Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

nieuw challenge uitzicht

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: nieuw challenge uitzicht

    Weird, ik hoover maar mijn sterren blijven gewoon statisch staan en die kader onderin heb ik gewoon niet
    Webstek in opbouw

    Comment


    • #17
      Re: nieuw challenge uitzicht

      Heb je dat kader ook niet als je naar beneden scrolt ???

      Voor de sterren moet je gewoon met je cursor er over gaan. ze zullen groen oplichten en de waarde tonen welke je aanwijst.

      Probeer maar eens.
      Spookys Fotoweb
      BD0158BE - Nikon D90 - Nikon D70 + Nikon Coolpix 4300

      Comment


      • #18
        Re: nieuw challenge uitzicht

        Hoe een foto insturen ?


        1. Log eerst in via het Forum.




        2. Klik op Bd Challenge (rood omcirkeld)




        3. Klik up Upload (rood omcirkeld)




        4. Klik op “Bestand kiezen” om Uw foto te kunnen ophalen van Uw harde schijf. (rood
        omcirkeld).


        5. De title van Uw foto plaatst U in het kader “Bestandstitel” (Blauw omcirkeld)


        6. In het vak bestandsomschrijving kan men aanvullend commentaar geven (zwart omcirkeld)


        7. Klik vervolgens op “Upload” om de foto door te sturen zie hieronder rood omcirkelt

        Spookys Fotoweb
        BD0158BE - Nikon D90 - Nikon D70 + Nikon Coolpix 4300

        Comment


        • #19
          Re: nieuw challenge uitzicht

          Is het normaal dat je op elke foto op 10 kunt stemmen?

          Mvgr
          Rinaldo
          Canon eos 60D, EF 85mm f1.8USM ,EF-S18-200mm f/3.5-5.6 IS
          Digital arts photography Rinaldo Gisquiere
          Slashdesign

          Comment


          • #20
            Re: nieuw challenge uitzicht

            @ Rinaldo Gisquiere,

            Best mogelijk dat de RVB gekozen heeft dat men alle foto's kan beoordelen met een waarde 10.

            Al zie ik het nut van deze werkwijze niet in. Als men op die manier punten geeft dan heeft dit geen enkel invloed op de rangschikking. Men verhoogt op die manier enkel het algemeen gemiddelde.

            Maar zal in ieder geval Uw vraag voorleggen aan de ontwikkelaars van de Challenge Softwaere.
            Spookys Fotoweb
            BD0158BE - Nikon D90 - Nikon D70 + Nikon Coolpix 4300

            Comment


            • #21
              Re: nieuw challenge uitzicht

              Ik heb eergisteren een foto geplaatst.
              Vandaag heb ik zomaar een reactie geschreven....is nog altijd niet anoniem.
              Wanneer ik een 2 de keer wilde reageren kreeg ik dit als foutmelding:
              Fout
              Sorry, maar je bent de auteur van het laatste geposte commentaar voor dit bestand

              Wijzig het commentaar dat je toegevoegd hebt

              Je moet toch verschillende malen kunnen antwoorden op bepaalde reacties...of niet?
              Gr Pascale
              Last edited by tantine; 8 juli 2012, 12:31.
              Eerlijkheid duurt het langst!!
              Mijn website: http://www.degrafon.be/

              Comment


              • #22
                Hallo,

                Voor alle duidelijkheid: de challengesoftare zit nog compleet in een testfase.
                Het blijft zeer nuttig om alle "fouten" te blijven melden maar het duurt nog even eer de aanpassingen gaan gebeuren.
                Er wordt niets definitief opgestart wat betreft de challenge als alles niet perfect in orde is. Er komt nog uitgebreid overleg met de werkgroep challenge.
                Dus al die tienen en weet wat, dat is geen keuze van de RvB, dat is gewoon omdat het nu nog even zo staat.
                Zoek er dus niets achter aub, de challenge = testfase.

                Jaja
                Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
                Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

                Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

                Comment


                • #23
                  Re: nieuw challenge uitzicht

                  Ik vermoed dat het kunnen zien van de populariteit tijdens een challenge ook iets tijdelijks is ?

