Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tall Ships Antwerpen 21/07-24/07

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Tall Ships Antwerpen 21/07-24/07

    Een hoop grote zeilboten houdt even halt in Antwerpen.

    Meer info op www.tallships2004antwerp.be

    Zelf ga ik de 21e

    Greetz

    Sam Jae

  • #2
    lijkt me wel tof - is er al iemand geweest die kan vertellen of je een degelijk zicht hebt om wat foto's te maken?
    Model of fotograaf ? Registreer je nu op http://www.modellennet.be en vind de ideale partner voor een volgende shoot.

    Comment


    • #3
      op de momenten dat de schepen varen kan je in principe ergens langs de schelde gaan staan waar je zicht hebt.
      Denk dat ik eens ga kijken aan de sluis van Kallo.
      Ruimte genoeg en je kan tot aan het water.
      Wel een tele-tje meebrengen.

      Ik heb dat vroeger al eens gedaan met een Coolpix 995 maar bij verschrikkelijk slecht weer.
      Deze keer wordt het met de d70. Ik hoop dat ik een paar deftige prentjes kan schieten met mijn oude tamron 28-200.
      Jo.

      Originally posted by nightowl
      lijkt me wel tof - is er al iemand geweest die kan vertellen of je een degelijk zicht hebt om wat foto's te maken?
      A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools.
      Nikon stuff

      Comment


      • #4
        Originally posted by jwllms
        op de momenten dat de schepen varen kan je in principe ergens langs de schelde gaan staan waar je zicht hebt.
        Denk dat ik eens ga kijken aan de sluis van Kallo.
        Ruimte genoeg en je kan tot aan het water.
        Wel een tele-tje meebrengen.

        Ik heb dat vroeger al eens gedaan met een Coolpix 995 maar bij verschrikkelijk slecht weer.
        Deze keer wordt het met de d70. Ik hoop dat ik een paar deftige prentjes kan schieten met mijn oude tamron 28-200.
        Jo.

        Originally posted by nightowl
        lijkt me wel tof - is er al iemand geweest die kan vertellen of je een degelijk zicht hebt om wat foto's te maken?
        Bedoel je hier?
        http://www.mapquest.com/maps/map.adp?pan=w&ovi=1&mapdata=yYL7ppdvZyLDW3%2f9KP3T xYZtFVDqNA%2bL4KN0CImJ3vg2EUczUVCKi1MgjwuYCQ8Quvnn QEoDQKgBENf4FVCXUjqMyK0vxHhuTxTddRfllTePjlCy8aOmoY zHvoldUVIfIDj%2bC9jWdBeR%2bUOoupVRxAqSlO%2fX8XDPjr DFc0AFW2eWp6fqXt3mZL3QpqhSbhdCaJk%2fTFGE9U%2bAKlu5 XqLTY9nlwpT6aMrqeRLlM4lbsNekmz7c%2frE%2bD49S1xcu5u mG2TP8e6SBxV4toNTaMW07rWJB%2bLbE5DNYH0pVFf0n15DWWf %2bSIfkQYyAChA78JImRDFnL9B5ppVY7qJ601xGkczyfaxtY63 nwZrGI%2bxv2IXc%3d

        Of ben je dan al te ver? (vanaf Antwerpen bekeken)
        En wsch. bedoel je LO? (zou eigenlijk een goei plaatske op rechteroever willen vinden)
        http://www.digifotofreak.nl

        Comment


        • #5
          Die hoop volk, dat is er altijd te veel aan...

          'k ga 's nachts eens gaan denk ik

          Comment


          • #6
            over dag een je op de schepen gaan. Als je vroeg genoeg bent heb je nog voldoende ruimte om deze te trekken zonder al dat volk op en rond deze schepen. Bij de parade is het goed om op linkeroever te staan, dan heb je nog eens zicht op antwerpen.

            Comment


            • #7
              Ik bedoel eigenlijk hier :



              Jo.


              Bedoel je hier?
              http://www.mapquest.com/maps/map.adp?pan=w&ovi=1&mapdata=yYL7ppdvZyLDW3%2f9KP3T xYZtFVDqNA%2bL4KN0CImJ3vg2EUczUVCKi1MgjwuYCQ8Quvnn QEoDQKgBENf4FVCXUjqMyK0vxHhuTxTddRfllTePjlCy8aOmoY zHvoldUVIfIDj%2bC9jWdBeR%2bUOoupVRxAqSlO%2fX8XDPjr DFc0AFW2eWp6fqXt3mZL3QpqhSbhdCaJk%2fTFGE9U%2bAKlu5 XqLTY9nlwpT6aMrqeRLlM4lbsNekmz7c%2frE%2bD49S1xcu5u mG2TP8e6SBxV4toNTaMW07rWJB%2bLbE5DNYH0pVFf0n15DWWf %2bSIfkQYyAChA78JImRDFnL9B5ppVY7qJ601xGkczyfaxtY63 nwZrGI%2bxv2IXc%3d

              Of ben je dan al te ver? (vanaf Antwerpen bekeken)
              En wsch. bedoel je LO? (zou eigenlijk een goei plaatske op rechteroever willen vinden)
              A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools.
              Nikon stuff

              Comment


              • #8
                Op het strand van St-Anneke, juist achter de bocht (of voor - hoe je het bekijkt) heb je een goed zicht op de boten. De achtergrond is natuurlijk wat minder dan de kathedraal ...

