Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sigma 50-150 f2.8

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Sigma 50-150 f2.8

    Hallo,
    dit lijkt me een fijn hebbeding maar ik vind het niet te koop, niet bij konijneberg, niet bij art en craft.
    Waar is dit objectief wel te koop?Laatste versie he.
    I k heb een Canon 70 d, een 70-200 kan een alternatief zijn maar de kortste afstand om een portret te maken wordt dan wel bedenkelijk.
    Canon 70D en wat lenzen

  • #2
    Re: Sigma 50-150 f2.8

    Die zijn helaas niet meer in het assortiment.

    Een van de mysteries wat betreft discontinued lenses van Sigma (wellicht iets te maken met het toenmalig gebruikte OS systeem, gepikt van Nikon en daarvoor ook veroordeeld)

    Wie ze heeft zal ze niet vlug tweedehands verkopen. Ik heb er zelf eentje, prima lensje voor indoor optredens (schooltheater, muziekoptredens, indoor manege werk, ...). Toch wel wat bedenkingen bij het zweverige beeld in de zoeker.
    Last edited by Empe; 18 juni 2015, 23:18.

    Comment


    • #3
      Re: Sigma 50-150 f2.8

      Oorspronkelijk geplaatst door Empe Bekijk bericht
      Die zijn helaas niet meer in het assortiment.

      Een van de mysteries wat betreft discontinued lenses van Sigma (wellicht iets te maken met het toenmalig gebruikte OS systeem, gepikt van Nikon en daarvoor ook veroordeeld)

      Wie ze heeft zal ze niet vlug tweedehands verkopen. Ik heb er zelf eentje, prima lensje voor indoor optredens (schooltheater, muziekoptredens, indoor manege werk, ...). Toch wel wat bedenkingen bij het zweverige beeld in de zoeker.
      Thanks, dan moet ik er ook niet meer achter zoeken.
      Canon 70D en wat lenzen

      Comment

      Working...
      X