Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

canon EF 300mm f4 IS + canon 1.4 extender voor natuurfotografie goeie keuze?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • canon EF 300mm f4 IS + canon 1.4 extender voor natuurfotografie goeie keuze?

    Is de canon EF 300mm f4 IS + canon 1.4 extender een goeie keuze voor de eerste pasjes in natuurfotografie? Of is er een andere (lees betere) keuze binnen de canon lenzen rekening houdend met een budget van ongeveer €1300? Ik veronderstel dat er hier wel mensen zijn die ervaring genoeg hebben met deze, of andere combinatie om mij te helpen bij mijn keuze. Bedankt alvast voor de reacties.
    PS Voorbeeldfoto's van deze combinatie zijn zeer welkom.
    Grtz Fatje

    - EOS + EF -

  • #2
    Re: canon EF 300mm f4 IS + canon 1.4 extender voor natuurfotografie goeie keuze?

    de vogels die ik gepost heb zijn met de (300 l is +1.4 extender) gefotografeerd of dat goed genoeg is voor jou zou ik voor de 300 prime gaan prima lens.

    groetjes wim
    http://www.naturewim.be

    Comment


    • #3
      Re: canon EF 300mm f4 IS + canon 1.4 extender voor natuurfotografie goeie keuze?

      kijk hier eens. In die thread komen zowat de beste (tele)lenzen van canon aan bod binnen dat budget.
      De 400 5.6 is dus idd ook een heel goede keuze...
      [FONT=Century Gothic][SIZE=2]WWW.NATUURBEELD.BE | FACEBOOK

      Comment


      • #4
        Re: canon EF 300mm f4 IS + canon 1.4 extender voor natuurfotografie goeie keuze?

        Als je die lens all-round wilt gebruiken zou ik zeker voor een IS versie gaan. Gebruik je hem enkel vanuit een schuilhut (aka statief) dan kan je ook zonder IS proberen
        --
        Play Drakensang - a free online mmorpg

        Comment


        • #5
          Re: canon EF 300mm f4 IS + canon 1.4 extender voor natuurfotografie goeie keuze?

          Oorspronkelijk geplaatst door Perrush
          Als je die lens all-round wilt gebruiken zou ik zeker voor een IS versie gaan. Gebruik je hem enkel vanuit een schuilhut (aka statief) dan kan je ook zonder IS proberen
          Maar op de IS krijg je 150€ terug van Canon ...
          Canon EOS Digital
          BD0479BE

          Comment


          • #6
            Re: canon EF 300mm f4 IS + canon 1.4 extender voor natuurfotografie goeie keuze?

            Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg
            Maar op de IS krijg je 150€ terug van Canon ...
            moet je mij niet vertellen
            --
            Play Drakensang - a free online mmorpg

            Comment

            Working...
            X