PDA

Volledige versie bekijken : proficiat moniq

lilybie
1 maart 2013, 07:37
Van harte gefeliciteerd met je challenge overwinning moniq:G:G
Na zo lange tijd afwezigheid in de challenge weer deelnemen en al direct met de overwinning gaan lopen top !!!!!
Dit was ook een van mijn ideeën om uit te werken .

Alsook nr 2 EdjeC en nr 3 tantine met jullie prachtige filmtitels die mooi uitgevoerd waren:G
Ook de rest van de top 12 en alle deelnemers een dikke proficiat om deel te nemen aan deze challenge, het was een fijne challenge;)

Nu op naar nieuw, en dat kan echt van alles zijn.
Ben benieuwd van wat we allemaal te zien gaan krijgen:D

Frakske
1 maart 2013, 08:36
Ook van mij een dikke proficiat hé Monique :G

het was niet alleen een "schot in de roos" maar het is nu "een schot in de shoot" geworden, misschien pakken ze de challenge-foto wel eens als cover ;)

Proficiat aan de top-3 maar zeker ook een proficiat aan alle deelnemers :G
Wat mij opviel was dat deze keer elk beeld gemakkelijk in verband kon worden gebracht met het thema.

Op nu naar iets nieuws ;)

dirkfotografie
1 maart 2013, 08:58
Ook een dikke proficiat aan iedereen die heeft meegedaan. Mijn foto was oorspronkelijk een zaag met drie tanden (SAW III) maar deze kwam teveel overeen met de orginele filmcover.
In principe is elke foto die er gepost wordt nieuw vermits hij deze maand is gemaakt en nergens anders te zien.

marie-anne
1 maart 2013, 09:46
Van harte proficiat Moniq. Dit was meteen mijn favoriet!!! :love: (ik had precies hetzelfde idee maar kon hier nergens verf/maku-up artikels krijgen in ons afgelegen gat)

Frakske
1 maart 2013, 09:55
In principe is elke foto die er gepost wordt nieuw vermits hij deze maand is gemaakt en nergens anders te zien.

Klopt ! daar had ik nog niet bij stilgestaan, bedankt voor de tip ... al hangt veel ook af van de interpretatie door het publiek hier hé ;)
Benieuwd wat er zoal uit de bus komt ...

t.billy
1 maart 2013, 12:19
Dikke proficiat aan de topdrie ... ook mijne "favoriet" staat er tussen :G.

LLuc
1 maart 2013, 13:23
Gefeliciteerd aan de winnaars en alle deelnemers aan deze extra boeiende challenge.

Laat ons hopen op evenveel comments volgende maand!
Echt een lente thema, nieuw? ik zie zo al de bloemetjes en de blaadjes ontluiken ;) laat die zon maar komen!

groet, Luc

tantine
1 maart 2013, 14:46
Awel Moniq...ne hele dikke proficiat met je overwinning...verdiend hoor....was eigenlijk mijn favoriet!!
En is dat Les zijn hand?:p

Ook ne dikke proficiat EdjeC ..wel heel origineel in beeld gebracht!!
Gefeliciteerd ook aan alle andere deelnemers!

Op naar NIEUW!!!
Niet gemakkelijk....weinig inspiratie deze keer:green:

Gr Pascale

aline55
1 maart 2013, 16:21
van harte proficiat aan de winaar ...mooi gedaan, was ook mijn favoriet
ook aan de twee runners up proficiat....

meeuws
1 maart 2013, 16:54
nen dikke proficiat moniq:G verdiende overwinning. Ik vond het wel een moeilijke deze maand en der was een grote verscheidenheid aan inzendingen waar der
toch geweldige vondsten bijzaten.Aan ieder ook dikke proficiat:G

moniq
1 maart 2013, 18:24
:eek::eek::eek:
Dat was even schrikken deze morgen.
Na twee jaar eens terug meedoen en...winnen.:eek:
Dat had ik zelf nooit verwacht.

Iedereen bedankt voor de fijne reacties en felicitaties.:G
Dikke proficiat aan de top 5 en aan alle deelnemers.
Op naar de volgende...

Awel Moniq...ne hele dikke proficiat met je overwinning...verdiend hoor....was eigenlijk mijn favoriet!!
En is dat Les zijn hand?:p

Ja tantinne, het is wel de hand van een man, maar mijn model wil liever anoniem blijven.
't Is er nl eentje met gouden handjes.:p

groetjes

moniq

Edje C
1 maart 2013, 18:42
Van harte proficiat moniq met je eerste plaats :G, dat 0,1 puntje gun ik je van harte, zie het maar als een "welkom terug" cadeautje na je lange afwezigheid ;).
Verder ook proficiat aan alle deelnemers natuurlijk, er zaten wederom zéér leuke en creatieve inzendingen bij :G.
Nu op naar "nieuw", heb eigenlijk nog geen idee wat of hoe, zal alweer een verrassende challenge worden want haast alles is weer mogelijk in dit thema.
Succes iedereen.

