Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Boek Of Fame 2011

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #46
    Re: Boek Of Fame 2011 - VOORINSCHRIJVING

    Ik heb zaterdagavond na de SD Tongeren mijn 2 bestelde exemplaren meegenomen naar huis. Ja en ik heb dus niet de moeite genomen om even te bladeren in de boeken.

    Deze avond eens gebladerd in dit prachtige samengestelde werk, maar er is een groot probleem met allebei mijn boeken.

    Ongeveer 90% van de blz zijn bevlekt met witte puntjes. Fout in de druk dus.
    Vooral de zwarte balk rond de foto bevat heel veel witte puntjes.

    Nu, bij wie kan ik terecht met dit probleem en hoe kan ik aan nieuwe boeken geraken?

    Dus, even opletten als je dit prachtig werk in ontvangst neemt.

    Comment


    • #47
      Re: Boek Of Fame 2011 - VOORINSCHRIJVING

      Ik heb dat ook, maar het is eerder stof, denk van het snijden...
      Is weg te vegen, maar wel heel voorzichtig, anders maak je schreven op het zwart papier.
      Oorspronkelijk geplaatst door fotosdirk Bekijk bericht
      Ik heb zaterdagavond na de SD Tongeren mijn 2 bestelde exemplaren meegenomen naar huis. Ja en ik heb dus niet de moeite genomen om even te bladeren in de boeken.

      Deze avond eens gebladerd in dit prachtige samengestelde werk, maar er is een groot probleem met allebei mijn boeken.

      Ongeveer 90% van de blz zijn bevlekt met witte puntjes. Fout in de druk dus.
      Vooral de zwarte balk rond de foto bevat heel veel witte puntjes.

      Nu, bij wie kan ik terecht met dit probleem en hoe kan ik aan nieuwe boeken geraken?

      Dus, even opletten als je dit prachtig werk in ontvangst neemt.
      www.damafoto.be
      Facebook Damafoto

      Comment


      • #48
        Re: Boek Of Fame 2011 - VOORINSCHRIJVING

        Ik meen dat dat probleem zich enkele jaren geleden ook eens voorgedaan had. Bleek inderdaad stof te zijn.
        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

        Comment


        • #49
          Re: Boek Of Fame 2011 - VOORINSCHRIJVING

          Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
          Ik meen dat dat probleem zich enkele jaren geleden ook eens voorgedaan had. Bleek inderdaad stof te zijn.
          Waren het toen enkele boeen of de hele serie?
          Nikon D700 + Grip / Nikkor AF-S 14-24G ED / Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8G ED / Nikkor AF-S 80-200 F2.8D IF-ED / SB800

          Comment


          • #50
            Re: Boek Of Fame 2011 - VOORINSCHRIJVING

            Oorspronkelijk geplaatst door MG-TF Bekijk bericht
            krijgen wij een bericht wanneer we ze mogen ophalen in de afhaalpunten.
            hoe gaat dat in zijn werk ???
            Ben ook nieuwsgierig,
            mvg,
            Kinglouie
            de gustibus et coloribus non est disputandum
            Greetz, Artur Bex

            Comment


            • #51
              Re: Boek Of Fame 2011 - VOORINSCHRIJVING

              Oorspronkelijk geplaatst door Heembeek Bekijk bericht
              ik heb vandaag bericht gehad van kiala dat ze daar zijn ingeput.
              Ik zal een tweede mail krijgen wanneer het is aangekomen in mijn kiala-verdeelpunt.

              vzw BelgiumDigital heeft voor u een pakket aangemaakt via de Kiala Verzendservice. De inhoud van het pakket is:
              Bofboek
              Zodra de verzender het pakket ter verzending heeft aangeboden, zal het naar het door de verzender gekozen Kiala Punt verzonden worden.
              Wanneer uw pakket is aangekomen op het Kiala Punt, zal u nogmaals een e-mail van de Kiala Verzendservice ontvangen. Wacht dus op dat bericht alvorens naar het Kiala Punt te gaan om uw pakket op te halen.
              Wij danken u vriendelijk voor het gebruik van de Kiala Verzendservice!
              Het Kiala Verzendservice Team.
              idem
              Sony RX10 Mark IV
              nog een fijne dag verder!
              Guido

