Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

action Gaia

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • action Gaia


    Gaia hield 17 uur lange rouwwake voor slachtoffers Canadese zeehondenjacht
    Last edited by legasse; 4 april 2005, 23:27.

  • #2
    Re: action Gaia

    Ik ben op je site gaan kijken.
    Mooie foto.
    Waarom post je 'Gaia2' niet?

    Hendrik
    +------------------+
    +------------------+

    Comment


    • #3
      Re: action Gaia

      Omdat jij de eerste bent die op de 1ste foto commentaar geeft, dus dacht ik dat er niet veel interesse voor was. Heb zelf nog een gaia 3

      Link
      hier staan ze alle drie

      Comment


      • #4
        Re: action Gaia

        jah ik zie je foto ook nu maar ... Begrijp niet goed dat hier niet meer reacties al op gekomen zijn.
        Ongeacht het onderwerp, vind ik dit een heel mooi beeld, vooral door jouw typische kleurenpalet ( alhoewel het niet de kleur is die je plaat een "legasse" stempel geven, maar de tonaliteit .. Dus ook je Z/W beelden hebben datzelfde "iets" dat jouw foto's typeert.

        En ja ... die jacht zal nooit ophouden zeker zolang er dik geld mee te verdienen is ...
        embee ::: nikon stuff

        Comment


        • #5
          Re: action Gaia

          Oorspronkelijk geplaatst door embee
          jah ik zie je foto ook nu maar ... Begrijp niet goed dat hier niet meer reacties al op gekomen zijn.
          Ongeacht het onderwerp, vind ik dit een heel mooi beeld, vooral door jouw typische kleurenpalet ( alhoewel het niet de kleur is die je plaat een "legasse" stempel geven, maar de tonaliteit .. Dus ook je Z/W beelden hebben datzelfde "iets" dat jouw foto's typeert.

          En ja ... die jacht zal nooit ophouden zeker zolang er dik geld mee te verdienen is ...
          kzou het nie beter kunnen zeggen. Knappe plaat, duidelijk van jou
          [FONT=Century Gothic][SIZE=2]WWW.NATUURBEELD.BE | FACEBOOK

          Comment


          • #6
            Re: action Gaia

            Heel speciale kleuren!! Mooi hoor!!

            Grtz,F@bke
            Zeg niet te snel 'onkruid' tegen iets dat je niet zelf hebt geplant.
            BD0675BE- Canon EOS 300D EF-S 18-55
            The name of the game is to fill the frame!
            http://Fabke.fotopic.net

            Comment


            • #7
              Re: action Gaia

              Proficiat met je opmerkingszin en voor de kille sfeer die je hebt kunnen overbrengen. Zoiets is reportage die de kijker raakt in zijn meest kwetsbare plaatsen.

              Comment


              • #8
                Re: action Gaia

                Bedankt aan iedereen voor deze commentaar !
                Dit doet echt wel deugd, heb namelijk een lange tijd zitten zoeken wat me het beste past in de fotografie, reportage fotografie zint me wel.
                Ik merk ook dat ik stillaan een eigen stijl aan het opbouwen ben, die de meesten aanstaat.

                Comment

                Working...
                X