In een ander draadje gaf je aan in het bezit te zijn van een Tamron 90mm macro lens die je gebruikt in combinatie met een Tamron 1.4x teleconverter. Zou je voor mij misschien een paar voorbeeld foto’s willen posten met het gebruik en zonder het gebruik van de teleconverter? Ik wil graag weten hoe groot het kwaliteitverlies eigenlijk is en hoeveel meer ik zou kunnen vergroten. (en of dit voor mij dan voldoende is)
Ik ben namelijk zelf ook in het bezit van zo’n Tamron lens en twijfel of ik er een Tamron 1.4x teleconverter bij ga kopen. (of misschien toch een 2x teleconverter?). Ik zou wel naar een winkel in de buurt willen gaan om zelf te testen maar er is geen enkele winkel bij mij in de buurt die de converter op voorrraad heeft (en al zeker niet met Pentax vatting
)
Werkt de Sigma Ex 2x converter trouwens ook goed samen met de Tamron 90mm?
Bij voorbaat bedankt voor de hulp.
Ik ben namelijk zelf ook in het bezit van zo’n Tamron lens en twijfel of ik er een Tamron 1.4x teleconverter bij ga kopen. (of misschien toch een 2x teleconverter?). Ik zou wel naar een winkel in de buurt willen gaan om zelf te testen maar er is geen enkele winkel bij mij in de buurt die de converter op voorrraad heeft (en al zeker niet met Pentax vatting

Werkt de Sigma Ex 2x converter trouwens ook goed samen met de Tamron 90mm?
Bij voorbaat bedankt voor de hulp.
Comment