Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Met een andere crop zal het beeld beter tot z'n recht komen naar mijn gevoel
Het ziet er wat kunstig/grafisch uit, persoonlijk vind ik de gradient in de lucht wat spijtig, dit had beter uitgekomen bij een egale lucht met een strakkere uitsnede, maar je hebt niet altijd te kiezen uiteraard
Ook wel spijtig is de vele ruis in de opname, of het moest een bewuste keuze zijn om er "korrel" aan toe te voegen
Ik volg de commentaren van mijn voorgangers wel.
Het beeld zit ergens tussenin; ofwel drie mooie vliegers, maar dat is e.a. te donker, ofwel een stormig beeld met de vogels die wat opgeschrikt zijn, maar dan had er meer animo in de lucht gemogen...
De snede is ook niet optimaal.
Groeten,
Fabrice,
Vergeet niet te kijken als je fotografeert...
Bedankt voor de terechte commentaren. Voor mij was het een grafisch beeld, opgebouwd met 3 vogels uit een opvliegende zwerm. De gradiënt was volgens mij een meerwaarde, maar dat is smaak.
De verkleining en het posten op BD doen er geen deugd aan...
Groetjes,
Xavier
Canon R6 + 60D en enkele stukken glas (Ook een GSM...)
Sinds mijn pensioen, medewerker en nu ook bestuurslid.
Laat de commentaren maar komen.
Comment