Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Oldtimer ?
Met een LCD-display onder de snelheidswijzer ?
De richtingaanwijzer lijkt zo uit een Japanner te komen...kan dus enkel een replica zijn, niet
Sfeer ? Welke sfeer ?
Technisch ok maar ivm sfeer, die is nergens te bespeuren
Oldtimer ?
Met een LCD-display onder de snelheidswijzer ?
De richtingaanwijzer lijkt zo uit een Japanner te komen...kan dus enkel een replica zijn, niet
Sfeer ? Welke sfeer ?
Technisch ok maar ivm sfeer, die is nergens te bespeuren
Inderdaad Haai, maar nam je de replica's weg dan was er niet meer veel over vrees ik
Inderdaad Haai, maar nam je de replica's weg dan was er niet meer veel over vrees ik
Nou nou, daar vergis je je in hoor (m'n vader zit zelf nogal in het old-timer milieu en d'r is nog vééééél mooi's hoor), maar dit even terzijde
Je vraag was of de sfeer over kwam, hélaas was de omgeving daarvoor niet echt geschikt en ik weet ook wel dat je op die locatie op dat moment niet veel andere keus had, daarom voor mij geen sfeer dus...nie erg
De pic's zijn technisch wel ok, ach, blijven shooten
Nou nou, daar vergis je je in hoor (m'n vader zit zelf nogal in het old-timer milieu en d'r is nog vééééél mooi's hoor), maar dit even terzijde
Je vraag was of de sfeer over kwam, hélaas was de omgeving daarvoor niet echt geschikt en ik weet ook wel dat je op die locatie op dat moment niet veel andere keus had, daarom voor mij geen sfeer dus...nie erg
De pic's zijn technisch wel ok, ach, blijven shooten
kan het niet beter zeggen
wat je wel misschien kon doen was bij foto één bij de postprocessing wat lensblur toevoegen aan de achtergrond
Comment