PDA

Volledige versie bekijken : Stkn 8

bart salembier
10 januari 2016, 15:58
ik ben relatief nieuw met concertfotografie. Het is wel iets dat me ligt en waar ik verder in wil gaan.

Benieuwd naar jullie mening

http://i67.tinypic.com/k4xzs0.jpg

jonez
11 januari 2016, 07:09
ik had iets meer naar beneden gericht. bovenaan wat minder ruimte en wat meer gezicht van de fan.
Steak is natuurlijk niet de makkelijkste groep om te fotograferen en altijd zeer weinig licht, maar goed om te oefenen en om te gaan met de frustraties ;)

VincentBxl
11 januari 2016, 10:30
Haha! Een typische Brent-uitdrukking! Ik kan beamen wat jonez zegt: hun lichtopstelling is altijd bijzonder lastig (weinig en snoeihard). Apparte kadrage, maar ik kan het wel smaken.

Gr, V.

Johan Verbiest
11 januari 2016, 16:52
Ik volg jones wat betreft de cadrage. Dan hadden we misschien een stukje gitaar gezien dat wat meer verteld over de foto. Het moment is wel goed gekozen en de fan erbij maakt ook je foto sterker. Groetjes Johan

EV Shots
11 januari 2016, 23:12
Ik vindt het een mooie foto , vooral door de expressie. :G
Ik volg men voorgangers hier met de cadrage, had graag de fan er helemaal op zien staan, maarja soms moet je rap zijn als concertfotograaf!

Concertfoto
14 januari 2016, 17:01
Povere cadrage, slecht belicht, geen showcaseniveau.

bart salembier
19 januari 2016, 07:12
Povere cadrage, slecht belicht, geen showcaseniveau.

Bedankt voor de lovende woorden :G
Tegen je kritiek in, krijg ik met dit beeld toch mooie commentaren van andere (concert)fotografen.

Nuja, ik lig er niet van wakker ;)

Mensen mogen van mij altijd hun mening geven, maar graag op een menselijke manier.
En als er zo'n harde woorden vallen, dan zie ik toch graag eens het werk van de criticaster, jammer genoeg doe je genoeg moeite om al uw werk te verstoppen.
Zegt dan ook genoeg vind ik !