Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon EF 70-200 f/4 L IS USM .......

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Canon EF 70-200 f/4 L IS USM .......

    Ik heb zojuist dit objectief binnen gekregen. Alles heel mooi, degelijk en snel. Maar als ik de Image Stabilizer aanzet dan hoor je een beetje krakend/schrapend geluid. Is dit normaal bij dit objectief? Bij de Canon Ef 70-200 f/2.8 L IS USM was dit niet het geval, dus vandaar mijn vraag.
    "The only easy day was yesterday"

  • #2
    Re: Canon EF 70-200 f/4 L IS USM .......

    Is "normaal" bij deze lens.

    Comment


    • #3
      Re: Canon EF 70-200 f/4 L IS USM .......

      Wat je normaal gesproken hoort is een soort licht zoemend/ suizend geluid als IS geactiveerd is en wat eindigt met dat krakerige geluid op het moment dat de IS weer wordt uitgeschakeld. Da's dus normaal. Doen eigenlijk alle IS lenzen wel in meer of mindere mate, alleen bij de ene hoor je het wat duidelijker dan de andere. En bij de 70-200 f4 IS die ik heb gehad was dat geluid ook erg hoorbaar...
      www.indetailfotografie.nl

      Comment


      • #4
        Re: Canon EF 70-200 f/4 L IS USM .......

        Ja dat klopt. Je hoort het als de IS geactiveerd wordt en als het wordt uitgeschakeld. Daartussen hoor je een ligt zoemend geluid. Bedankt voor de snelle antwoorden. Dat stelt me weer even gerust :-)
        "The only easy day was yesterday"

        Comment


        • #5
          Re: Canon EF 70-200 f/4 L IS USM .......

          Oorspronkelijk geplaatst door mental-marco Bekijk bericht
          Ja dat klopt. Je hoort het als de IS geactiveerd wordt en als het wordt uitgeschakeld. Daartussen hoor je een ligt zoemend geluid. Bedankt voor de snelle antwoorden. Dat stelt me weer even gerust :-)
          Mijn 70-200 2.8 IS II en 100 L doen dit ook met IS aan. M'n 17-55 2.8 heeft dit iets minder hard.
          Design is destiny in my hands, fate in your eyes.

          Comment

          Working...
          X