Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

BELANGRIJK : Modellendag verzending.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #46
    Originally posted by jaja
    Voila ...

    Met de moto deze middag mijn "modellen" CD'tje binnengebracht bij kodoal ...

    Jaja
    en al rap terug

    Comment


    • #47
      hallo beste allemaal,

      de modellen beginnen achter hun foto's te vragen!Wat heel normaal is!Ze hebben er voor GEWERKT!
      Ik heb na update van de ontvangen cd's toch nog steeds een 25 tal cd's niet ontvangen.Kijk de lijst van de verzonden cd nog eens na , en als u al verzonden hebt,maar uw naam is niet vermeld,laat me dan een mailtje!
      HEBT U ECHTER NOG NIET VERZONDEN DOE HET DAN SNEL.
      Geloof me het samenstellen is een hele job,en als ik achteraf nog eens een tweede samenstelling moet doen,dan is mijn energie (en goesting)om zo nog eens een dag te helpen organiseren ,zoek.
      Sorry ik ben ook maar een hard werkende (en levensgenietende) zelfstandige.

      dank u voor uuwaaandaaacht

      Comment


      • #48
        Kzie dat ik niet op het lijstje sta, maar mijn foto's staan opdezelfde CD als die van Amica...
        http://www.vannecke.be
        Canon 10D /Canon 350D /Canon Powershot G5
        Sigma 12-24 / Tamron 28-75/Canon 28-135 / Sigma 180 macro / Canon EF 50 1.8II / Sigma 50-500 / Speedlite 420EX/ Speedlite 580EX/ X-drive II / Manfrotto 055BWB + 329RC4

        Comment


        • #49
          ok wunjo

          Comment


          • #50
            Hallo Kodoal, 'k heb net een pakje voor je gepost met priorzegeltjes, als alles goed gaat heb je mijn CD-tje dinsdag in je bus.
            Sorry voor het late versturen, mijn foto's waren tijdig klaar, maar mijn CD-writer heeft het laten afweten.
            eMJeke
            website

            Comment


            • #51
              Kodoal, sorry voor het lange wachten, maar dat van mij gaat ook vandaag op de post.
              Weet je, er zijn speedauto's maar ook dieselauto's hé?
              En den dezen is nen diesel, komt traag op gang, maar als ie op gang is....

              Comment


              • #52
                act zie dat hij niet over zijn toeren gaat hé!

                Comment


                • #53
                  Is vertrokken hoor Kodoal, het zal alleen langer duren dan nen anderen, tis nogal nen tragen, maar heb hem nen prior opgeplakt.
                  En over zijn toeren? tegen dat diene in Mol is, is dienen nog niet opgewarmd zenne

                  Comment


                  • #54
                    Hi Kodoal,

                    de mijne heb je binnen, heb de cd zaterdag bij je thuis afgeleverd.
                    BD0055BE of te wel Krisv5
                    http://users.pandora.be/kris.verhaegen/ E-mail: kris.verhaegen@pandora.be

                    Comment


                    • #55
                      Triker, de CD zit in de brievenbus

                      mvg,Z
                      Z900
                      Canon 80D+1DMII 50MK1/70-200 2.8/400 5.6 // Sigma 15FE/50-500 // Tamron AF SP 90 2.8/28-75 2.8 Di // Kenko AF Pro 300 1,4x TC

                      Comment


                      • #56
                        ik wordt plat gebeld door sabrye,
                        ze riep het zou toch maar 1 week duren

                        Waar blijven ze nu ???

                        mvg
                        gabriella
                        Canon 300D en 350D
                        canon 24-85 mm. f/3.5-4.5 usm
                        canon 20-35 usm

                        Comment


                        • #57
                          Euh Koen, je vrouw (denk ik toch?) heeft de cd-rom toch doorgegeven, want ik zie mijn naam nog niet in de lijst staan?
                          BD0055BE of te wel Krisv5
                          http://users.pandora.be/kris.verhaegen/ E-mail: kris.verhaegen@pandora.be

                          Comment


                          • #58
                            kris vc ben jij dat niet?

                            Comment


                            • #59
                              Hoi Koen,

                              Kris Verhaegen is de naam en mijn nicj is krisv5
                              BD0055BE of te wel Krisv5
                              http://users.pandora.be/kris.verhaegen/ E-mail: kris.verhaegen@pandora.be

                              Comment


                              • #60
                                moet me toch iets van het hart,
                                eerst worden wij verzocht om de cd zsm klaar te maken, anders kom je op een lijst te staan

                                Maar de ouders van het model wat ik heb meegenomen, zijn behoorlijk kwaad op mij, omdat er is verteld dat het maar 1 week zou duren.
                                Ik was daar niet bij toen dat verteld was, maar voor mij is het niet echt prettig zo.
                                Wat moet ik haar vertellen nu ?

                                Helaas hoor je van jullie kant erg weinig zo.

                                Alles was perfect geregeld, maar het belangrijkste wordt nu opzij gelegd, en dat zijn de modellen die met smart wachten op hun foto's.

                                En ik kan me niet voorstellen dat het model wat ik had meegenomen, de eniste is die met veel ongeduld wacht.

                                Ik weet zeker dat het enorm veel werk is om alles uit te zoeken.
                                Maar laat dan even iets horen, weten hoe lang het nog gaat duren.
                                Zodat ik en andere elkaar op de hoogte kunnen stellen...


                                mvg
                                gabriella
                                Canon 300D en 350D
                                canon 24-85 mm. f/3.5-4.5 usm
                                canon 20-35 usm

                                Comment

                                Working...
                                X