PDA

Volledige versie bekijken : Proficiat, vosse, winnaar van de Challenge "Sfeer(ver)licht(ing)"

LesC
1 januari 2014, 09:50
Door als eerste te eindigen in de Challenge Sfeer(ver)licht(ing), bewijst vosse dat zijn vorige prestatie (winnen van de oktober Challenge rond 'herstkleuren') geen toevalstreffer was, en dat de andere deelnemers die geregeld op het ereschavotje te vinden zijn, terdege rekening met hem moeten houden. Proficiat! Ik heb vele mooie sfeerlichten zien passeren, maar als liefhebber van avond- en nachtfotografie vond ik vosses bijdrage vanaf het begin een serieuze kanshebber.
Ook proficiat aan alle andere deelnemers: zilver gaat naar Edje C die eveneens geregeld vooraan te vinden is, terwijl brons naar Delvaux Michel gaat, en wellicht zijn hoogste score ooit!
Met Sfeer(ver)licht(ing) gaat 2013 onherroepelijk op slot. Voor januari 2014 is er gekozen voor 'in de rij'.
En netjes in de rij, hé gasten! :D

marie-anne
1 januari 2014, 10:07
Welverdiend Vosse! Het is dan ook een topplaat.
Verder voor alle deelnemers ook een dikke proficiat!
Prettig 2014!

bouk
1 januari 2014, 10:32
Van Harte Vosse.
en alle anderen deelnemers bedankt, ik heb weer genoten.
grt,bouk.

550Dave
1 januari 2014, 12:03
Proficiat met je 1ste plaats in deze Challenge! :G
Gr. Dave

unalom
1 januari 2014, 12:44
Grats

Sent from my GT-I9195 using Tapatalk

Divad
1 januari 2014, 12:44
Een welverdiende proficiat aan Vosse met zijn 1ste plaats in deze Challenge.

dirkfotografie
1 januari 2014, 13:17
Een proficiat aan Vosse en alle deelnemers.

bopatje
1 januari 2014, 13:27
vosse ook van mij een dikke proficiat ook aan de anderen ,er zaten toch een paar sterke foto's tussen !!!

Edje C
1 januari 2014, 13:39
Proficiat Vosse met de eerste plaats als afsluiter van 2013.
Verder ook proficiat aan alle deelnemers, de beste wensen voor 2014 en een mooie start toegewenst van een nieuw challenge-jaar.
Met het thema "in de rij" kunnen we weer alle richtingen uit met onze creativiteit.
Al zal het brainstormen voor mij pas morgen beginnen, eerst moet dat mannetje met de zware hamer van gisterenavond uit mijn hoofd verdwenen zijn :p.

lilybie
1 januari 2014, 20:10
proficiat vosse met je challenge overwinning .:G
ook nr twee en drie EdjeC en Delvaux Michel van harte gefeliciteerd .
de rest van het deelnemersveld hebben ook een proficiat verdiend ,er zaten pracht beelden tussen die ik hoger had ingeschat
deelnemes die voor de eerste keer mee deden,ik hoop dat ze zullen blijven meedoen,en zich niet ontmoedigt voelen door hun plaats.
op naar de volgende in de rij :G

vosse
1 januari 2014, 20:22
Hallo,
Een heel mooi nieuwjaarsgeschenk hebben jullie mij gegeven ! Bedankt daarvoor !!
Ook EdjeC en Delvaux Michel proficiat !
Maar ook al de andere deelnemers krijgen een proficiat van mij.
Bij deze wens ik iedereen een goede gezondheid en de beste wensen voor 2014 !!
Op naar de volgende.
Groetjes
Jean-Luc.

Guest22
1 januari 2014, 20:25
Vosse,

Proficiat met uw eerste plaats.

Grt,

Jean-Pierre

tantine
2 januari 2014, 12:49
Ne hele dikke proficiat...was mijn favoriet!!

Ook ne dikke proficiat aan EdjeC en Delvaux Michel ...en aan alle andere deelnemers!

Gr Pascale

stampers
2 januari 2014, 16:10
van harte proficiat aan de top 4 ;-)

LesC
2 januari 2014, 17:11
Meteen maar de top vijf van maken, zeker? ;)

M...
2 januari 2014, 18:06
proficiat vosse met de je eerste plaats. Naar mijn smaak het mooiste beeld. Al komen er nog aardig in de buurt.
Op naar de volgende challenge.

LLuc
2 januari 2014, 18:13
Van mij ook dikke proficiat aan de winnaar, maar ook aan de rest van het veld...

Meteen maar de top vijf van maken, zeker? ;) dus aan de top 50 zeg maar ;-)

Zoals hier elders op het forum geschreven wordt is de challenge een goeie en boeiende leerschool. Ondervind ik zelf... daarom ben ik nu ook blij om als 100% amateur ook eens tussen de mensen te mogen staan :p
Inderdaad jammer dat de commentaren wat wegblijven om de scores niet al te veel te beïnvloeden. Misschien een ideetje om na de challenge nog commentaren te gaan bijschrijven?

o ja , aan iedereen nog een gezond en succesvol nieuwjaar!

groet,
Luc

LesC
2 januari 2014, 18:18
Was die vierde plaats voor jou ook niet je hoogste score dit jaar, Luc? ;) Alleszins sta je ditmaal zeker tussen de mensen! :D

Tuner111
2 januari 2014, 18:49
Proficiat ! ;)

IngridVD
3 januari 2014, 13:25
Vosse proficiat met je 1e plaats :G
ook verder aan alle deelnemers der zaten mooi platen/ideeën tussen

ook maar via deze weg, ken m'n weg nog niet zo goed op de BD challenge om te reageren

LesC
3 januari 2014, 13:29
Het probleem is dat als de Challenge dichtgaat, het niet meer mogelijk is om alsnog commentaar toe te voegen; de boel wordt als het ware afgesloten. Ivm commentaar op de Challenge-foto's loopt er een andere topic (http://forum.belgiumdigital.com/f13/comentaren-geven-voor-de-challenge-477611.html) (van Lilybie).

Frakske
3 januari 2014, 22:52
Proficiat Vosse, dat was ook mijn favoriet deze keer
en weeral proficiat aan alle deelnemers.

vosse
4 januari 2014, 09:29
Bedankt voor de bijkomende felicitaties !
Mvg.

Delvaux Michel
10 januari 2014, 12:51
Ook van mij bedankt om voor mij te stemmen , u reactie
ben zelfs heel tevreden met de stemmen die ik heb gekregen dan-u .
meer commentaar of evaluatie is altijd welkom .
ook een dikke verdiende proficiat aan Vosse voor deze mooie foto , er zaten ook nog verschillende mooie tussen ,
Geluk of niet ik doet altijd mee met veel plezier . Toch in de top 5 is wel leuker op te staan .

Tot de volgende .

bouk
10 januari 2014, 13:20
Ook van mij bedankt om voor mij te stemmen , u reactie
ben zelfs heel tevreden met de stemmen die ik heb gekregen dan-u .

even om misverstanden te voorkomen, we hebben niet op U gestemd hoor maar op de foto.
grt,bouk.

vosse
13 januari 2014, 05:41
Bedankt Michel.
Mvg.