Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Girl

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Girl

    Geen beter model dan je eigen dochtertje om communiefoto's mee te testen





    gezicht wat opgelicht




    Last edited by zibro; 7 april 2019, 12:38.
    Groetjes,
    Dominic

  • #2
    Re: Girl

    mooi model, een leuk beeld ik denk dat het nog krachtiger word als ze zou kijken naar de fotograaf

    Comment


    • #3
      Re: Girl

      Je licht zit hier te laag...de nadruk gaat naar haar jurk, en het gelaat mist licht...

      D.

      Comment


      • #4
        Re: Girl

        Oorspronkelijk geplaatst door fotodan Bekijk bericht
        Je licht zit hier te laag...de nadruk gaat naar haar jurk, en het gelaat mist licht...

        D.
        Inderdaad ja. Ik had enkel een reflector bij. En mijn vrouw kreeg hem niet hoog genoeg vastgehouden door de wind
        Dus heeft ze die op de grond gezet en schuin omhoog gemikt, maar dus net niet hoog genoeg.
        Ik zal straks eens kijken of wat oplichten nog kan helpen.

        Wat betreft het kijken naar de camera; daar heb ik er natuurlijk ook een paar van, maar ik vond deze leuk om te tonen
        Groetjes,
        Dominic

        Comment


        • #5
          Re: Girl

          Een reflectiescherm, vreselijk als er wind staat. Dan liever met een softbox op statief, maar toch mooi gedaan. Voor mij mag het gezicht nog wat meer opgelicht worden in de update.

          Comment


          • #6
            Re: Girl

            Oorspronkelijk geplaatst door Leonide Bekijk bericht
            Een reflectiescherm, vreselijk als er wind staat. Dan liever met een softbox op statief, maar toch mooi gedaan. Voor mij mag het gezicht nog wat meer opgelicht worden in de update.
            Tijdens een vorige shoot op die locatie was mijn softbox in het water beland, ook door de wind.
            En ik had ook geen zin om dat materiaal mee te slepen, is toch een stukje wandelen vanaf de parking.
            Groetjes,
            Dominic

            Comment


            • #7
              Re: Girl

              De up is een stuk beter maar hier zou ik onderaan op het kleed het licht nog wat temperen want het gaat nog met vrij veel aandacht lopen
              bedankt om te kijken of te reageren, frans !

              Comment

              Working...
              X