Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zuidleie

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Zuidleie

    een natuurgebiedje niet ver van huis
    grote versie


  • #2
    Re: Zuidleie

    Hmm, kweet niet Patrick, is niet echt een opname die ik van jouw verwacht
    Misschien een beetje te "gewoon" maar uiteraard wel perfect uitgevoerd
    Da's natuurlijk het nadeel als er eens een gewone opname tussen zit terwijl we steeds uitzonderlijk mooie opnames van je gewend zijn te zien hé Patrick

    grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

    Comment


    • #3
      Re: Zuidleie

      Miss zou ik beter een tijdje stoppen met posten , en een tijdje wat afstand nemen
      Verstuurd vanaf mijn CLT-L29 met Tapatalk
      Last edited by bopatje; 26 januari 2019, 19:58.

      Comment


      • #4
        Re: Zuidleie

        Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht
        Miss zou ik beter een tijdje stoppen met posten , en een tijdje wat afstand nemen
        Verstuurd vanaf mijn CLT-L29 met Tapatalk
        slecht idee man

        Comment


        • #5
          Re: Zuidleie

          Ik volg Sieg in deze maar ga akkoord dat het een slecht idee is om te stoppen met posten. Je kan niet altijd hoogvliegers hebben, hé. Het is inderdaad een gewoon landschap maar als er niet direct iets beters voorhanden is dan schieten we toch ;-) Ik ken dat gevoel maar al te goed.
          https://www.flickr.com/photos/97971414@N07/albums

          Comment


          • #6
            Re: Zuidleie

            Inderdaad een gewone opname van een gebied maar dat hoort ook tot fotografie en een klassefoto maak je niet alle dagen dat weten we allemaal ! En als het geen 'klassefoto' is mogen we die dan niet plaatsen ? Je hebt enorm veel plezier aan fotografie Patrick blijf dit dan doen ongeacht alles er omheen !!! Ik heb het ook niet gemakkelijk maar we houden vol, wisselen van opvattingen en corresponderen op een vriendelijke manier in wederzijds begrip en vriendschap - er is niet mooiers op deze wereld
            Kunst is genieten - genieten is een kunst !

            Comment


            • #7
              Re: Zuidleie

              ik volg G.R. volledig...mooi geschreven trouwens...NEVER GIVE UP....
              en voor al bedankt voor jullie mooie beelden en vooral deskundig commentaar...thx...

              Groetjes
              Freddy
              https://fredor2.wixsite.com/my-site

              Comment


              • #8
                Re: Zuidleie

                rustgevende compositie en uitstekend belicht.

                Comment


                • #9
                  Re: Zuidleie

                  Wel ik kan de bovenste comments wel volgen. Maar soms is het beter om niet te stoppen maar een ander onderwerp aanpakken zoals wildlife bvb. Ik vind deze plaat ook niet 1 van de sterkere beelden van jou maar om het toch wat aangenamer te bekijken zou ik er vanonder wat afsnijden en de voetstappen weg toveren. Patrick gewoon blijven gaan ok?

                  Als je schiet..schiet dan raak. Gr Schoonspikke
                  Mvg, Pascal,Schoonspikke
                  Als je schiet..schiet dan raak!
                  500 PIXHuawei P30 PRO

                  Comment


                  • #10
                    Re: Zuidleie

                    Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht
                    Miss zou ik beter een tijdje stoppen met posten , en een tijdje wat afstand nemen
                    Verstuurd vanaf mijn CLT-L29 met Tapatalk
                    Niet stoppen met posten Patrick omdat er een wat mindere opname tussenzit toch ??
                    Moesten alle opnames die je maakt van een topniveau zijn dan is al snel de leute eraf naar mijn gevoel.
                    Mijn motto is steeds dat voor mij het zoeken naar, leuker is dan het eindresultaat, maar dan spreek ik uiteraard voor mezelf

