Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

drie in één

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] drie in één


  • #2
    Re: drie in één

    Grappig geposeerd.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: drie in één

      Degene die deze foto's heeft ingelijst die zou ik toch niet durven aanraden hoor
      Leuk maar klungelig knip- en plak gedoe
      mijn website : klik

      Comment


      • #4
        Re: drie in één

        Oorspronkelijk geplaatst door blauwzwart Bekijk bericht
        Degene die deze foto's heeft ingelijst die zou ik toch niet durven aanraden hoor
        Leuk maar klungelig knip- en plak gedoe
        Volledig mee eens
        Groeten Andre

        Comment


        • #5
          Re: drie in één

          ik vind het mooi samengebracht en snap niet wat er aan de inlijsting mankeert
          Albums
          Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

          Comment


          • #6
            Re: drie in één

            Rommelig.

            Comment


            • #7
              Re: drie in één

              Oorspronkelijk geplaatst door Lazy Charles Bekijk bericht
              ik vind het mooi samengebracht en snap niet wat er aan de inlijsting mankeert
              Normaal moet je vanuit dit standpunt aan drie kanten de binnenkant van de kaderlat kunnen waarnemen : Onderaan, Rechts (voor kijker) en boven
              Als we dit bekijken bij voorste kader : cf onderkant ok en dan zijkant maar die zichtbare rand naar boven toe wordt steeds smaller ... boven lijkt het dat de foto gelijk komt met de buitenkant kader
              Als je foto zo in het kader steekt dan is er toch iets misgelopen he - of niet ?
              mijn website : klik

              Comment


              • #8
                Re: drie in één

                Weerom erg krap in het kader, hoek linksboven afgesneden, rechter raam heeft holle zijde, rare huidskleuren…

                Comment


                • #9
                  Re: drie in één

                  hallo ik wil jullie bedanken voor de opbouwende kritiek, ik zal degene die het ingelijst heeft eens een woordje mee klappen.

                  Comment


                  • #10
                    Re: drie in één

                    Een beeld dat blijkbaar veel mensen beroert. Ik voeg graag mijn eigen erg persoonlijke mening aan toe. Persoonlijk want ik ben hoegenaamd geen expert in deze materie.
                    Op het eerste zicht viel dit beeld me op wegens de erg verfrissende opstelling: in levende lijve bij een eigen levensgroot portret in eenzelfde activiteit! Prachtig gevonden.
                    Wanneer ik het beeld wat nader en technisch bekeek (dank voor de grotere afbeelding), vielen details zoals hierboven vermeld, inderdaad ook op. Het lijkt me samengesteld uit meerdere afzonderlijke beelden; het betere plakwerk. Maar daar is niets mis mee, lijkt me. Wat in voorgaande berichten niet vermeld werd is de bovenrand van de verste foto (kijk in "origineel beeld" ) die getand in het raamwerk zit, evenals de witte rechthoek waar 1 balletvoet op rust. Ik zeg rechthoek, want het ding lijkt geen derde dimensie te hebben.
                    Dus: afgekeurd? Absoluut niet: ik vind het (persoonlijk en niet als een expert-fotojurylid die ik niet ben) een zeer mooi beeld, erg origineel gevonden ook. Maar in een forum als dit, moet je je aan dergelijke technische opmerkingen verwachten en maar goed ook, want zo leren we allen bij. Liefst met een uitleg van de maker als afsluiter?
                    mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
                    nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
                    https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/

                    Comment

                    Working...
                    X