Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hotel Kosmos Westouter nog interessant? -> AFGEBROKEN

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Hotel Kosmos Westouter nog interessant? -> AFGEBROKEN

    Hoi

    Gisteren ben ik per toeval op de achterkant van het sinds 2005 gesloten Recreatiedomein Kosmos geraakt, maar dit eigenlijk zonder er echt weet van te hebben. Ik had wel enig idee dat we dicht in de buurt waren maar was niet heel zeker van de ligging doordat het maar ging om 1 gebouw. Verder gewandeld was ik toch zeer ontevreden over het feit dat we niet verder zijn op speurtoch zijn gegaan.

    Toch heb ik enkele foto's genomen van het gebouw doordat ik toch een licht vermoeden had dat het om Hotel Kosmos ging, maar kon me niet echt meer alles voor de geest halen doordat ik steeds langs voren ben geweest en er toen heel wat meer gebouwen rond lagen.

    Thuis opgezocht bleek dit inderdaad het oude hoofgebouw van Kosmos te zijn, de rest van de bijgebouwen zijn inderdaad met de grond gelijk gemaakt.

    Nu is mijn vraag aan jullie, zou het nog de moeite zijn Kosmos te bezoeken deze tijd? Want naar mijn idee zijn de meeste zaken gewoon verloren gegaan en zijn ook geen kamers meer te bezichtigen.. en hoe is het nog met het zwembad zelf gesteld?

    Groetjes kimmie x

  • #2
    Re: Hotel Kosmos Westouter nog interessant?

    ik zou zeggen, ga eens kijken maar wees voorzichtig.
    Albums
    Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

    Comment


    • #3
      Re: Hotel Kosmos Westouter nog interessant?

      Ben er geweest.. teleurstelling...
      Wat er nog overbleef: een licht heuvelachtig terrein met beginnend kruid

      Hieruit kan ik constateren dat de afbraak vrij recent is gebeurd.

      Comment

      Working...
      X