Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gerst

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Gerst

    ééntje van aan de opaalkust ,het verlangen groeit ,ik hoop er gauw terug mogen geen te gaan !
    grote versie met extra klik
    dank voor het kijken

  • #2
    Re: Gerst

    Een mooi Opaalpareltje dat je hier opgedoken hebt , dat het kriebelt om daar terug te gaan dat ben ik mij bewust u kennende ...
    te zien aan dit beeld is het daar mooi ook hé, en is meer dan die zee, die stranden en gebouwen ...
    Na dat patattenland en nu dit dacht ik al dat je u nou ging focussen op de landbouw
    bedankt om te kijken of te reageren, frans !

    Comment


    • #3
      Re: Gerst

      Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk bericht
      Een mooi Opaalpareltje dat je hier opgedoken hebt , dat het kriebelt om daar terug te gaan dat ben ik mij bewust u kennende ...
      te zien aan dit beeld is het daar mooi ook hé, en is meer dan die zee, die stranden en gebouwen ...
      Na dat patattenland en nu dit dacht ik al dat je u nou ging focussen op de landbouw
      bedankt Frans ,maar de zee zal toch nog altijd mijn grootste aantrekkingskracht blijven . Iets in mij is daar trekt mij daar naartoe als een magneet ,maar ook daar heb je punt ,het binnenland van "le cote opale" met zijn glooiingen zijn daar bijna even mooi als de kustlijn ,voornamelijk tijdens de landbouwactiviteit ,het vlas , de graanvelden , de gele koolzaadzaadvelden enz ....,en dan de mooie typische dorpjes . Je zou het voor minder missen

      Comment


      • #4
        Re: Gerst

        nice pic man ... mooie DOF ... en ja de opaalkust is wel betoverend he ... toch voor fotografie ...
        [B]CANON EOS R6 mark II BODY, CANON RF 24-50 IS STM, CANON RF 100-400mm F5.6-8 IS USM, CANON RF 14-35 f4 IS USM, Canon Macro EF 100 mm 1:2.8 USM, http://www.eddymoens.be

        Comment


        • #5
          Re: Gerst

          De lichtinval is prachtig, gerst verandert in goud,knap,knap 👍👍

          Comment


          • #6
            Re: Gerst

            Oorspronkelijk geplaatst door JLM Bekijk bericht
            De lichtinval is prachtig, gerst verandert in goud,knap,knap ����
            met een groene bijkomende schijn wat men mooi kan en mag vinden maar voor mij geforceerd overkomt. Eens wat anders Patrick, af en toe toch eens het water de rug toe keren - soms moet men de 'geliefde' wat ademruimte geven
            Kunst is genieten - genieten is een kunst !

            Comment


            • #7
              Re: Gerst

              Prachtig moment vastgelegd Patrick en het licht zeer goed onder controle
              Voor mij mocht de Gerst zelfs nog wat meer goudkleurig zijn

              grts
              Sieg
              Voor meer foto's ; www.sieg.be

              Comment


              • #8
                Re: Gerst

                Heel mooie opname.
                grt,bouk.
                wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                Comment


                • #9
                  Re: Gerst

                  Oorspronkelijk geplaatst door JLM Bekijk bericht
                  De lichtinval is prachtig, gerst verandert in goud,knap,knap ����
                  Helemaal mee hier ! Knap hoor !

                  Comment


                  • #10
                    Re: Gerst

                    Zoals mijn voorgangers al gezegd hebben, knap met het licht en de kleuren gespeeld, maar de compositie is ook top. Kortom inderdaad een pareltje.
                    https://www.behance.net/Lynx1966

                    Comment


                    • #11
                      Re: Gerst

                      Prachtige kleuren, héél mooie voorgrond met het koren, toppie!!
                      de dag dat ik begon te fotograferen, was ik terug verwonderd als een kind...
                      Canon EOS R, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4, Canon 16-35 f/4 L IS

                      Comment


                      • #12
                        Re: Gerst

                        Mooi hoe het zonlicht in het gerst speelt.
                        https://www.instagram.com/tom.vdpoel/

                        Comment


                        • #13
                          Re: Gerst

                          Mooi het licht over de gerst.
                          Groeten Andre

                          Comment


                          • #14
                            Re: Gerst

                            Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
                            met een groene bijkomende schijn wat men mooi kan en mag vinden maar voor mij geforceerd overkomt. Eens wat anders Patrick, af en toe toch eens het water de rug toe keren - soms moet men de 'geliefde' wat ademruimte geven
                            Raymond, geloof me er is weinig aan gedaan, de gouden gloed was er gewoon vooral op de uitstekende aartjes, ik heb wel een blend gedaan en bewust de helderste foto als voorgrond gebruikt, dat voelt miss als geforceerd aan, maar dat was ook mijn bedoeling [emoji6]

                            Verstuurd vanaf mijn CLT-L29 met Tapatalk

                            Comment


                            • #15
                              Re: Gerst

                              Mooi zomers beeld met die zonnestralen die deze rijpe aren verlichten.

                              Comment

                              Working...
                              X