Belgiumdigital.com in samenwerking met
Pagina 1 van 2 1 2 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 26

Discussie: shoot 77

Standaard shoot 77

shoot 77 zat vandaag in de bus.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6013 met Tapatalk

Standaard Re: shoot 77

Bij ons ook. Maar ook digitaal? Ik mis namelijk al enige tijd de Shoot digitaal, maar krijg sinds 1/10/2019 geen enkele mail meer van Shoot. Mijn aanspreekpunt antwoordt ook niet.
    BD1166BE. CANON camera's (7D, 350D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  Intel iMac 27" 3,4GHz 16GB RAM - 2TB HD (0SX 10.14.6) - iPhone XR (iOS 13.5.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 13.5.1)

Papieren versie vandaag in de bus, digitaal nog een beetje te vroeg voor denk ik.

digitaal pas als de shoot in de winkel ligt ( ik dacht de 28ste of zoiets)

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6013 met Tapatalk

OK... ik wacht met spanning af.
    BD1166BE. CANON camera's (7D, 350D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  Intel iMac 27" 3,4GHz 16GB RAM - 2TB HD (0SX 10.14.6) - iPhone XR (iOS 13.5.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 13.5.1)

Vandaag Shoot 77 digitaal in inbox

Vandaag Shoot 77 digitaal in inbox, shoot 77 zat reeds in de bus.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
    OK... ik wacht met spanning af.
    Vandaag ontvangen Les
    Dus benieuwd of jullie die nu ook gehad hebben of dat de miserie gewoon verder loopt

grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

Dank om te melden. Nee... geen mail gehad, zoals boven al gezegd, sinds oktober 2019!
    Mijn vroegere correspondent antwoordt niet; is er een contactadres, of contactformulier of zoiets?

Boekje verleden week ontvangen en nu afwachten indien ik de mail met de link naar de pdf ontvang. Is al sinds Shoot 72 dat ik er nog eentje gezien heb. Ik hod dan ook de index niet meer bij.
    https://www.fotospotter.be
    1% van iets is meer dan 100% van niets - koplopers in een kudde lopen zelden in de str*nt

Beste LesC,

Vorig jaar ook probleem mee gehad, contact opgenomen met: info@minoc.com
    Nadien geen probleem meer gehad
    Gtjs

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Guy1040 Bekijk bericht
    Beste LesC,

Gtjs
    Ik neem nu al sinds Shoot72 contact op met die mensen ... sorry, maar nog steeds niet in orde.
    1% van iets is meer dan 100% van niets - koplopers in een kudde lopen zelden in de str*nt

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wim.Vanmaele Bekijk bericht
    Ik neem nu al sinds Shoot72 contact op met die mensen ... sorry, maar nog steeds niet in orde.
    En krijg je dan nog steeds de verkeerde mail of krijg je gewoon geen mail.
    Ik vermoed dat er een specifiek probleem is voor een aantal specifieke mail-confioguraties. Indien dit een beperkt probleem is, moet het toch mogelijk zijn om voor die paar gevallen de mail apart te versturen, zodat de abonnee toch zijn email krijgt.
    Ik ben van abonnement veranderd (niet langer via BD) en hier verliep alles vlekkeloos.

Sukses

Peter

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Guy1040 Bekijk bericht
    Beste LesC,

Gtjs
    Dank je, Guy. Ik heb daar nu een mailtje naartoe gestuurd...

Nog even herhalen, voor de goede orde:

Voor Shoot abonnees komt het gedrukte exemplaar normaal 1-3 werkdagen vóór de officiële publicatiedatum in de bus.

De mail met de digitale PDF-download komt normaal op de publicatiedatum (meestal een dinsdag).

Die mail wordt gestuurd naar met e-mailadres waaronder jullie bij Belgiumdigital zijn bekend (van bij de registratie, of bij een aanpassing nadien) op het moment dat het abonnement vernieuwd of gestart werd.
    Indien er vorig jaar al een abonnement was, werd het laatste mailadres bekend bij Belgiumdigital en bij d uitgever vergeleken (een hoop manueel werk!), en waar nodig verschillen gemeld.
    (voor alle hierboven betrokken personen waren de gegevens trouwens identiek).

Let dus op: wie van mailadres verandert in de loop van het jaar moet dat dan zowel via het forumprofiel als bij de uitgever (laten) aanpassen!

Er is (al lang) een speciaal contactformulier op de Belgiumdigital website, die berichten gaan dan direct naar de uitgever. Vermeld liefst ook je abonneenummer (vermeld op het adreslabel bij je Shoot).

