Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

red hair

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] red hair

    Het verhaal: ieder mens wordt geboren en het lichaam evolueert tot het hoogtepunt de jeugd daarna begint de aftakeling tot het einde de dood.

    Daar de jeugd een vluchtig deel is in het leven van een mens, wil ik dat deel portretteren en zo de tijd stilleggen. Zodat men later met weemoed nog kan naar kijken.


    bijgewerkt
    Last edited by D.B.D; 29 november 2019, 13:29.

  • #2
    Re: red hair

    mij spreekt haar vorig portret meer aan. Ik kan niet volledig omschrijven waarom; er was toen een inniger contact met de kijker, hier is het gevoel afstandelijker.
    mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
    nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
    https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/

    Comment


    • #3
      Re: red hair

      Oorspronkelijk geplaatst door CMM Bekijk bericht
      mij spreekt haar vorig portret meer aan. Ik kan niet volledig omschrijven waarom; er was toen een inniger contact met de kijker, hier is het gevoel afstandelijker.
      Mensen fotograferen is een leerproces met deze reeks een eerste fotoschoot met Pauline ze was nog wat onwennig, ik laat ook mijn reeks niet zien in de juiste volgorde. Vandaag ga ik een tweede fotoshoot doen met haar nu ze mij kent verwacht ik dat ze daar wat losser gaat op staan. Maar de lat zal nog wat hoger liggen zowel voor mij als voor haar.

      Comment


      • #4
        Re: red hair

        De bovenste helft van het beeld is vrij netjes.
        de onderkant is op zijn minst gezegd raar, zeker met die enorm grote handen ...
        bedankt om te kijken of te reageren, frans !

        Comment


        • #5
          Re: red hair

          Ik vind de pose niet geweldig: het lijkt wel een Boeddhabeeldje zonder buik.

          Comment


          • #6
            Re: red hair

            Er maakt niemand een opmerking over, ik begin te twijfelen of het aan mij ligt.
            Maar ik vind 'm gewoon niet scherp genoeg.
            Groetjes,
            Dominic

            Comment


            • #7
              Re: red hair

              Oorspronkelijk geplaatst door zibro Bekijk bericht
              Er maakt niemand een opmerking over, ik begin te twijfelen of het aan mij ligt.
              Maar ik vind 'm gewoon niet scherp genoeg.
              @zibro , je hoeft niet te twijfelen aan je zelf, de scherpte is inderdaad niet optimaal.

              Mvg Yves
              What you see is what you get

              Comment


              • #8
                Re: red hair

                Oorspronkelijk geplaatst door zibro Bekijk bericht
                Er maakt niemand een opmerking over, ik begin te twijfelen of het aan mij ligt.
                Maar ik vind 'm gewoon niet scherp genoeg.
                Hier is inderdaad niks scherp! lijkt wel geblurred als ik naar het haar kijk.
                poging tot levitatie foto?
                My Website : http://www.ineedair.org
                Music / Painting / Motion Graphics / Image
                Flickr : https://www.flickr.com/photos/34547181@N00/

                Comment


                • #9
                  Re: red hair

                  Oorspronkelijk geplaatst door ineedair Bekijk bericht
                  Hier is inderdaad niks scherp! lijkt wel geblurred als ik naar het haar kijk.
                  poging tot levitatie foto?
                  het heeft lang geduurd he voor ik u terug hoor huilen. je weet als één wolf huilt dan volgen de anderen

                  Comment


                  • #10
                    Re: red hair

                    Oorspronkelijk geplaatst door zibro Bekijk bericht
                    Er maakt niemand een opmerking over, ik begin te twijfelen of het aan mij ligt.
                    Maar ik vind 'm gewoon niet scherp genoeg.
                    is inderdaad niet haarscherp, maar dit kan doelbewust zijn om een meer dromerige sfeer te creëren. Zo interpreteerde ik het ten minste, omdat de onscherpte niet storend was, eerder koesterend.
                    hangt vermoedelijk af met welke gemoedstoestand men er naar kijkt ? Romantisch of puur factueel ?
                    mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
                    nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
                    https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/

                    Comment


                    • #11
                      Re: red hair

                      wat is het nu weer. ik heb vanavond op een tiental foto's een reactie gegeven.
                      en ik was pas de derde om iets over de ontbrekende scherpte te schrijven.
                      en ik was niet aan het huilen....eerder aant lachen nadat ik uw beschrijving boven de foto had gelezen.

                      enfin....in de hoop niet langer door u getrolled te worden : "prachtig beeld....pionierswerk, boeiende lichtopstelling, loepzuiver, haarscherp en zo puur!"
                      My Website : http://www.ineedair.org
                      Music / Painting / Motion Graphics / Image
                      Flickr : https://www.flickr.com/photos/34547181@N00/

                      Comment


                      • #12
                        Re: red hair

                        Oorspronkelijk geplaatst door ineedair Bekijk bericht
                        wat is het nu weer. ik heb vanavond op een tiental foto's een reactie gegeven.
                        en ik was pas de derde om iets over de ontbrekende scherpte te schrijven.
                        en ik was niet aan het huilen....eerder aant lachen nadat ik uw beschrijving boven de foto had gelezen.

                        enfin....in de hoop niet langer door u getrolled te worden : "prachtig beeld....pionierswerk, boeiende lichtopstelling, loepzuiver, haarscherp en zo puur!"
                        Dank u eindelijk de waardering, zoals ik door zovele krijg op andere forums

                        Comment


                        • #13
                          Re: red hair

                          Zeker niet mijn bedoeling om een negatieve spiraal te starten, maar ik ben geen wolf die huilt, gewoon een fotoamateurke dat zijn eerlijke mening geeft.
                          Groetjes,
                          Dominic

                          Comment


                          • #14
                            Re: red hair

                            Oorspronkelijk geplaatst door zibro Bekijk bericht
                            Zeker niet mijn bedoeling om een negatieve spiraal te starten, maar ik ben geen wolf die huilt, gewoon een fotoamateurke dat zijn eerlijke mening geeft.
                            je mag gerust je eerlijke mening zeggen hoor dan kan ik onderzoeken wat er mis is gegaan.

                            Comment


                            • #15
                              Re: red hair

                              Oorspronkelijk geplaatst door D.B.D Bekijk bericht
                              je mag gerust je eerlijke mening zeggen hoor dan kan ik onderzoeken wat er mis is gegaan.
                              Ga je dan niet voor één keer het laatste woord laten liggen?
                              ...leeg...

                              Comment

                              Working...
                              X