicht sloeg en de lens echt kapot was. Zij hebben de lens laten repareren en na een 2 maanden had ik mijn lens gerepareerd terug. Na een paar keer foto's te hebben gemaakt krijg ik al snel weer de Error 99 op mijn camera en sloeg weer de diaframa dicht! Weer terug gegaan en uit eindelijk een geheel nieuwe lens gekregen. Ook deze gaf de eerste keer al de Error 99 aan en maakte een zeer raar geluid bij de diafragma. Nou.. maar weer terug naar de winkel.

    Nu komt het...

    We zijn nu (schrik niet) 5 maanden verder inmiddels. We hebben zojuist de Sigma APO 70-300mm F4-5.6 DG MACRO aangeboden gekregen maar moeten een verschil van €63,- bij betalen. Mijn Tamron koste nieuw €179,- Daarmee komt de Sigma dus op €242,-

    Nu komt mijn vraag... Is dit duur voor deze lens? En wat zouden jullie doen in mijn geval.. En de belangrijkste vraag..

    Is de Sigma APO 70-300mm F4-5.6 DG MACRO een goeie lens (vervanger)
    of
    Canon Eos 10D - Canon 50mm F1.8 - Sigma 50-500mm- Sigma 150mm Macro F2.8 - Mijn foto's op: http://mrfotografie.nl

  • #2
    Re: Tamron 70-300mm & Sigma APO 70-300mm... Hulp gezocht!!

    deze lens kost bij corné 225€, doe daar 10 verzending bij en je hebt 235€ (wat ben ik toch slim hé )

    Scheelt enkele euro dus valt best mee.
    Ik denk dat velen hier tevreden zijn over de lens, zeker gezien de prijs, doe maar effe een search, je zal zien.

    groeten
    Koen
    You may say that I'm a dreamer, but I'm not the only one - J. Lennon
    www.koendd.be

    FZ50

    Comment

    Working...
    X