              Comment


              • #52
                Re: Boek Of Fame 2011 - VOORINSCHRIJVING

                Oorspronkelijk geplaatst door KvP Bekijk bericht
                Waren het toen enkele boeen of de hele serie?
                Ik dacht een aantal uit een welbepaalde doos... Maar ik zeg het, het was enkele jaren geleden, en ik kan het mij niet precies herinneren.
                BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                Comment


                • #53
                  Re: Boek Of Fame 2011

                  Hoop dat mijn exemplaar binnenkort met de post gaat komen, ben benieuwd naar het resultaat!
                  www.wolves-fotografie.nl en www.komfotograferen.nl
                  Voor al uw foto-opdrachten, fotografie workshops en privé-lessen fotografie en/of fotobewerking.

                  Comment


                  • #54
                    Re: Boek Of Fame 2011

                    Vraagje...

                    Ik heb de bestelling (en betaling) reeds enige tijd geleden in orde gebracht. De leveringen zouden voor begin december zijn. Ik heb aangeduid om het boek af te halen bij Lut te Diepebeek. Maar nu vroeg ik mij af of wij verwittigd worden als het boek kan afgehaald worden. Of hoe dit eigenlijk in zijn werk gaat?

                    Het is de eerste keer dat ik het boek bestel en weet niet hoe alles verloopt....
                    ~Try and fail, but don't fail to try ~

                    Comment


                    • #55
                      Re: Boek Of Fame 2011

                      Ik stel voor dat je Lut een PB'tje stuurt; als zij thuis reeds over boeken beschikt, kunnen jullie meteen afspreken?
                      BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                      Comment


                      • #56
                        Re: Boek Of Fame 2011

                        Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
                        Ik stel voor dat je Lut een PB'tje stuurt; als zij thuis reeds over boeken beschikt, kunnen jullie meteen afspreken?
                        wordt dat dat dan naar iedereen gestuurd die bij lut (of ergens anders) gaat afhalen ?
                        bedankt alvast
                        ps : ben ook in dat geval, vandaar.
                        nikon coolpix s9100

                        Comment


                        • #57
                          Re: Boek Of Fame 2011

                          Ze worden vast moet van al het 'gezeur' en als iedereen straks zijn boek heeft hopelijk alleen maar tevreden leden

                          Maar ik heb nog geen mail van kiala gehad. Eigenlijk helemaal niets meer gehoord na bestellen. Zou wellicht netjes zijn om iedereen die besteld heeft even te verwittigen dat de boeken gedrukt zijn en momenteel verspreid worden. En op welke termijn men zijn boek kan ophalen bij het ophaal punt. Daar zal vast ook verschil in zitten tussen belgie en nederland maar een kort bericht zou vast op prijs gesteld worden. Zo vaak kom ik ook weer niet op BD
                          http://www.vincentriemersma.com

                          Comment


                          • #58
                            Re: Boek Of Fame 2011

                            Wat betreft levering van onze Bof 2011-> de eerste dozen die ons bezord werden bevatte boeken met gebreken. Na overleg met de drukker zal de volgende lading voldoen aan BD normen.
                            Dus nog even geduld gevraagd. We wensen toch allemaal een goed exemplaar te ontvangen... Niet?
                            Last edited by Soeki Wan; 2 december 2011, 22:07.
                            Mvg,
                            SW
                            BD1071BE

                            Comment


                            • #59
                              Re: Boek Of Fame 2011

                              Oorspronkelijk geplaatst door Soeki Wan Bekijk bericht
                              Wat betreft levering van onze Bof 2011-> de eerste dozen die ons bezord werden bevatte boeken met gebreken. Na overleg met de drukker zal de volgende lading voldoen aan BD normen.
                              Dus nog even geduld gevraagd. We wensen toch allemaal een goed exemplaar te ontvangen... Niet?
                              ik ben er gerust in, het kunstwerk komt er wel aan........
                              Sony RX10 Mark IV
                              nog een fijne dag verder!
                              Guido

                              Comment


                              • #60
                                Re: Boek Of Fame 2011

                                De uitleg van soeki wan is duidelijk en ook ik verkies goed afgewerkte boeken dan deze met een foutje.

                                Ik wacht wel, maar kijk er toch met zeer veel belangstelling naar uit.

                                Groetjes

                                Comment

                                Working...
                                X