Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dagpauwoog

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Dagpauwoog


    Ik had er eerder dit jaar al gefotografeerd maar die waren nogal beschadigd, deze zag er nog redelijk ongevalvrij uit

    bedankt om te kijken of te reageren, frans !

  • #2
    Re: Dagpauwoog

    Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk bericht

    Ik had er eerder dit jaar al gefotografeerd maar die waren nogal beschadigd, deze zag er nog redelijk ongevalvrij uit

    De beschadigde zijn de vlinders van vorig jaar die als vlinder overwinterd hebben, de nieuwe zijn wellicht het resultaat van je HOF
    Mooi, maar ik mis wat algemene scherpte. Meestal wacht ik tot hij met de vleugels volledig open in het vlak zit.
    Niet evident maar op Verbena lukt dit meestal wel met wat geduld.

    Comment


    • #3
      Re: Dagpauwoog

      Oorspronkelijk geplaatst door pholie Bekijk bericht
      De beschadigde zijn de vlinders van vorig jaar die als vlinder overwinterd hebben, de nieuwe zijn wellicht het resultaat van je HOF
      Mooi, maar ik mis wat algemene scherpte. Meestal wacht ik tot hij met de vleugels volledig open in het vlak zit.
      Niet evident maar op Verbena lukt dit meestal wel met wat geduld.
      Niet iedereen doet dat op dezelfde manier hé, ik ben nu net geen fan van die volledig opengespreide vleugeltjes en ik vermijd zelfs die eerder strakke poses.
      In mijn gedachten zijn er dat eerder voor een vlindercatalugus, ik zet ze ook bewust niet zo vol in beeld gelijk in die boekskes.
      Ik ga in de meeste gevallen eerder voor het totaalbeeld, dan zijn een scherp "snorreke" en scherpe oogjes voor mij belangrijk
      bedankt om te kijken of te reageren, frans !

      Comment


      • #4
        Re: Dagpauwoog

        mooi totaalbeeld met fraaie warme kleuren

        Comment


        • #5
          Re: Dagpauwoog

          hij heeft de koplampen op zijn attennekes al aangestoken
          mijn website : klik

          Comment


          • #6
            Re: Dagpauwoog

            Mooi beeld!
            BD0681BE -
            Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown

            Comment


            • #7
              Re: Dagpauwoog

              Bedankt voor de leuke reacties !
              bedankt om te kijken of te reageren, frans !

              Comment


              • #8
                Re: Dagpauwoog

                Hier bij ons is er alvast een explosie van dagpauwogen! Mooie vlinders en hij staat er prima op, Frans!
                Grt, Ingrid.
                Ingrid Vekemans Photography
                Kleinschalige Fotografieworkshops, Fotosafari's en Privé Coaching
                http://www.ingridvekemans.com

                Comment


                • #9
                  Re: Dagpauwoog

                  Oorspronkelijk geplaatst door IngridVekemansPhoto Bekijk bericht
                  Hier bij ons is er alvast een explosie van dagpauwogen! Mooie vlinders en hij staat er prima op, Frans!
                  Grt, Ingrid.
                  Bedankt Ingrid, hier kan je er bij momenten ook niet naast kijken.
                  Verder nog wat witjes en heel zelden komt er eens wat anders langsgefladderd
                  bedankt om te kijken of te reageren, frans !

                  Comment

                  Working...
                  X