Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Handtekening wijzigen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Handtekening wijzigen

    Hey juppekes.

    Er lukt hier weer iets niet bij mij.
    Ik wil hier op mijn profiel iets in mijn handtekening plaatsen, maar dit lukt weer niet bij mij.
    Volgens mij doe ik de juiste stappen via gebruikersprofiel, maar nadien komt er niets bij op het forum.
    Iemand die mij eventueel kan helpen (in klein stapjes ) om mij op de goede weg te helpen?

    Alvast bedankt.

    Edit: hier in chit-chat zie ik het nu wel.
    Komt dit niet zichtbaar op oude topics misschien?

    Edit2:
    Op oudere topics van voor jan 2017 is het wel allemaal zichtbaar?
    Nu snap ik er geen bal meer van.
    Last edited by Mriya; 5 december 2020, 07:53.
    Bootjes

  • #2
    Re: Handtekening wijzigen

    Oorspronkelijk geplaatst door Mriya Bekijk bericht
    Hey juppekes.

    Er lukt hier weer iets niet bij mij.
    Ik wil hier op mijn profiel iets in mijn handtekening plaatsen, maar dit lukt weer niet bij mij.
    Volgens mij doe ik de juiste stappen via gebruikersprofiel, maar nadien komt er niets bij op het forum.
    Iemand die mij eventueel kan helpen (in klein stapjes ) om mij op de goede weg te helpen?

    Alvast bedankt.

    Edit: hier in chit-chat zie ik het nu wel.
    Komt dit niet zichtbaar op oude topics misschien?

    Edit2:
    Op oudere topics van voor jan 2017 is het wel allemaal zichtbaar?
    Nu snap ik er geen bal meer van.
    Er zit mogelijks een vlieg(je) op het systeem van de handtekeningen op het forum.
    Ik heb onlangs een gebruiker "sientje" aangemaakt. Ik plaats een handtekening met de camera en lens die ik gebruik, maar er verschijnt niks onderaan mijn posts.
    Maar zoals je ziet staat het er wel in Chit-Chat. En het verschijnt nu ook als ik ergens een nieuwe post plaats.
    De tekst verschijnt dus zo te zien niet in posts die geplaatst zijn vooraleer de handtekening aangemaakt werd.
    Last edited by sientje; 5 december 2020, 08:19.
    Lumix GM5 + Lumix 12-32

    Comment


    • #3
      Re: Handtekening wijzigen

      Ik vrees dat die gewoon nog in de cache van je browser zitten.

      Comment


      • #4
        Re: Handtekening wijzigen

        Hey juppekes.

        Oorspronkelijk geplaatst door Spanik Bekijk bericht
        Ik vrees dat die gewoon nog in de cache van je browser zitten.
        Kun jij dan in dit topic mijn handtekening zien?

        Forum voor het plaatsen van foto's waar transportmiddelen centraal staan. Kies door middel van de prefix of je ze wil laten beoordelen of enkel showen.
        Bootjes

        Comment


        • #5
          Re: Handtekening wijzigen

          In je eerste post van 01/12 staat die niet, in je pst van 03/12 staat die wel ("test"). Hetzelfde als in je 2 posts in deze draad.

          Comment


          • #6
            Re: Handtekening wijzigen

            Hey juppekes.

            Oorspronkelijk geplaatst door Spanik Bekijk bericht
            In je eerste post van 01/12 staat die niet, in je pst van 03/12 staat die wel ("test"). Hetzelfde als in je 2 posts in deze draad.
            Bedankt

            Is hetzelfde als bij mij, dus klopt er iets niet helemaal he.
            Bootjes

            Comment


            • #7
              Re: Handtekening wijzigen

              Moderator Note: Ik heb dit doorgegeven aan onze admins. Als Mod kan ik zoiets alleen maar constateren.
              BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

              Comment


              • #8
                Re: Handtekening wijzigen

                Ik heb de post even bekeken en helemaal onderaan stond er geen vinkje bij de optie "handtekening weergeven." (staat bij elke reactie net onder het grijze venster)
                Je zult dit (per ongeluk) uitgevinkt hebben.
                Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

                Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

                Comment


                • #9
                  Re: Handtekening wijzigen

                  Oorspronkelijk geplaatst door sientje Bekijk bericht
                  Er zit mogelijks een vlieg(je) op het systeem van de handtekeningen op het forum.
                  Ik heb onlangs een gebruiker "sientje" aangemaakt. Ik plaats een handtekening met de camera en lens die ik gebruik, maar er verschijnt niks onderaan mijn posts.
                  Maar zoals je ziet staat het er wel in Chit-Chat. En het verschijnt nu ook als ik ergens een nieuwe post plaats.
                  De tekst verschijnt dus zo te zien niet in posts die geplaatst zijn vooraleer de handtekening aangemaakt werd.

