Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De vallei ontwaakt

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • De vallei ontwaakt

    Niet twijfelen, dit is niet echt... ontwaak !

    Kunst is genieten - genieten is een kunst !


  • #2
    Re: De vallei ontwaakt

    Moderator Note: Sorry hoor, maar dit is naar mijn smaak absoluut geen stilleven of abstract en wordt verplaatst naar "Natuur en Landschappen".
    Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
    Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

    Comment


    • #3
      Re: De vallei ontwaakt

      Spijtig. Daar ik het spel eerlijk wil spelen heb ik de foto geplaatst waar hij in principe thuishoort (abstract) vandaar ook de bijgevoegde hint ! Ben benieuwd wat men in de realiteit er over denkt ?
      Kunst is genieten - genieten is een kunst !

      Comment


      • #4
        Re: De vallei ontwaakt

        Sorry Raymond, maar deze spreekt me niet echt aan.
        vriendelijke groeten, Helen
        Updated WWW.HELENICA.NL
        ---- DE INHOUD VAN EEN BEELD IS TOCH VAN GROTER BELANG DAN DE AANTAL PIXELS ----

        Comment


        • #5
          Re: De vallei ontwaakt

          valt er een beetje tussenin hè Raymond ,niet echt goed voor landschap en niet echt abstract ,de bedoeling zal wel goed geweest zijn ,dikwijls moeilijk iemands visie te achterhalen

          Comment


          • #6
            Re: De vallei ontwaakt

            Oorspronkelijk geplaatst door Helen Bekijk bericht
            Sorry Raymond, maar deze spreekt me niet echt aan.
            Daar kan ik me in vinden Helen, geen probleem. Het was ook niet de bedoeling dat deze foto in deze categorie zou verschijnen !
            Dank voor je oprechte reactie.
            Kunst is genieten - genieten is een kunst !

            Comment


            • #7
              Re: De vallei ontwaakt

              Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht
              valt er een beetje tussenin hè Raymond ,niet echt goed voor landschap en niet echt abstract ,de bedoeling zal wel goed geweest zijn ,dikwijls moeilijk iemands visie te achterhalen
              Correct je opmerking Patrick. Ik ben al een hele tijd bezig in een bepaalde stijl naar eigen visie, naast de realiteit en deze hoort hier niet te staan zoals ik vermelde, maar als de moderator(s) zelf gaan beslissen dan sta je voor voldongen feiten als auteur. Nochtans zal ik nogmaals proberen mijn eigen stijl te plaatsen want daar neem ik mee deel aan events in de beeldende kunst op print en/of canvas, waar de klassieke fotografie niet aan bod komt. Dank voor je commentaar.
              Kunst is genieten - genieten is een kunst !

              Comment

              Working...
              X