                  Wie niet op een grote foto klikt, zou kunnen denken dat de foto onscherp is... Jammer dat niet onmiddellijk de originele foto getoond wordt. Nu moeten er 2 extra kliks (openen en sluiten) gebeuren.
                  Het tekstvakje om commentaar toe te voegen geeft (in Firefox) een probleem. Ik zie tijdens het typen van een lange tekst mijn laatste letters niet ? Die zitten verborgen achter de ok-knop...
                  Mijn fotowebsite : www.filover.be

                  Comment


                  • #24
                    Re: nieuw challenge uitzicht

                    Dat uploaddeel heb ik dus gewoon ook niet staan, onder explorer werkt de challenge dus helemaal niet .... ! En ja ik weet dat er mensen anti-IE zijn, en ja er zijn er betere, maar nee ik heb niet altijd alles voor het kiezen en ben IE gewoon. Tijdje FF gehad en had niets anders dan probemen ten gevolge ervan!

                    Son
                    Webstek in opbouw

                    Comment


                    • #25
                      Re: nieuw challenge uitzicht

                      Oorspronkelijk geplaatst door Sonjabelgium Bekijk bericht
                      Dat uploaddeel heb ik dus gewoon ook niet staan, onder explorer werkt de challenge dus helemaal niet .... ! En ja ik weet dat er mensen anti-IE zijn, en ja er zijn er betere, maar nee ik heb niet altijd alles voor het kiezen en ben IE gewoon. Tijdje FF gehad en had niets anders dan probemen ten gevolge ervan!

                      Son
                      Welke versie van IE ? In IE9 zie ik, net als in FF, een knop "upload bestand" staan ... (je moet wel aangelogd zijn)
                      Mijn fotowebsite : www.filover.be

                      Comment


                      • #26
                        Re: nieuw challenge uitzicht

                        UPLOADprobleem :
                        Na het kiezen van een foto, het invullen van titel, beschrijving en trefwoorden, krijg ik na het drukken op de knop "upload foto" een scherm dat zegt :
                        Fout
                        Je kan geen bestanden meer opladen voor deze challenge.
                        Je mag maximum 1 bestand(en) opladen.


                        Heeft het systeem misschien al een upload gedaan toen ik eens op Enter drukte in het beschrijvingsveld ?? Het aantal bestanden blijft blijkbaar op 5 staan.
                        Worden foto's die wachten op validatie niet meer meegeteld ?
                        Ik heb dus geen bevestiging gezien dat upload gelukt is... maar kan ook niet meer uploaden... en weet dus niet wat systeem geregistreerd heeft
                        Last edited by filipo; 9 juli 2012, 20:23.
                        Mijn fotowebsite : www.filover.be

                        Comment


                        • #27
                          Re: nieuw challenge uitzicht

                          Challenge Moderators,

                          Ik heb ook snel eens gekeken naar de challenge en ik vind het een hele verbetering, vooral het feit dat de foto niet meer in een apart window komt is super (als ik nu op mijn portable scherm kijk moet ik niet meer apart scrollen).

                          Toch wat opmerkingen:
                          - als ik stem dan wordt het aantal stemmen onmiddellijk aangepast maar een paar lijnen verder staat nog eens het aantal stemmen en daar is dat niet aangepast.
                          - ik zou ook niet graag de score al zien als we nog punten aan het geven zijn
                          - ik zie nergens de beschrijving van de foto staan (wel de naam)
                          - wordt alles nog vertaald?
                          - als ik een tweede keer een bestand probeer op te laden, krijgen ik gewoon "error", niets meer.

                          Voor ik het vergeet: als jullie hulp nodig hebben, ik ben zelf ook redelijk goed in web applicaties.

                          Veerle
                          Website: http://vvbelleg.jalbum.net/

                          Comment


                          • #28
                            Re: nieuw challenge uitzicht

                            8 hier
                            Webstek in opbouw

                            Comment


                            • #29
                              Re: nieuw challenge uitzicht

                              Oorspronkelijk geplaatst door Sonjabelgium Bekijk bericht
                              8 hier
                              Werkt dan alleen met de nieuwste versie (9) van IE ? Nog mensen die dit bevestigen ?

                              Spooky, heb jij mijn foto ontvangen ??
                              Mijn fotowebsite : www.filover.be

                              Comment


                              • #30
                                Re: nieuw challenge uitzicht

                                Sinds gisteren een foto ge-upload . . . nog steeds geen reactie of bericht
                                Foto is toch verstuurd , denk ik , wegens volgend bericht :

                                Fout
                                Je kan geen bestanden meer opladen voor deze challenge.
                                Je mag maximum 1 bestand(en) opladen.


                                grts Maddy
                                zero

                                Comment

                                Working...
                                X