Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SD Oostduinkerke "De garnaalvissers" op zaterdag 29 november 2014

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: SD Oostduinkerke "De garnaalvissers" op zaterdag 29 november 2014

    Hotel is geboekt en de weersvoorspellingen zien er goed uit. Droog met wolkenvelden die hopelijk zullen zorgen voor enkele mooie luchtjes boven het water.
    Zaterdagochtend rond 07u30 ben plan ik mijn landing op het strand van Nieuwpoort, enkele uurtjes uitwaaien en dan richting garnalenvissers.
    Kijk er naar uit, mijn eerste vakantiemomentje van 2014, heb er lang genoeg op moeten wachten.
    Als er mensen zijn die iets willen afspreken voor zaterdagvoormiddag of voor zondag, stuur maar een pm en dan zien we wel verder.

    Groetjes en tot zaterdag,

    Edje.
    Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

    Comment


    • #17
      Re: SD Oostduinkerke "De garnaalvissers" op zaterdag 29 november 2014

      Oorspronkelijk geplaatst door Edje C Bekijk bericht
      Als er mensen zijn die iets willen afspreken voor zaterdagvoormiddag of voor zondag, stuur maar een pm en dan zien we wel verder.

      Eddy,

      heb verleden week stapperke en fotodirk gesproken, zij wilden ook wel iets vroeger toekomen aan het strand.

      Je kan ze misschien en PM sturen en samen afspreken.


      Tot zaterdag.
      Doe nooit iets aan een ander wat je zelf niet graag hebt !!!
      Met een gebalde vuist is het moeilijk iemand de hand te schudden.

      BD0460BE

      Comment


      • #18
        Re: SD Oostduinkerke "De garnaalvissers" op zaterdag 29 november 2014

        Alles staat klaar voor morgen, de batterijen zijn nog aan het laden en dan zijn we der helemaal klaar voor.
        Gisteren het waadpak nog eens getest op waterdichtheid, lekker droog en warm de test geslaagd.
        Tot morgenmiddag en voor de vroege vogels, tot morgen op het strand.

        Edje.
        Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

        Comment


        • #19
          Re: SD Oostduinkerke "De garnaalvissers" op zaterdag 29 november 2014

          Het was heel leuk en ... schitterend weer!!

          Mijn vrouw heeft er heerlijk van genoten. Straks wordt ze zelf nog lid van BD (God behoede me!!)

          Grote MERCI voor de organisatoren
          "Just do it !"

          http://jr52.be/index.html

          Comment


          • #20
            Re: SD Oostduinkerke "De garnaalvissers" op zaterdag 29 november 2014

            Van ons ook een dank u wel voor de organisatie en de weergoden niet te vergeten.
            Het is niet altijd evident om iets te organiseren zodat het voor de partner ook leuk is.
            Wij hebben er van genoten.

            Marc & Mieke
            Foto's = smaak & het moment. Daarom zal ik zelden commentaar geven op foto's. Sorry daarvoor.
            M.v.g. Marc

            Comment


            • #21
              Re: SD Oostduinkerke "De garnaalvissers" op zaterdag 29 november 2014

              Hehe, juist terug van een prachtig weekend aan zee. Met een schitterende SD waar ik, en nog een paar andere deelnemers, een 'annexke' hebben aangebreid.
              Batterijtjes opgeladen om terug een verse (werk)week te beginnen. Ik heb ervan genoten...
              Religion, to me, is a bureaucracy between man and God that I don't need.

              Comment


              • #22
                Re: SD Oostduinkerke "De garnaalvissers" op zaterdag 29 november 2014

                Oorspronkelijk geplaatst door stapperke Bekijk bericht
                Hehe, juist terug van een prachtig weekend aan zee. Met een schitterende SD waar ik, en nog een paar andere deelnemers, een 'annexke' hebben aangebreid.
                Batterijtjes opgeladen om terug een verse (werk)week te beginnen. Ik heb ervan genoten...
                Kan ik me alleen maar volmondig bij aansluiten .
                Hartelijk dank aan het organiserend alsook het deelnemend comité, het was genieten van begin tot einde.
                En nu mijn foto's eens door de molen draaien van LR en zien wat er uit zal komen.

                Grtjs,
                Edje C.
                Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

                Comment


                • #23
                  Re: SD Oostduinkerke "De garnaalvissers" op zaterdag 29 november 2014

                  Sluit mij ook aan de comments van Edje C en Stapperke!
                  Heel erg bedankt voor de fijne organisatie! Ik heb er ook erg van genoten! Zeker met die toffe bende, veel gelachen, gebabbeld en natuurlijk gefotografeerd!
                  En vanmorgen zijn we dan nog eens samen de garnaalvissers in de mist gaan fotograferen....Edje C die riskeerde zich om redelijk diep in zee te gaan om toch mooie en originele foto's te nemen.
                  Ben wel heel erg benieuwd!
                  Gr Pascale
                  Last edited by tantine; 30 november 2014, 18:16.
                  Eerlijkheid duurt het langst!!
                  Mijn website: http://www.degrafon.be/

                  Comment


                  • #24
                    Re: SD Oostduinkerke "De garnaalvissers" op zaterdag 29 november 2014

                    Alles is al gezegd door voorgaande commentaren. Dit zijn de SD's waar ik naar uitkijk. Met een gezellige groep en dan een onderwerp die niet alledaags is.

                    Bedankt voor de organisatie en stappertje, de komende maanden gaan we werk maken om u eens een deftige gezellige stad te laten ontdekken. Maar geef mij nog wat tijd.

                    Groetjes

                    Luc en Kathy
                    http://lvbfoto.jimdo.com/

                    Comment


                    • #25
                      Re: SD Oostduinkerke "De garnaalvissers" op zaterdag 29 november 2014

                      Na lange afwezigheid op de SD's toch eens een dagje kunnen vrijmaken om deel te mogen nemen.
                      Ik heb er dan ook een lange verlengde SD van gemaakt van 's morgens tot 's avonds.
                      Het prachtige ochtendlicht kondigde een onvergetelijke dag aan.

                      Mijn dank gaat uit naar de mensen die er hun vrije tijd ingestoken hebben om dit te organiseren.

                      Voor allen die volgende week de luchthaven gaan bezoeken, veel fotoplezier en ik kijk
                      reeds uit naar de beeldjes die jullie zullen plaatsen.

                      Grtjes,

                      Dirk

                      P.S. Nu nog de tijd vinden hoe de beeldjes eruitzien van deze dag.

                      Comment


                      • #26
                        Re: SD Oostduinkerke "De garnaalvissers" op zaterdag 29 november 2014

                        Inderdaad, het was een prettig weerzien, zaterdag heel goed weer, zondag mist en natte voeten
                        Maar ik had het er graag voor over.
                        Tot de volgende SD!

                        Comment

                        Working...
                        X