                    grts
                    Sieg
                    Voor meer foto's ; www.sieg.be

                    Comment


                    • #11
                      Re: Zuidleie

                      Sieg het komt niet door jou hoor ,maar ik ben de laatste tijd iets te actief bezig met fotografie ,het is zeker een leuk tijdverdrijf en vooral een passie ,maar ik heb het gevoel dat ik teveel post de laatste tijd ,en het begon mij wat stress te geven wat niet zou mogen als het als ontspanning bedoeld is ,
                      Ik fotografeer dan ook redelijk veel ,maar ik wil ook niet zomaar posten om te posten ,hoogvliegers kunnen het niet allemaal zijn maar ik voel dat ik toch iets meer zal moeten selecteren , ik kom dan ook graag wat verrassend uit de hoek , ik was niet meer zo goed bezig .
                      Stoppen zal ik niet ,alleen wat minder . Ook zal ik trachten blijven commentaar te geven en anderen helpen waar ik kan ,daar kruipt ook veel tijd in hè ,ook daar heb ik het wat moeilijk met mensen die weinig moeite daarvoor doen en alleen maar posten ,

                      Het is dan ook iets van geven en nemen vind ik daar heb ook leren selecteren sorry daarvoor

                      Ik reageer zeker niet om reacties uit te lokken , maar omdat ik er meestal ook zelf mee bijleer ,gelukkig zijn er heel wat die dat wel doen bij mij ,al zijn het meestal altijd dezelfde mensen ,en ik ben die mensen dan ook heel dankbaar daarvoor .

                      Trouwens hoeveel hoogvliegers maakt men eigenlijk als je het procentueel ziet , eigenlijk maar heel weinig . de foto waar je echt wow tegen zegt komt niet zoveel voor ,daarvoor moeten heel veel elementen samen vallen en een goede voorbereiding , de compo ter plaatse en vooral de weersomstandigheden waar je geen vat op hebt .
                      dus kort gezegd ,I NEVER GIVE UP , toch niet in de fotografie
                      Last edited by bopatje; 27 januari 2019, 18:01.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Zuidleie

                        Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht
                        ... Ook zal ik trachten blijven commentaar te geven en anderen helpen waar ik kan ,daar kruipt ook veel tijd in hè ,ook daar heb ik het wat moeilijk met mensen die weinig moeite daarvoor doen en alleen maar posten ,

                        Het is dan ook iets van geven en nemen vind ik daar heb ook leren selecteren sorry daarvoor
                        Ik deel datzelfde gevoel ... en heb het al een aantal keer "aangekaart" (ik dacht op een beleefde manier) ... maar dan kreeg ik alleen maar de wind van voren. En voor ik het wist was ik zowat "nen ambetante" om die opmerking te maken. Daarom ook dat ik me wat heb teruggetrokken.

                        Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht
                        Trouwens hoeveel hoogvliegers maakt men eigenlijk als je het procentueel ziet , eigenlijk maar heel weinig . de foto waar je echt wow tegen zegt komt niet zoveel voor ,daarvoor moeten heel veel elementen samen vallen en een goede voorbereiding , de compo ter plaatse en vooral de weersomstandigheden waar je geen vat op hebt .
                        dus kort gezegd ,I NEVER GIVE UP , toch niet in de fotografie
                        Een "beroemd" fotograaf zei ooit eens: "The most difficult part of photography is to walk away."
                        Om maar te zeggen dat een "topfoto" niet elke dag/week/maand passeert. Maar dat moet je zeker niet weerhouden van te trachten.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Zuidleie

                          Oorspronkelijk geplaatst door tcf Bekijk bericht
                          Ik deel datzelfde gevoel ... en heb het al een aantal keer "aangekaart" (ik dacht op een beleefde manier) ... maar dan kreeg ik alleen maar de wind van voren. En voor ik het wist was ik zowat "nen ambetante" om die opmerking te maken. Daarom ook dat ik me wat heb teruggetrokken.


                          Een "beroemd" fotograaf zei ooit eens: "The most difficult part of photography is to walk away."
                          Om maar te zeggen dat een "topfoto" niet elke dag/week/maand passeert. Maar dat moet je zeker niet weerhouden van te trachten.
                          Dank je wel voor dit mooi antwoord [emoji846]

                          Verstuurd vanaf mijn CLT-L29 met Tapatalk

                          Comment

                          Working...
                          X