Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vliegtuigjes !

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Vliegtuigjes !

    m'n eerste poging met wat landende vliegtuigjes wat vinden jullie ervan?

    Cessna F172N

    Christen A-1

    Piper PA-28-181


    nog een paar shots (letterlijk): vind je hier
    ***Canon 350D en een variatie aan glaswerk van 10 tot 300mm***

  • #2
    Re: Vliegtuigjes !

    Je foto's zijn niet slecht, je had volgens mij alleen wat verder van de as vd runway mogen af staan... je staat er nu bijna op wat maakt dat de vliegtuigjes niet van hun beste kan gezien worden.
    Verder : de eerste foto heeft wat artistieks, voor de tweede had je wat meer mm's kunnen gebruiken en de derde lijkt me wat donker.
    450D en wat prullen

    Comment


    • #3
      Re: Vliegtuigjes !

      1 vind ik knap.
      Zou in het vervolg de sluitertijd wat verlagen zodat je geen 'bevroren' schroef meet hebt.

      groeten,

      Comment


      • #4
        Re: Vliegtuigjes !

        mooi, heb als enige opmerking bij de eerste, spijtig van de wolk boven (voor) het viegtuigje, als die er niet was dan leek het net of het vliegtuigje losbarst van het wolkendek. Soort "freedom" gevoel zoals bij vogels
        http://anpu.fotopic.net
        Canon pocketcammetje

        Comment


        • #5
          Re: Vliegtuigjes !

          dat idee met de sluitertijd neem ik mee zo ook het 'iets minder onder het vliegtuig staan' Thnx voor jullie commentaar de 3mpix van Canon heeft z'n best gedaan
          ***Canon 350D en een variatie aan glaswerk van 10 tot 300mm***

          Comment


          • #6
            Re: Vliegtuigjes !

            Wat mij direct opviel is door enkele posters voor mij ook al opgemerkt. Het verwonderde mij dat die dingen zo maar in de lucht blijven hangen met een "stilstaande" schroef.
            Door een langere sluitertijd is dat inderdaad te verhelpen.
            Jan Akkermans
            (BD1097BE)
            Fujifilm GFX 100S, X-T5, X-T3, X-Pro3 en wat glas

            Comment


            • #7
              Re: Vliegtuigjes !

              ze steken wel mooi af zo tegen die blauwe lucht, maar die tweede zit ergens aan vast lijkt wel????.
              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

              Comment


              • #8
                Re: Vliegtuigjes !

                Mooie lucht idd.

                Langere sluitertijd zou hier misschien wat onscherpte kunnen teweegbrengen, gezien de toch niet al te grote afstand tot de vliegtuigen en hun snelheid.

                @Bouk:
                Die tweede is een sleepvliegtuig (Aviat A1 Husky) dat net een zweefvliegtuig heeft opgesleept. Bij sommige slepers kan de kabel in het vliegtuig zelf opgerold worden, andere gooien de kabel af net voor de landing.

                Voor een "sleepfoto" zie tweede foto hier:
                Hoi, Enkele sfeerfoto's van mijn zweefvliegvakantie in Polen Grob Astir CS 77 Grob Twin Astir net airborne achter een Wilga sleepvliegtuig Twin in final Allemaal gemaakt met 350D en 75-300 (versie met IS maar IS stond uit). grtz, PieterR

                Kabellengte tss 30 en 50 m, maar door tele en standpunt natuurlijk samengedrukt.
                It is possible to fly without motors, but not without knowledge and skill. - Wilbur Wright

                Comment

                Working...
                X