Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bekvechten

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Bekvechten



    Ze waren niet schuw en relatief gemakkelijk te fotograferen.


  • #2
    Re: Bekvechten

    Mooi tafereel, hard licht en storend groen thv muil, zeker links.

    Eric

    Comment


    • #3
      Re: Bekvechten

      Het (actie)moment op zich is heel mooi, maar ik ga wel akkoord met de bemerkingen van mijn voorganger.
      Grt. Jef

      Comment


      • #4
        Re: Bekvechten

        Knappe actie-plaat !
        Beetje jammer van het harde licht..
        Grt erik

        Comment


        • #5
          Re: Bekvechten

          Mooi moment
          De rest is hierboven reeds vernoemd

          grts
          Sieg
          Voor meer foto's ; www.sieg.be

          Comment


          • #6
            Re: Bekvechten

            ok akkord met voorgangers. Mits wat temperen van hooglichten en wat intensievere nabewerking kan je hier nog meer uithalen denk ik
            D7100 x 2 en wat (oud en nieuw) glas
            Olympus XZ-1 met onderwaterhuis PT-050
            Flickr - JAlbum

            Comment


            • #7
              Re: Bekvechten

              Oorspronkelijk geplaatst door archi Bekijk bericht
              Mooi tafereel, hard licht en storend groen thv muil, zeker links.

              Eric
              Ik denk hetzelfde. Ook jammer dat de dieren er net niet volledig op staan.
              www.bertwillaert.com

              Comment


              • #8
                Re: Bekvechten

                Bedankt voor de eerlijke reacties. Er zijn inderdaad wat dingen die beter hadden gekunnen, maar ik vond het in zijn geheel toch een mooi beeld.

                Oorspronkelijk geplaatst door ericvanhout Bekijk bericht
                ok akkord met voorgangers. Mits wat temperen van hooglichten en wat intensievere nabewerking kan je hier nog meer uithalen denk ik
                De vorige keer kreeg ik kritiek over mij dat mijn foto te veel bijgewerkt was, daarmee had ik me nu ingehouden. Ik wil wel eens zien wat ik er nog allemaal uit kan halen, maar hard licht zal hard licht blijven vrees ik. De takjes zou ik in theorie kunnen wegshoppen, maar zijn zulke bewerkingen niet not done voor natuurfotografie?

                Comment


                • #9
                  Re: Bekvechten

                  Oorspronkelijk geplaatst door Jefzor Bekijk bericht
                  Bedankt voor de eerlijke reacties. Er zijn inderdaad wat dingen die beter hadden gekunnen, maar ik vond het in zijn geheel toch een mooi beeld.



                  De vorige keer kreeg ik kritiek over mij dat mijn foto te veel bijgewerkt was, daarmee had ik me nu ingehouden. Ik wil wel eens zien wat ik er nog allemaal uit kan halen, maar hard licht zal hard licht blijven vrees ik. De takjes zou ik in theorie kunnen wegshoppen, maar zijn zulke bewerkingen niet not done voor natuurfotografie?
                  Foto's bewerken en nabewerking is zo oud als de fotografie zelf. Als je een foto maakt is dat jouw foto en mag je er m.i. mee aanvangen wat je ook maar wil. Jij beslist uiteindelijk of je die foto aan een publiek wil tonen en hoe er die volgens jou moet uitzien. Er zijn de puristen die geen twijgje wegshoppen en zweren bij het produkt wat zo uit de camera komt.

                  Trouwens als je in RAW fotografeert is je foto zelden toonbaar en elke nabewerking die je dan doet is een persoonlijke keuze.
                  D7100 x 2 en wat (oud en nieuw) glas
                  Olympus XZ-1 met onderwaterhuis PT-050
                  Flickr - JAlbum

                  Comment


                  • #10
                    Re: Bekvechten

                    Oorspronkelijk geplaatst door ericvanhout Bekijk bericht
                    Foto's bewerken en nabewerking is zo oud als de fotografie zelf. Als je een foto maakt is dat jouw foto en mag je er m.i. mee aanvangen wat je ook maar wil. Jij beslist uiteindelijk of je die foto aan een publiek wil tonen en hoe er die volgens jou moet uitzien. Er zijn de puristen die geen twijgje wegshoppen en zweren bij het produkt wat zo uit de camera komt.

                    Trouwens als je in RAW fotografeert is je foto zelden toonbaar en elke nabewerking die je dan doet is een persoonlijke keuze.
                    Ik volg. Als je fotografie als een kopiemachine bekijkt, kan je niets wijzigen; bij fotografie als kunstvorm kan je alles wijzigen.

                    Eric

                    Comment

                    Working...
                    X