Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Aan de havengeul...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Aan de havengeul...

    Aan de havengeul in nieuwpoort...is dit wat?


    [Mod-LesC]Omdat de foto (niet langer?) te zien is, wordt deze post verhuisd van Showcase/Natuur en Landschappen naar het Testforum. Graag de link herstellen, en dan de Moderator(s) verwittigen, waarna jouw post kan teruggeplaatst worden.[/Mod]
    Last edited by LesC; 31 juli 2010, 10:10.
    Ik maak foto's

  • #2
    Re: Aan de havengeul...

    leuk idee, alleen de compo vind ik niet zo.
    grt,bouk.
    Last edited by bouk; 27 juli 2010, 11:49. Reden: ';,./
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: Aan de havengeul...

      Mooi beeld !
      De foto roept als landschap natuurlijk niet veel op, maar in een reeks zal dit beeld bijzonder aanspreken.
      Toch vind ik de toonzetting veel te hard, de zwarten zijn naar mijn smaak te diep. Je maakt een poetisch beeld, het licht is zacht en gemodereerd en dan ga je zo hard en diep gaan afwerken. Het is natuurlijk een keuze, maar ik zou dit beeld veel zachter processen. Het blijft uiteraard een interpretatie...
      Greetz, Kariboe
      * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
      Euh... deze quotering is zeer subjectief !

      Comment


      • #4
        Re: Aan de havengeul...

        Oorspronkelijk geplaatst door Kariboe Bekijk bericht
        Mooi beeld !
        De foto roept als landschap natuurlijk niet veel op, maar in een reeks zal dit beeld bijzonder aanspreken.
        Toch vind ik de toonzetting veel te hard, de zwarten zijn naar mijn smaak te diep. Je maakt een poetisch beeld, het licht is zacht en gemodereerd en dan ga je zo hard en diep gaan afwerken. Het is natuurlijk een keuze, maar ik zou dit beeld veel zachter processen. Het blijft uiteraard een interpretatie...
        Greetz, Kariboe
        danku! meningen als deze zijn enorm bruikbaar
        Ik maak foto's

        Comment

        Working...
        X