Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Waar is dat ingevroren kieken gebleven?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Waar is dat ingevroren kieken gebleven?

    Ik wou die foto quoteren, maar toen stond die er plots niet meer...
    Ik lag nochtans op de grond van 't lachen
    Waar is da kieken gebleven
    meer foto's op http://www.flickr.com/photos/8416810@N06/

  • #2
    Re: Waar is dat ingevroren kieken gebleven?

    Zal vermoedelijk binnenkort in een groter formaat te zien zijn. Was zoals iemand terecht had opgemerkt een beetje klein uitgevallen en daar heeft de maker/maakster nu wellicht gevolg aan gegeven ...

    Net zoals de (laatste) foto "in de diepvries" blijkbaar vervangen gaat worden door een andere, want die staat er nu ook niet meer op ...
    Mijn fotowebsite : www.filover.be

    Comment


    • #3
      Re: Waar is dat ingevroren kieken gebleven?

      Oorspronkelijk geplaatst door flitske
      Ik wou die foto quoteren, maar toen stond die er plots niet meer...
      Ik lag nochtans op de grond van 't lachen
      Waar is da kieken gebleven
      Ik vond het ook een grappige foto , maar ondertussen hebben ze dat kieken misschien al opgegeten, en kan er geen nieuwe foto meer van gemaakt worden .
      http://barthuysmans.smugmug.com/
      BD0338BE

      Comment


      • #4
        Re: Waar is dat ingevroren kieken gebleven?

        't is ontdooid en dan mag je het niet terug invriezen

        Comment


        • #5
          Re: Waar is dat ingevroren kieken gebleven?

          @ to flitske

          Het kieken staat er terug, dus je kan als je wil met heel veel plezier jou punten geven.
          Spookys Fotoweb
          BD0158BE - Nikon D90 - Nikon D70 + Nikon Coolpix 4300

          Comment


          • #6
            Re: Waar is dat ingevroren kieken gebleven?

            Het was misschien een ei gaan leggen
            Last edited by nero; 15 december 2005, 22:10.

            Comment


            • #7
              Re: Waar is dat ingevroren kieken gebleven?

              Oorspronkelijk geplaatst door filipo
              ....

              Net zoals de (laatste) foto ... blijkbaar vervangen gaat worden door een andere, want die staat er nu ook niet meer op ...
              Dit vind ik toch een verkeerde ontwikkeling, mensen...
              Als regel, dacht ik, zou je maar één foto mogen plaatsen, welke beoordeeld wordt, punt Goed of slecht, that's it.
              Deze gang van zaken geeft je de mogelijkheid snel iets te plaatsen, zien dat het niet 'top' is, en vervolgens vervangen door beter, o.i.d. Of niet dan?
              Eenmaal gepost, dan mag je niet meer wijzigen, leek mij reeel... laten we dat ook vooral blijven doen!
              Groets, Gerhard
              Panasonic FZ1000 - Metz 45 - Nikon S3500

              Comment


              • #8
                Re: Waar is dat ingevroren kieken gebleven?

                Dit vind ik toch een verkeerde ontwikkeling, mensen...
                Hoezo ? Wat is er mis mee als je na reeds een foto te hebben ingezonden een betere hebt en die alsnog wil insturen ? Kan het niveau alleen maar ten goede komen.
                Mark (300D)

                Comment


                • #9
                  Re: Waar is dat ingevroren kieken gebleven?

                  Door je eigen foto te vervangen pleeg je geen inbreuk aan de doelstelling van de Challenge. Want de echte bedoeling van de Challenge bestaat er in om via het krijgen van een opdracht je in de fotografie te kunnen vervolmaken.

                  En in de regelmentering van de Challenge werd deze mogelijkheid voorzien. Waarom zou men daar dan geen gebruik van mogen maken?

                  De termen challenge, opdracht, uitdaging, winnaar, winnares, gemiddelde rapportcijfer en het feit dat er zelfs een prijs aan is verbonden, betekenen niet dat we deze Challenge-of-the-Month als een échte competitie zien. De challenge is een leuke manier om bij te leren in digitale fotografie. Deze Challenge is door en voor de forumleden gerealiseerd en we verwachten dan ook een respectvolle deelname en behandeling ervan.



                  Dus met andere woorden de punten en de klassering moet je eerder gaan bekijken als een waardemeter van hoe iemand ten opzichte van andere personen met een gelijkaardige hobby zich kan plaatsen.



                  Aan de hand van de inzendingen kan iemand inderdaad opmerken dat zijn ingezonden foto niet 100% beantwoord aan zijn verwachtingen of bij vergelijk vaststelt dat zijn ingezonden foto beneden pijl blijft. Dit geeft de deelnemer dan ook de kans om zijn foto weg te halen en te laten vervangen door een foto waar hij van oordeelt dat zijn kansen om op een waardige manier te worden beoordeeld nu voor handen is.



                  Ook kan een gegeven commentaar waarvan de eigenaar van de foto oordeelt dat aan de hand van het gekregen commentaar hij de foto kan verbeteren op deze wijze de foto verbeteren.



                  Het vervangen van een foto kan voor de maker zowel voor- als nadelen hebben. Want door het vervangen van de originele foto verdwijnen gelijktijdig de reeds gekregen commentaren als de reeds ontvangen quoteringen. Daar de maker van de foto niet kan uitmaken of hij reeds goede of minder goede quoteringen ontving weet hij ook niet of door het vervangen van zijn foto hij beter of slechter zal beoordeeld worden op de nieuwe inzending.



                  Tot besluit kunnen we alleen maar zeggen dat de maker die een foto laat vervangen alleen maar gemotiveerd is om zich zo goed mogelijk te profileren in de fotografie.
                  Last edited by spooky; 19 december 2005, 20:47.
                  Spookys Fotoweb
                  BD0158BE - Nikon D90 - Nikon D70 + Nikon Coolpix 4300

                  Comment


                  • #10
                    Re: Waar is dat ingevroren kieken gebleven?

                    Ik neem in bescheidenheid mijn reactie terug. Was weer eens te impulsief
                    Groets, Gerhard
                    Panasonic FZ1000 - Metz 45 - Nikon S3500

                    Comment


                    • #11
                      Re: Waar is dat ingevroren kieken gebleven?

                      Ach Thor voor mij hoeft U Uw reactie niet terug te trekken. Daarom dient het forum onder andere voor om je mening te kunnen uiten. Door een gezonde dialoog met elkaar komen we samen tot een klare kijk op een hobby waar we samen het beste van willen maken.

                      En spontaniteit en impulsiteit zijn mogen deugden die aanduiden dat je van uit get hart hebt gesproken.
                      Spookys Fotoweb
                      BD0158BE - Nikon D90 - Nikon D70 + Nikon Coolpix 4300

                      Comment

                      Working...
                      X