Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Boek Of Fame 2011

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #91
    Re: Boek Of Fame 2011

    Gno,

    Jawel hoor!
    Ik ben toetsenman geweest van de coverband Shered ...
    Elektrische piano van Yamaha, synthesisers van korg en Roland ...
    Midi-aansturing ... via diskettes van 720Kb
    En dat werkte ook nog allemaal

    Alles verkocht inmiddels en geïnvesteerd in foto-apparatuur
    Zien is geen enkel probleem - horen, dat is na al die jaren wellicht geen goed idee
    jaja

    Oorspronkelijk geplaatst door gNo Bekijk bericht
    Speel jij Piano Jaja
    zou ik wel eens willen zien
    Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
    Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

    Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

    Comment


    • #92
      Re: Boek Of Fame 2011

      Zoëven heb ik mijn lidgeld 2012 betaald en ook maar het BOF 2011 besteld en betaald, voordat ik het draadje ivm de "technische problemen" mbt het BOF 2011 gelezen had. (Ik kon de laatste tijd wat minder tijd doorbrengen op belgiumdigital.com i.v.m. verbouwingswerkzaamheden )
      Ik heb er echter alle vetrouwen in dat BD dit in overleg met de drukker zal oplossen en ben er van overtuigd dat het BOF 2011 het wachten waard zal zijn.
      Jan Akkermans
      (BD1097BE)
      Fujifilm GFX 100S, X-T5, X-T3, X-Pro3 en wat glas

      Comment


      • #93
        Re: Boek Of Fame 2011

        ondertussen half januari....is er al nieuws wanneer de boeken geleverd kunnen worden?
        http://www.jvs-photography.be/

        Comment


        • #94
          Re: Boek Of Fame 2011

          Oorspronkelijk geplaatst door jvs Bekijk bericht
          ondertussen half januari....is er al nieuws wanneer de boeken geleverd kunnen worden?
          Het is inderdaad rustig, ik heb er zelfs 3 besteld en betaald, 2009, 2010 en 2011
          Last edited by KvP; 13 januari 2012, 17:46.
          Nikon D700 + Grip / Nikkor AF-S 14-24G ED / Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8G ED / Nikkor AF-S 80-200 F2.8D IF-ED / SB800

          Comment


          • #95
            Re: Boek Of Fame 2011

            Hallo

            Is er al nieuws wanneer het BOF 2011 verkrijgbaar zal zijn?

            Mvg

            JeanP
            ___________________________________
            JeanP BDO742BE Nikon D700 en D3X+ Nikkor en Sigma lenzen.

            Comment


            • #96
              Re: Boek Of Fame 2011

              Ik wil niks zeggen, maar het begint wel erg lang te duren. Al enig nieuws wanneer we de boeken kunnen afhalen? het is bijna februari

              Grtz R.
              Nikon D300 | Nikon D5000 | Tamron 28-75 | 50mm 1.8 | Lensbaby | WEBSITE | Flickr

              Comment


              • #97
                Re: Boek Of Fame 2011

                Benieuwd of er nu wel een antwoord komt...
                www.wolves-fotografie.nl en www.komfotograferen.nl
                Voor al uw foto-opdrachten, fotografie workshops en privé-lessen fotografie en/of fotobewerking.

                Comment


                • #98
                  Re: Boek Of Fame 2011

                  Hallo,

                  laat die maar weg hoor ...
                  Voor ons is het net zo vervelend als voor jullie

                  Wie het BOF2011-verhaal een beetje gevolgd heeft weet dat - geheel buiten de wil van BD om - er bij het drukken van het BOF grote kwaliteitsproblemen zijn geweest.
                  De boeken voldeden geheel niet aan de door BD gestelde kwaliteitseisen en de oplage werd dan ook niet aanvaard.
                  Momenteel zijn we nog steeds aan het uitzoeken op welke manier we dit "verhaal" op een zo goed mogelijke wijze kunnen afhandelen, maar dat vraagt (helaas) tijd omdat de aangeboden tussenoplossingen volgens ons nog steeds niet voldoen.