                  Ook bij stond het vinke in je topic Dreamboat uit.
                  Ik heb het even aangevinkt (bericht bewerken -> meer opties) onder het postvenster bij meer opties.
                  Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

                  Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

                  Comment


                  • #10
                    Re: Handtekening wijzigen

                    Knap gevonden! Ik hoop dat diegenen die problemen hadden met hun handtekening (ik niet, want bij mij staat het aangevinkt)



                    nu weten hoe zij het kunnen oplossen!
                    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                    Comment


                    • #11
                      Re: Handtekening wijzigen

                      Hey juppekes.

                      Oorspronkelijk geplaatst door zunoel Bekijk bericht
                      Ik heb de post even bekeken en helemaal onderaan stond er geen vinkje bij de optie "handtekening weergeven." (staat bij elke reactie net onder het grijze venster)
                      Je zult dit (per ongeluk) uitgevinkt hebben.
                      Oorspronkelijk geplaatst door zunoel Bekijk bericht
                      Ook bij stond het vinke in je topic Dreamboat uit.
                      Ik heb het even aangevinkt (bericht bewerken -> meer opties) onder het postvenster bij meer opties.
                      Bedankt

                      Maar moet ik nu voor elk oud bericht dit nu aanvinken?
                      Is er geen optie die dit automatisch doet voor al mijn oude berichten?
                      Blijkbaar zou ik het dan eens per abuis in september 2017 eens uitgevinkt hebben want sedert die datum heb ik op geen enkel bericht een handtekening.
                      Bootjes

                      Comment


                      • #12
                        Handtekening wijzigen

                        Oorspronkelijk geplaatst door Mriya Bekijk bericht
                        Maar moet ik nu voor elk oud bericht dit nu aanvinken?
                        Is er geen optie die dit automatisch doet voor al mijn oude berichten?
                        Blijkbaar zou ik het dan eens per abuis in september 2017 eens uitgevinkt hebben want sedert die datum heb ik op geen enkel bericht een handtekening.
                        Straf dat je dat na meer dan drie jaar opmerkt. [emoji848]
                        En heeft dat zoveel nut om oude berichten aan te passen, meeste mensen lezen enkel recente berichten.
                        Dan komen die toch allemaal als recent te staan als je dat manueel doet en daar is niemand iets mee.
                        Canon EOS Digital
                        BD0479BE

                        Comment


                        • #13
                          Re: Handtekening wijzigen

                          Hey juppekes.

                          Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                          Straf dat je dat na meer dan drie jaar opmerkt. [emoji848]
                          En heeft dat zoveel nut om oude berichten aan te passen, meeste mensen lezen enkel recente berichten.
                          Dan komen die toch allemaal als recent te staan als je dat manueel doet en daar is niemand iets mee.
                          Ik merk dit nu pas op omdat ik nu iets in mijn handtekening zet.
                          En in al mijn oude berichten staat die nieuwe handtekening wel en in de nieuwste berichten (meeste van 2020) staat er geen handtekening.
                          Dat aanpassen brengt een oud niet naar boven hoor
                          Bootjes

                          Comment


                          • #14
                            Re: Handtekening wijzigen

                            Oorspronkelijk geplaatst door Mriya Bekijk bericht
                            Hey juppekes.



                            Ik merk dit nu pas op omdat ik nu iets in mijn handtekening zet.
                            En in al mijn oude berichten staat die nieuwe handtekening wel en in de nieuwste berichten (meeste van 2020) staat er geen handtekening.
                            Dat aanpassen brengt een oud niet naar boven hoor
                            Als bij die 'oude handtekening' dat veldje niet aangekruist was, zal er inderdaad geen handtekening verschijnen. Geef eens een link naar een voorbeeldje, aub.
                            BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                            Comment


                            • #15
                              Re: Handtekening wijzigen

                              Hey juppekes.

                              Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
                              Als bij die 'oude handtekening' dat veldje niet aangekruist was, zal er inderdaad geen handtekening verschijnen. Geef eens een link naar een voorbeeldje, aub.
                              Ik heb het hier nog eens overlopen en krijg er noch kop noch staart aan.

                              Hier zijn mijn berichten: https://forum.belgiumdigital.com/sea...id=5522992&pp=

                              En als je kijkt staat er de eerste vier pagina's geen handtekening (behalve die dat ik zelf al veranderd heb).
                              Vanaf eind pag 4 ongeveer staat er wel overal dat nieuw handtekening tot aan feb 2010.
                              Daarna weer een heel stuk niets meer, en nog wat verder weer wel wat.
                              Bootjes

                              Comment

                              Working...
                              X