De mail met download link wordt in bulk verstuurd door een geautomatiseerde batch procedure, weinig kans dat daar voor 1 of 2 gevallen iets mis mee loopt.
    Bij eerdere klachten werd telkens gekeken of er wel degelijk een mail was gestuurd (resultaat: ja!).
    De meest waarschijnlijke oorzaak ligt dan ergens in het tussentraject: spamfilter bij de provider, (al dan niet bewuste) blokkering in het mailprogramma... waardoor de afzender (shoot@minoc.info) geblokkeerd werd.
    Beste test: geef (even) een ander eigen mailadres door aan de uitgever, en zie of het dan binnenkomt.

Good luck!
    BD0337BE | Fujiholic | Bezoek mijn fotoblog, fujiblog, favorieten en galleries

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door baloo Bekijk bericht
    Nog even herhalen, voor de goede orde:

Voor Shoot abonnees komt het gedrukte exemplaar normaal 1-3 werkdagen vóór de officiële publicatiedatum in de bus.

De mail met de digitale PDF-download komt normaal op de publicatiedatum (meestal een dinsdag).

Die mail wordt gestuurd naar met e-mailadres waaronder jullie bij Belgiumdigital zijn bekend (van bij de registratie, of bij een aanpassing nadien) op het moment dat het abonnement vernieuwd of gestart werd.
    Indien er vorig jaar al een abonnement was, werd het laatste mailadres bekend bij Belgiumdigital en bij d uitgever vergeleken (een hoop manueel werk!), en waar nodig verschillen gemeld.
    (voor alle hierboven betrokken personen waren de gegevens trouwens identiek).

Let dus op: wie van mailadres verandert in de loop van het jaar moet dat dan zowel via het forumprofiel als bij de uitgever (laten) aanpassen!

Er is (al lang) een speciaal contactformulier op de Belgiumdigital website, die berichten gaan dan direct naar de uitgever. Vermeld liefst ook je abonneenummer (vermeld op het adreslabel bij je Shoot).

De mail met download link wordt in bulk verstuurd door een geautomatiseerde batch procedure, weinig kans dat daar voor 1 of 2 gevallen iets mis mee loopt.
    Bij eerdere klachten werd telkens gekeken of er wel degelijk een mail was gestuurd (resultaat: ja!).
    De meest waarschijnlijke oorzaak ligt dan ergens in het tussentraject: spamfilter bij de provider, (al dan niet bewuste) blokkering in het mailprogramma... waardoor de afzender (shoot@minoc.info) geblokkeerd werd.
    Beste test: geef (even) een ander eigen mailadres door aan de uitgever, en zie of het dan binnenkomt.

Good luck!
    René,

Klopt niet helemaal. Indien ik geen mail 'kan' ontvangen met de link naar de PDF-file, hoe komt het dan dat ik daarentegen dan wel een mail ontvang met een link om te bestellen. Zelfde adres en zelfde afzender.
    Maar inderdaad, dit ligt buiten BD om en dus ook geen verwijten naar BD toe. Wel vind ik het helemaal niet normaal, absurd dat met hetzelfde beleveringsadres je geen 'pdf'-lnked mail krijgt, maar wel de andere.
    Ik veronderstel dat bij minoc ofwel een mail met pdf-link of een mail met bestel-link wordt opgestuurd en niet beiden.
    Precies of dat ergens in de database ik, we, niet herkend worden als rechthebbende op een PDF ?
    Maar goed, ok. Ik zal het hiermaar bij laten. Er zijn leukere en nuttiger zaken in het leven om zich druk om te maken.

Zorg dat het mailadres van uw abbo en het mailadres van BD overeenkomt. Laat dat desnoods wijzigen.
    Ik had problemen met m'n internet-provider - en heb daar lokaal een adres moeten maken met een forwarding rule op - en dan zo de zaken laten doorsturen naar het geweigerde bananen-adres dat je kent. Nadien kwamen beide mails door... Raar maar waar. Om spammers tegen te houden moet men vanalles doen - en dat lukt nooit 100%.
    Ik ken de beschrijvingen van hoe hard men bij ons ingrijpt op die systemen en wat voor miserie het soms is. Wij hebben zo één leverancier wiens mails nooit binnen geraken. Wat we ook proberen.
    Misschien moet je zoiets proberen - geef op beide locaties een nieuw mailadres op - en zet op dat nieuw adres een doorstuurmail (eventueel doe je die doorgeefoperatie pas als je ziet dat die mails toekomen).
    Als ik me niet vergis zit u bij Microsoft en die krijgen zoveel aanvallen, spam e.a. dat het kan voorvallen. Het kan ook zijn dat uw mailprovider ergens op een RBL staat. Dan helpt een ander adres, en daarop een .forward aanmaken. Dan passeert die mail inderdaad via een andere weg, zodat die mogelijks niet weggefilterd wordt.
    groeten

