Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nikon D 610

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nikon D 610

    Hallo,
    Voor een vriendenprijsje kan ik een Nikon D610 kopen.
    Zijn er hier mensen die ervaring hebben met deze camera en wat zijn hun bevindingen er van?
    Mvg Jako
    Last edited by jako; 20 juni 2020, 16:20.
    Nikon D7200 NIKON AF-S 17-55 IF ED 2.8 , 50 1.8 Nikon AF-S VRII 70-300 F4.5 - 5.6

    jako

  • #2
    Re: Nikon D 610

    Dit is geen slechte camera... nadeel is AF is niet snel en de zoeker is ook nogal donker. Is ook geen camera voor sport. Maar voor het gewone reportage werk. Landschap, familiefoto's, interieur enz... voldoet dit toestel. Ook in de hogere ISO is die redelijk ruisvrij. (Tot ISO 6400)
    28 november 2013, 15:00 Ongeveer een jaar na de introductie van de betaalbare fullframe Nikon D600 introduceert de Nikon de opvolger, de Nikon D610. Vorig
    Last edited by Nimbus; 21 juni 2020, 19:51.
    2 x Nikon Z6 met wat glas
    www.janvanginkel.be

    Comment


    • #3
      Re: Nikon D 610

      Hartelijk bedankt om te reageren.
      Ik zou deze niet gebruiken voor sport gewoon voor landschappen en portret en straatfotografie.

      Mvg Jako
      Nikon D7200 NIKON AF-S 17-55 IF ED 2.8 , 50 1.8 Nikon AF-S VRII 70-300 F4.5 - 5.6

      jako

      Comment


      • #4
        Re: Nikon D 610

        Qua autofocus te vergelijken met de d5*** reeks, qua menu ook iets beperkter, maar nog steeds prima beelden mee te maken uitt
        In mijn ogen moet het echt ne vriendenprijs zijn om niet eerder een occazie d750 te overwegen, gewoon omdat je echt zóveel meer voor je geld krijgt dan de D610

        Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
        portfolio en workshops:
        https://www.bennybulke.com/

        Comment


        • #5
          Re: Nikon D 610

          Oorspronkelijk geplaatst door bulke41 Bekijk bericht
          Qua autofocus te vergelijken met de d5*** reeks, qua menu ook iets beperkter, maar nog steeds prima beelden mee te maken uitt
          In mijn ogen moet het echt ne vriendenprijs zijn om niet eerder een occazie d750 te overwegen, gewoon omdat je echt zóveel meer voor je geld krijgt dan de D610

          Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
          Bedankt om te reageren.
          Ik heb gekeken om een 2de hands D 750 maar deze hadden te veel clicks sommige meer dan 100.000
          Mvg Jako
          Nikon D7200 NIKON AF-S 17-55 IF ED 2.8 , 50 1.8 Nikon AF-S VRII 70-300 F4.5 - 5.6

          jako

          Comment


          • #6
            Re: Nikon D 610

            Oorspronkelijk geplaatst door jako Bekijk bericht
            Bedankt om te reageren.
            Ik heb gekeken om een 2de hands D 750 maar deze hadden te veel clicks sommige meer dan 100.000
            Mvg Jako
            Ja das mee zijn momenten uitt, weekje verder soms al veel andere met mss minder clicks uitt

            Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
            portfolio en workshops:
            https://www.bennybulke.com/

            Comment


            • #7
              Re: Nikon D 610

              ik heb een D610 en zeer tevreden van , doe er macrowerk mee en landschappen , heb ook een d7500 die is idd iets sneller ,maar de beelden van de d610 FF zijn zuiverder en beter .

              Comment

              Working...
              X