Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

printer kaarten

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • printer kaarten

    Dit jaar heb ik veel tegenslag gehad bij het leveren van mijn kerstkaarten. De afdruk waar ik dit laat doen is heel mooi (zo goed als hetzelfde als dat ik dit op mijn fotopapier afdruk)en de levertijd ook maar de post laat mij altijd stress krijgen.
    wanneer ik dit zou laten afdrukken bij een drukker hier in de buurt dan heb ik dat probleem niet meer maar als ik dan zie wat een prijzen dat die vragen dan heb ik geen enkele klant meer.
    Nu ben ik van plan om deze zelf te gaan afdruk evenals mijn uitnodigingen en menu's. Wanneer ik dit zou doen op mijn epson printer is de kost veel te hoog per kaartje. Ik zou graag afdrukken op minstens 350g. en recto verso.
    Ook affiches, flyers en visitekaartjes zou ik daar graag mee afdrukken.
    Ben al eens aan het rondkijken geweest en heb proefdrukken laten maken op een printer van Oki. Knap voor afdrukken zolang het kaartje niet 100% vol van kleur is. Deze heeft ook een witte toner waar je heel veel mee kan maar ben niet helemaal tevreden van de afdrukken met foto. Maandag heb ik een afspraak om proefafdrukken te laten maken op een Xerox printer. Ik vrees er alleen voor dat de prijs van zo'n printer niet voor mijn budget is.
    Iemand die mij nog een ander merk kan aanbevelen?

  • #2
    Re: printer kaarten

    Zo goed als je drukker ga je dat niet gauw kunnen.
    Vanaf een zekere oplage ook niet goedkoper.
    Maar je moet niet wachten natuurlijk (tenzij op je printer ...).

    Ik druk nogal veel kantoordocumenten (5000-8000p per jaar), ook in kleur met een gewone Canon MAXIFY.
    Echt drukwerk komt daar niet uit maar het kost niet veel (eigenlijk bijna niets omdat ik de inkt zelf bijvul).
    Het dikste papier dat ik al gebruikt heb is fotopapier van 300g.
    Drukt A4 recto/verso.
    Voor flyers en kaarten zou dat gaan maar niet voor affiches.

    Een (A3+) fotoprinter is veel te traag en waarschijnlijk te duur.

    Epson (nu ook andere merken) heeft Ecotank printers met grote inkreservoirs voor lage drukkosten, ook in A3.

    Comment

    Working...
    X