Dank voor je antwoord, René. Ik heb intussen iemand te pakken gekregen bij minoc of aboland die me de missende bestanden gestuurd heeft. Ik ben eens benieuwd of daarmee mijn emailadres opnieuw in hun bestand zit, want ik ontving geen enkele mailing meer van Shoot (met of zonder downloadlink), en dit sinds 1/10/2019. Mijn mailadres is nooit gewijzigd.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wim.Vanmaele Bekijk bericht
    René,

Klopt niet helemaal. Indien ik geen mail 'kan' ontvangen met de link naar de PDF-file, hoe komt het dan dat ik daarentegen dan wel een mail ontvang met een link om te bestellen. Zelfde adres en zelfde afzender.
    Maar inderdaad, dit ligt buiten BD om en dus ook geen verwijten naar BD toe. Wel vind ik het helemaal niet normaal, absurd dat met hetzelfde beleveringsadres je geen 'pdf'-lnked mail krijgt, maar wel de andere.
    Ik veronderstel dat bij minoc ofwel een mail met pdf-link of een mail met bestel-link wordt opgestuurd en niet beiden.
    Precies of dat ergens in de database ik, we, niet herkend worden als rechthebbende op een PDF ?
    Maar goed, ok. Ik zal het hiermaar bij laten. Er zijn leukere en nuttiger zaken in het leven om zich druk om te maken.
    Beste Wim, ik heb het even nagekeken in onze database en ik heb de oorzaak van het probleem gevonden. Je bent met 2 verschillende mailadressen ingeschreven in de Shoot database, maar uiteraard maar met één als lid. Op het andere mail adres ontvang je dus inderdaad de bestellink.
    Wanneer je mij een mailtje stuurt op info@bluepixlmedia.com dan zal ik het verder toelichten en zorgen dat je voortaan wel de juiste mail ontvangt op het mailadres dat je wil gebruiken hiervoor.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Annika BPM Bekijk bericht
    Beste Wim, ik heb het even nagekeken in onze database en ik heb de oorzaak van het probleem gevonden. Je bent met 2 verschillende mailadressen ingeschreven in de Shoot database, maar uiteraard maar met één als lid. Op het andere mail adres ontvang je dus inderdaad de bestellink.
    Wanneer je mij een mailtje stuurt op info@bluepixlmedia.com dan zal ik het verder toelichten en zorgen dat je voortaan wel de juiste mail ontvangt op het mailadres dat je wil gebruiken hiervoor.
    Dank,
    Ik hoop dat dit echt verdwijnt. Dit hebben we al eens aangekaart in het verleden (via mail naar Minoc) en toen had men mij beloofd om één van die adressen te wissen.
    Allee, op goede hoop.

Lijkt me sterk dat daar het probleem zit
    Ik ben zelf ook met twee mail adressen ingeschreven bij Shoot, op het ene mailadres krijg ik de mail met bestel link en op het andere mailadres krijg ik de mail met downloadlink
    En dit is al vele jaren zo, voorlopig zonder problemen

grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

Bij mij vond men ook twee adressen. Gek is dat ik op geen enkel daarvan enige mail van Shoot binnenkreeg!

Mss kan hier iemand iets mee.

Stef Couwenberg
    Minoc Media Services BVBA
    Steenweg op Antwerpen 26 | 2300 Turnhout | Belgium
    Tel.: +32 14 46 23 01 | stef.couwenberg@minoc.com

Stef is daar al een tijdje weg.

Gebruik best het contactformulier op Belgiumdigital https://www.belgiumdigital.com/shoot-abo/
    Of op de Shoot site https://www.shoot.be/servicepagina/

En dan komt het bij de juiste personen terecht.
    in het wilde weg beginnen mailen werkt meestal niet.
    Discussiemanager
    een non-conformist op een non-conformistische wijze
    *** member of the Belgium Strobist Group ***

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zunoel Bekijk bericht
    Stef is daar al een tijdje weg.

Gebruik best het contactformulier op Belgiumdigital https://www.belgiumdigital.com/shoot-abo/
    Of op de Shoot site https://www.shoot.be/servicepagina/

En dan komt het bij de juiste personen terecht.
    in het wilde weg beginnen mailen werkt meestal niet.
    Bedankt Zunoel, dan hoef ik die gegevens niet bij te houden

Pagina 1 van 2 1 2 LaatsteLaatste

Soortgelijke discussies

1. Reacties: 7
    Laatste bericht: 22 mei 2019, 18:19
  2. [Showcase] Duo shoot
    Door dleemans in forum Macro & Close-Up
    Reacties: 14
    Laatste bericht: 24 juni 2016, 09:57
  3. 1e keer strobist shoot ... shoot me!!! :-D 2
    Door Sjraaroetvenlo in forum Mensen
    Reacties: 6