                Ook op de veerbootsteiger in Doel ... daar kan je ze bij wijze van spreken bijna aanraken ...

                mvg,
                Giant Pat
                Do or Do Not - There is no try ...
                www.giantpat.be

                Comment


                • #9
                  Heeft er iemand een idee op welk tijdstip de eerste schepen verwacht worden?
                  Peter
                  2011 BMW R1200GSA + Canon EOS EOS 5DIII / EOS 1DIV
                  gspep.smugmug.com & steendorp.info

                  Comment


                  • #10
                    Voor wie echt niet kan wachten tot morgen: de viermaster Sedov, het oudste (1921) en grootste zeilschip (122,29 m) ligt al aangemeerd ter hoogte van hangar 15 (Miniatuurstad). (bron den brabo online)

                    Op dezelfde site nog meer relevant verkeersnieuws :
                    http://users.pandora.be/denbrabo/artikels/tallship04.htm

                    Download ook deze brochure :
                    http://www.tallships2004antwerp.be/Docs/tsr2004info.pdf

                    Ik wil er morgen en vrijdag ook bij zijn en liefst morgen al als de boten binnen varen. Dus ik ga nu ook zoeken wanneer ik juist waar moet zijn. Vorige keer was ik er ook bij, maar wel een dagje later.

                    De bussen beginnen op 21/7 vanaf 13u te pendelen tot 20u.
                    Ik vermoed dat de aankomst dus tegen 14u is, omdat tegen dan ook allerlei zones autovrij moeten zijn.

                    'k Ga nu maar rap mijn batterijen allemaal beginnen opladen!

                    Comment


                    • #11
                      BTW Morgenvoormiddag komt er een Amerikaans cruiseschip even aanmeren! "Crystal Symphony" en vertrekt nog dezelfde dag!
                      En dit met alle mogelijke veiligheidsmaatregelen.
                      Is misschien ook leuk om te kieken

                      Comment


                      • #12
                        'k ga zaterdag 15.00h (vertrek v/d schepen) toch met de bigma en Harrietje. (geen last van het verkeer)

                        Ik stel me op de dijk van het Noordkasteel = ook (gouden)TIP.

                        Waar? > Neem het fietspad dat naast de ingang van de Royersluis loopt richting Schelde.

                        P. is hier geen probleem!

                        Zo heb je het mooiste zicht op de voorbijvarende schepen met de skyline van Antwerpen steeds op de achtergrond. (= ook de mooiste plaats van Antwerpen)

                        Je zit letterlijk in een bocht hier, zo kan je de schepen op hun kop en dwars fotograferen.

                        Digenen die er dan ook zullen zijn, uw dank word graag aanvaard, gelieve dan een frisse pint mee te brengen.

                        Comment


                        • #13
                          Teddy, ga je dan niet de schepen zelf bezichtigen donderdag of vrijdag ?

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by giantpat
                            Op het strand van St-Anneke, juist achter de bocht (of voor - hoe je het bekijkt) heb je een goed zicht op de boten. De achtergrond is natuurlijk wat minder dan de kathedraal ...

                            Ook op de veerbootsteiger in Doel ... daar kan je ze bij wijze van spreken bijna aanraken ...

                            mvg,
                            Giant Pat

                            Waar ergens op deze kaart?of nog ergens anders ?
                            http://www1.mappy.com/sidyHR9buKleijMn21w/Z?out=2&xsl=5&csl=poi&pr_w=0.323333333333333&pr_h= 0.0866666666666666&show_poi=0
                            Graag wat meer info .a.u.b.Thanks...refibe toffe ..bende..
                            [COLOR=Purple]NIKON D800 //AF-S NIKKOR 24-70 F2.8 G ED // NIKON D7000 // AF Zoom NIKKOR ED 80-200mm f 2.8 D// NIKON SB900// Benro C2970F/COLOR]/ Zie Album online http://rexabe.smugmug.com

                            Comment


                            • #15
                              Neen, niet echt, TE véél volk (uitgesproken MASSA), dat vind ik niet aangenaam en kan er ook niet tegen.

                              Vrijdag moet ik wel naar een verjaardagsfeestje op de Napoleonskaai(jachthaven), maar dan zal het pintje meer centraal staan .


                              Edit;
                              @refibe
                              Neem de 'tijdelijke' overzet boot in de omgeving Hangar 27 (ATV studio's) en het Tolhuis, verwacht u wel aan véééél volk!

                              Comment

                              Working...
                              X