Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Recent werk

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Recent werk

    Bericht weggehaald.
    Last edited by Henk47; 27 januari 2008, 21:39. Reden: Er gaat nog iets fout. Nieuwe poging elders.
    Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
    (BD1383NL)

  • #2
    Re: Recent werk

    'k Zie alleen 4 rode kruisjes...
    BD0910BE

    Comment


    • #3
      Re: Recent werk

      Foto's zijn niet zichtbaar hier.

      Citaat uit de reglementen bij Pbase:

      Important Caveat for those who want to embed PBase images in other sites
      Please note that to be able to embed images in other sites, you need to be a PBase subscriber (that is, not a free account). If you have a free account, PBase does not offer you a feature called direct linking which is essentially what you need to embed the images in outside sites.
      In 't Nederlands: rechtstreeks koppelen, het zogeheten "deeplinken", is niet toegestaan als je een gratis account hebt aangemaakt.

      Je zal een andere parkeerplaats moeten zoeken voor jouw foto. Of betalen.

      Alternatieven? Klik hier!!
      Last edited by Jos Vanhengel; 27 januari 2008, 21:27.
      Vriendelijke groet,

      Jos

      Comment


      • #4
        Re: Recent werk

        ... verder zijn het wel leuke beelden
        "Just do it !"

        http://jr52.be/index.html

        Comment


        • #5
          Re: Recent werk

          Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
          Foto's zijn niet zichtbaar hier.

          Citaat uit de reglementen bij Pbase:



          In 't Nederlands: rechtstreeks koppelen, het zogeheten "deeplinken", is niet toegestaan als je een gratis account hebt aangemaakt.

          Je zal een andere parkeerplaats moeten zoeken voor jouw foto. Of betalen.

          Alternatieven? Klik hier!!
          Hallo Jos,

          Alle begin is moeilijk? Ik heb aanwijzingen van een lid van BD maar zijn hulp is vergeefs. \
          Het kan niet aan Pbase liggen, ik heb daar al twee jaar een betaald account. De fout ligt gewoon bij mij.... en ik heb het idee dat ik er dankzij Stitch uit ben...

          groeten, Henk
          Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
          (BD1383NL)

          Comment


          • #6
            Re: Recent werk

            ik heb daar al twee jaar een betaald account
            Dan heeft iedereen jouw de verkeerde oplossings-richting uitgestuurd ... sorry
            Freeze the Ocean of Motion ! Nikon D300 & D700 _ Nikkor AF-x 14-400mm

            Comment

            Working...
            X