                  We kunnen voorlopig niets doen dan onze excuses aanbieden voor het uitblijven van kwaliteitsvolle BOF2011-boeken ... maar blijven achter de schermen verder onderhandelen om dit verhaal alsnog tot een goed einde te brengen ...

                  Jaja
                  Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
                  Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

                  Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

                  Comment


                  • #99
                    Re: Boek Of Fame 2011

                    Ik wil wel wachten hoor want het is niet dringend...
                    Mvg, Pascal,Schoonspikke
                    Als je schiet..schiet dan raak!
                    500 PIXHuawei P30 PRO

                    Comment


                    • Re: Boek Of Fame 2011

                      Schoonspikke,

                      We hebben momenteel niet veel keuze hé ...
                      Maar ik heb alle vertrouwen in de "BD-onderhandelaars"

                      Jaja

                      Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
                      Ik wil wel wachten hoor want het is niet dringend...
                      Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
                      Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

                      Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

                      Comment


                      • Re: Boek Of Fame 2011

                        Ik heb ook nog wel geduld hoor .
                        Liever een goed boek dan eentje met fouten .
                        Hou ons af en toe maar op de hoogte als je wat nieuws hebt
                        Groetjes
                        Luc
                        Nikon D700 & D4 met redelijk wat glaswerk in de tas + Panasonic Lumix FZ 150

                        Comment


                        • Re: Boek Of Fame 2011

                          Hallo,

                          Doen we ...

                          Jaja

                          Oorspronkelijk geplaatst door lucske_40 Bekijk bericht
                          Ik heb ook nog wel geduld hoor .
                          Liever een goed boek dan eentje met fouten .
                          Hou ons af en toe maar op de hoogte als je wat nieuws hebt
                          Groetjes
                          Luc
                          Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
                          Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

                          Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

                          Comment


                          • Re: Boek Of Fame 2011

                            Die is niet voor de situatie, dat is overmacht en daar kiest niemand voor. Die is voor jullie communicatie. 13 januari werd er namelijk ook al gevraagd naar de stand van zaken.

                            is er al nieuws wanneer de boeken geleverd kunnen worden?
                            www.wolves-fotografie.nl en www.komfotograferen.nl
                            Voor al uw foto-opdrachten, fotografie workshops en privé-lessen fotografie en/of fotobewerking.

                            Comment


                            • Re: Boek Of Fame 2011

                              Ik heb het grootste geduld van de wereld. Maar... in deze wereld van de communicatie en email is het toch niet moeilijk om alle mensen die een boek bestelden op de hoogte te houden van de stand van zaken, in plaats van dat je steeds op het forum naar nieuws moet gaan zoeken? Begrijp me goed, dit is geen verwijt (jullie zijn allemaal vrijwilligers toch) maar een aanbeveling.
                              Henk
                              Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
                              (BD1383NL)

                              Comment


                              • Re: Boek Of Fame 2011

                                Oorspronkelijk geplaatst door Henk47 Bekijk bericht
                                Ik heb het grootste geduld van de wereld. Maar... in deze wereld van de communicatie en email is het toch niet moeilijk om alle mensen die een boek bestelden op de hoogte te houden van de stand van zaken, in plaats van dat je steeds op het forum naar nieuws moet gaan zoeken? Begrijp me goed, dit is geen verwijt (jullie zijn allemaal vrijwilligers toch) maar een aanbeveling.
                                Henk
                                Henk, als je het bericht van jaja van 24 januari leest dan weet je toch genoeg
                                Wat moeten ze meer doen, als jij het grootste geduld van de wereld hebt moet je ook weten wat overmacht is.
                                Meer kunnen ze gewoon niet doen helaas.

                                Afwachten allemaal, iets anders zit er niet op, en blijven lachen mensen . Er zijn ergere dingen op de wereld
                                Nikon D700 + Grip / Nikkor AF-S 14-24G ED / Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8G ED / Nikkor AF-S 80-200 F2.8D IF-ED / SB800

                                Comment

                                Working...
                                X