Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

12 of 14 mei 2005 - BD'rs in de Bush - Arnhem

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: BD'rs in de Bush

    Oorspronkelijk geplaatst door Triker
    Hahahahaa, ik zal het nog wel zien/horen als je met de andere BD'rs het grote bush in durft
    Nou, als die ouwe nie mee gaat ga ik wel mee .....

    Comment


    • #17
      Re: BD'rs in de Bush

      Een absolute aanraders is een pracht zoo .maar spijtig genoeg kan ik niet in het weekend van 15 mei en die dagen in de week moet ik arbeiden.
      Groetjes
      http://www.vehe.be

      Comment


      • #18
        Re: BD'rs in de Bush

        Hey Triker,

        Mooie titel heb je!!

        Zou zeker met z'n tweeen mee willen maar wat ons betreft kunnen wij alleen op zaterdag 14 mei. Dus als de zaterdag het wordt dan zijn we zeker van de partij, anders gaat het ons niet lukken!

        Als dat niet lukt is het jammer , zien we de volgende keer maar weer
        D200...
        BD0339NL


        www.serage.nl

        Comment


        • #19
          Re: BD'rs in de Bush

          Naar mijn mening de mooiste zoo die ik ooit bezocht. Als de datum past wil ik er ook wel bij zijn. Een weekendje zoo combineren met een fietstocht op de Veluwe zie ik wel zitten. Midden in de week kan het voor mij zeker niet.

          Maar zoals ik al zei ... als de datum past

          Comment


          • #20
            Re: BD'rs in de Bush

            Ik zal er alleszins al niet bij kunnen zijn. 'k Zit dat weekend in Lissabon. 't Zal voor een volgende keer zijn. Inderdaad een mooie zoo, voor zover ik het me nog van een goeie 12 jaar geleden herinner.

            seppuku.

            Comment


            • #21
              Re: BD'rs in de Bush

              Hoi, Trikker,
              We hebben het er nog over gehad op SD Beekse Bergen.
              Ik wil zeker graag komen, maar dat weekend ben ik weg.
              Dus als het 10/5 of 12/5 wordt, zal ik zeker van de partij zijn.
              freyake

              Comment


              • #22
                Re: BD'rs in de Bush

                Oorspronkelijk geplaatst door lut
                Naar mijn mening de mooiste zoo die ik ooit bezocht. Als de datum past wil ik er ook wel bij zijn. Een weekendje zoo combineren met een fietstocht op de Veluwe zie ik wel zitten. Midden in de week kan het voor mij zeker niet.

                Maar zoals ik al zei ... als de datum past
                Als je ooit de gelegenheid hebt om de zoo van Kopenhagen te bezoeken zeker doen is ook een prachtzoo .En voor de houders van een abbo op de zoo is het gratis.
                Groetjes
                http://www.vehe.be

                Comment


                • #23
                  Re: BD'rs in de Bush

                  Oorspronkelijk geplaatst door seppuku
                  Ik zal er alleszins al niet bij kunnen zijn. 'k Zit dat weekend in Lissabon. 't Zal voor een volgende keer zijn. Inderdaad een mooie zoo, voor zover ik het me nog van een goeie 12 jaar geleden herinner.

                  seppuku.
                  Dan is het zeker de moeite waard om nog eens te gaan, want er is in die 12 jaar aardig wat veranderd, en het meeste alleen maar ten goede
                  http://www.magendans-fotografie.nl Canon 10D, 20D, 60D + Canon 50mm + Sigma 50-500 + Tamron AF17-35mm + Canon 28-80.

                  Comment


                  • #24
                    Re: BD'rs in de Bush

                    Oorspronkelijk geplaatst door meserage
                    Hey Triker,

                    Mooie titel heb je!!

                    lol, heb ik niet zelf verzonnen zoals je weet
                    tja, en BD'r in the mist zal zeker niemand aanspreken haha
                    http://www.magendans-fotografie.nl Canon 10D, 20D, 60D + Canon 50mm + Sigma 50-500 + Tamron AF17-35mm + Canon 28-80.

                    Comment


                    • #25
                      Re: BD'rs in de Bush

                      He Triker,
                      Foutje in de OP:
                      Ik en mijn vechtgenote staan op donderdag 12 mei. Nou weet ik van de vechtgenote niets te zeggen tot er een datum vast staat, want ze zal misschien vrij moeten vragen van haar werk. Maar ik ga voor elke datum hoor!
                      NIETS kan me nog tegenhouden

                      Edit: ik moet leren lezen... Domme plofke Lees ik dat er gewoon 2 datums doorgaan???

                      Comment


                      • #26
                        Re: BD'rs in de Bush

                        Oorspronkelijk geplaatst door Plofkop
                        He Triker,
                        Foutje in de OP:
                        Ik en mijn vechtgenote staan op donderdag 12 mei. Nou weet ik van de vechtgenote niets te zeggen tot er een datum vast staat, want ze zal misschien vrij moeten vragen van haar werk. Maar ik ga voor elke datum hoor!
                        NIETS kan me nog tegenhouden

                        Edit: ik moet leren lezen... Domme plofke Lees ik dat er gewoon 2 datums doorgaan???
                        Laat me maar weten welke datum jullie het beste schikt, ik kan jullie zo verschuiven
                        http://www.magendans-fotografie.nl Canon 10D, 20D, 60D + Canon 50mm + Sigma 50-500 + Tamron AF17-35mm + Canon 28-80.

                        Comment


                        • #27
                          Re: BD'rs in de Bush

                          Hey Triker tof initiatief wij willen er ook nog eens bij zijn en graag op zaterdag 14 mei.
                          Dus schrijf ons maar in Aandi = alex & Inge
                          En we blijven je volgen in de Busch
                          Nikon D300s + Nikon AF-S VR 18-200mm + Nikon AF-S VR 105mm f/2.8G ED-IF Micro + en Speedlight SB-800;
                          Lidnummer BD0066BE

                          Comment


                          • #28
                            Re: BD'rs in de Bush

                            JLP kan op beide dagen en mijn echtgenoot kan alleen in het weekend (maar dat maakt voor mij niets uit, ik kom dus met of zonder aanhang).
                            Technisch perfect is onbelangrijk, als de foto maar goed is.
                            --------

                            Comment


                            • #29
                              Re: BD'rs in de Bush

                              Oorspronkelijk geplaatst door Triker
                              Laat me maar weten welke datum jullie het beste schikt, ik kan jullie zo verschuiven
                              Vechtgenote kiest voor de 14e, dus wie weet ik ook

                              Comment


                              • #30
                                Re: BD'rs in de Bush

                                Oorspronkelijk geplaatst door JLP
                                JLP kan op beide dagen en mijn echtgenoot kan alleen in het weekend (maar dat maakt voor mij niets uit, ik kom dus met of zonder aanhang).
                                Aan jou de keus JPL, ik kan je bijna aanraden om op de donderdag te komen
                                http://www.magendans-fotografie.nl Canon 10D, 20D, 60D + Canon 50mm + Sigma 50-500 + Tamron AF17-35mm + Canon 28-80.

                                Comment

                                Working...
                                X