PDA

Volledige versie bekijken : Webenquête Photoshop-generatie!

Viraq
25 februari 2005, 08:52
Beste forum-leden,

Ik ben Bart Dejaegher, student communicatiewetenschappen. In het kader van mijn thesis doe ik onderzoek naar de vermeende Photoshop-generatie. Daarvoor zou ik graag jullie medewerking vragen door het invullen van een korte vragenlijst. De enquête duurt niet langer dan 10 minuten en je kan er een INNO aankoopbon van €25 mee winnen!

Voor alle duidelijkheid, er wordt niet gepeild naar kennis, maar naar jullie mening.

Klik op de onderstaande link om de enquête te starten:
http://scommc19.vub.ac.be/BDejaegherBD

Alvast hartelijk dank voor jullie medewerking,

Bart.

:G Update: De enquête is afgesloten. De vragenlijst werd bijna 200 keer ingevuld! Dankuwel iedereen. De gegevens worden nu verwerkt en geanalyseerd. De eerste week van mei wordt de winnaar hier bekend gemaakt alsook de resultaten voor de geïnteresseerden. Stay tuned ;)

Macroshopper
25 februari 2005, 09:18
Link werkt niet!!! :confused:

jbowie
25 februari 2005, 09:43
Voila, ingevuld en doorgestuurd.
Nog veel succes met uw thesis !

teddy-bear
25 februari 2005, 10:08
Voila sé, niks moeilijk aan...

Doen iedereen, de jeugd is uw/onze toekomst!

Hanske
25 februari 2005, 10:24
Bij deze ook mijn medewerking verleend :G

CooMa
25 februari 2005, 10:43
Interessante enquête...

Jo
25 februari 2005, 11:08
done :G

Jo(han)

James Joyce
25 februari 2005, 11:22
Ook ingevuld; staat wel een stelling tussen waarover we hier eens een boompje kunnen opzetten :D

Leonidas
25 februari 2005, 11:26
Ook ingevuld; staat wel een stelling tussen waarover we hier eens een boompje kunnen opzetten :DWelke? :p :clown:

Even serieus: zoals bij veel enquetes staan er vragen bij die je zou willen kunnen toelichten, die niet eenvoudig met ja of nee te beantwoorden zijn. Maar ja, that's life.

bouk
25 februari 2005, 11:29
wel leuk zoiets, je gaat wel zelf even nadenken.
grt,bouk.

patrickL
25 februari 2005, 11:55