Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Oldtimers in Zolder

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Oldtimers in Zolder

    Komt de sfeer wat over........... ??






  • #2
    Re: Oldtimers in Zolder

    Oldtimer ?
    Met een LCD-display onder de snelheidswijzer ?
    De richtingaanwijzer lijkt zo uit een Japanner te komen...kan dus enkel een replica zijn, niet
    Sfeer ? Welke sfeer ?
    Technisch ok maar ivm sfeer, die is nergens te bespeuren
    Na stopzetting herbegonnen met een 60D...

    Comment


    • #3
      Re: Oldtimers in Zolder

      sfeer niet zo, maar de laaste geeft wel een mooie indruk van het gebeuren.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: Oldtimers in Zolder

        Oorspronkelijk geplaatst door Haai8
        Oldtimer ?
        Met een LCD-display onder de snelheidswijzer ?
        De richtingaanwijzer lijkt zo uit een Japanner te komen...kan dus enkel een replica zijn, niet
        Sfeer ? Welke sfeer ?
        Technisch ok maar ivm sfeer, die is nergens te bespeuren
        Inderdaad Haai, maar nam je de replica's weg dan was er niet meer veel over vrees ik

        Comment


        • #5
          Re: Oldtimers in Zolder

          Oorspronkelijk geplaatst door pjotr
          Inderdaad Haai, maar nam je de replica's weg dan was er niet meer veel over vrees ik
          Dat valt wel mee hoor...

          Leuke foto's

          Off topic,

          Dit is geen replica. Replica is een copy, nabouw van een klassieker, ander chassis, andere motor. Voor mij waardeloos.

          Dit is een originele Morgan 4/4. Handgebouwd, en kan je zo nieuw aankopen. Leuk wagentje, met pit...

          Groeten Jo
          Canon 5DMkII + Canon 30D(te koop) + efs 10-22(te koop) + ef 17-40L + ef 50 f1.8 II + ef 85mm 1.2L MII + tamron 28-75/2.8 xr di + ef 70-200L 2.8 + sigma ef-500 dg super(te koop) + 1.4 II canon converter + canon 580 II

          Comment


          • #6
            Re: Oldtimers in Zolder

            Bedankt Jo, voor de extra uitleg, 't leuke van dit forum, we leren altijd bij

            Comment


            • #7
              Re: Oldtimers in Zolder

              Oorspronkelijk geplaatst door pjotr
              Inderdaad Haai, maar nam je de replica's weg dan was er niet meer veel over vrees ik
              Nou nou, daar vergis je je in hoor (m'n vader zit zelf nogal in het old-timer milieu en d'r is nog vééééél mooi's hoor), maar dit even terzijde
              Je vraag was of de sfeer over kwam, hélaas was de omgeving daarvoor niet echt geschikt en ik weet ook wel dat je op die locatie op dat moment niet veel andere keus had, daarom voor mij geen sfeer dus...nie erg
              De pic's zijn technisch wel ok, ach, blijven shooten
              Na stopzetting herbegonnen met een 60D...

              Comment


              • #8
                Re: Oldtimers in Zolder

                Oorspronkelijk geplaatst door Haai8
                Nou nou, daar vergis je je in hoor (m'n vader zit zelf nogal in het old-timer milieu en d'r is nog vééééél mooi's hoor), maar dit even terzijde
                Je vraag was of de sfeer over kwam, hélaas was de omgeving daarvoor niet echt geschikt en ik weet ook wel dat je op die locatie op dat moment niet veel andere keus had, daarom voor mij geen sfeer dus...nie erg
                De pic's zijn technisch wel ok, ach, blijven shooten
                kan het niet beter zeggen
                wat je wel misschien kon doen was bij foto één bij de postprocessing wat lensblur toevoegen aan de achtergrond

                Comment


                • #9
                  Re: Oldtimers in Zolder

                  Zo'n Morgan is toch een gek autootje toch !? is dat ding niet voor de helft van hout gemaakt ??

                  Wel geinig een moderne pook achter het stuur en een digitaal kilometertellertje... hihi.... gekke wereld dat oldtimer wereldje..
                  Canon 60D / Sigma ex 150mm 2.8 macro / Canon 28-105 F4 / Bigma 50-500 / Lowepro Minitrekker /

                  Comment

                  Working...
                  X