Grtjs,
Edje C

LesC
1 maart 2013, 19:51
Proficiat aan alle deelnemers! :G

Ik heb een aantal zeer leuke inzendingen gezien, die spontaan een glimlach op mijn gezicht toverden... Ik denk daarbij bv aan Soeur Sourire of The Titanic (maar er zijn er nog veel meer die ik echt leuk vond).
Ik heb vruchteloos gewacht op een koeienhoofd (Rundskop), een kleine vranke vlaskop (De Witte), een handvol Swarowski-kristallen (Diamonds are forever), een groepsportret van drie vrienden of vriendinnen (The Good, The Bad and The Ugly :D) of zelfs een foto van Zaventem (Airport). Zo zie je maar: keuze genoeg om "Een filmtitel" weer te geven, maar te laat om nu nog als "tip" te gebruiken. :D

Ik ben ook zeer blij (trouwens, vandaag is het nog "complimenten"dag) met de complimenten die ik kreeg omwille van dit thema. We hebben de discussie in een ander draadje (http://forum.belgiumdigital.com/f13/februari-2013-challenge-een-filmtitel-448179.html) gevoerd, maar deze Challenge (een filmtitel) gaf alleszins aanleiding tot enige interactiviteit. :D Om welke titel ging het precies? :confused: Ik hoop dat alle titels uiteindelijk geraden zijn of tenminste meegedeeld. Omdat je niet meer in de Challenge zelf kunt reageren, kun je eventueel in dit draadje, of in dit subforum nog een en ander toelichten, indien nodig.
D'er was misschien wat minder ruimte (of aandacht) voor meer fotografisch commentaar of kritiek. Een filmtitel weergeven in beeld is één ding, het gemakkelijk of wat moeilijker laten raden is iets anders, maar uiteindelijk mag je niet vergeten dat het om de kwaliteit van de foto op zich gaat: de technische kwaliteiten, maar evenzeer het 'verhalend vermogen' van een foto.

Vergeet ook niet (en dit geldt voor de deelnemers aan de februari-Challenge), in de boven reeds gelinkte topic, vooral deze post (http://forum.belgiumdigital.com/f13/februari-2013-challenge-een-filmtitel-448179.html#post3809275) te lezen, voor mijn part een zéér mooie kans om je foto in het buitenland nog een lang leven te bezorgen! ;) Ik ga er alvast zelf wel op in.

En nu op naar de volgende: NIEUW. Zoals Dirk boven zegt: elke geposte foto in de nieuwe Challenge zal nieuw zijn, maar dan stel ik me de vraag, als "naïeve" kijker: "Doet DIT mij aan nieuw denken?" Ik ga alvast voorlopig zeker niet meer tips geven dan ik al gegeven heb, zowel in mijn keuzetopic (http://forum.belgiumdigital.com/f13/mogelijke-themas-voor-de-maand-maart-2013-a-448638.html), als in de inleiding tot de Challenge zelf (te vinden op de Challenge site).

Mochten er mensen zijn, die ook eens graag een thema zouden willen indienen, contacteer me gerust via PB. Ik heb thema's genoeg, maar weet niet altijd wat er bij jullie fotografen exact leeft. En jullie bepalen uiteindelijk uit een keuze van drie.

Alleszins succes met de nieuwe Challenge! :G

filipo
1 maart 2013, 20:04
Proficiat Moniq :G
Ik moet eerlijk bekennen dat je niet tot mijn favorieten behoorde, die staan wat verder in het klassement....
Ik vond je foto een heel leuk idee binnen het thema maar als foto op zich niet zo boeiend. :o

Mijn eigen inzending was te vlug gemaakt en mist wat afwerking. Volgende keer beter... (en vroeger er aan beginnen) :p

Van harte proficiat moniq met je eerste plaats :G, dat 0,1 puntje gun ik je van harte
Om te kunnen/mogen winnen moet je natuurlijk wel eerst de regels volgen.... ;)
LesC doet zijn uiterste best (waarvoor dank) maar hij is ook maar een mens dus kan er al eens eentje door de validatiemazen glippen maar het is nog altijd eerst aan de inzender om er over te waken dat een inzending aan de challengeregels voldoet. En dus liefst zonder een kader....

rooman
1 maart 2013, 22:47
Dikke Proficiat Moniq :G
Ook aan de hele top 13 :G
Ik vond dit een heel leuke Challenge ;)
Hupsakee naar de volgende Nieuwe :rolleyes:

Grts Maddy

LesC
1 maart 2013, 23:27
...
LesC doet zijn uiterste best (waarvoor dank) maar hij is ook maar een mens dus kan er al eens eentje door de validatiemazen glippen maar het is nog altijd eerst aan de inzender om er over te waken dat een inzending aan de challengeregels voldoet. En dus liefst zonder een kader....

Filipo, dank, maar als Mod had ik dit moeten zien. :o
Ik heb vanmorgen EdjeC hier van ingelicht, omdat ik pas na het afsluiten van de Challenge bij het overzicht zag dat er een kader was... :o
Zo is er elke maand wel iets; vorige maand had iemand zijn signature op de foto, en ook dat had ik niet gezien.

Ik doe mijn best, maar ben ook maar menselijk en reken op ieders hulp; niet om meteen om luidop te gaan schreeuwen, maar om mij er op te wijzen dat ik iets gemist heb.

Nu... de Challenge verliep al vrij snel nek-aan-nek en er was geen winnaar tot het laatste moment. Ik geloof ook nooit dat die (vergeten) kader voor een winnaar of verliezer gezorgd heeft.
Het is trouwens zeer vreemd dat niemand dit mij gemeld heeft. Niemand heeft dit gezien?

Edje C
2 maart 2013, 00:54
Filipo, dank, maar als Mod had ik dit moeten zien. :o
Ik heb vanmorgen EdjeC hier van ingelicht, omdat ik pas na het afsluiten van de Challenge bij het overzicht zag dat er een kader was... :o
Zo is er elke maand wel iets; vorige maand had iemand zijn signature op de foto, en ook dat had ik niet gezien.

Ik doe mijn best, maar ben ook maar menselijk en reken op ieders hulp; niet om meteen om luidop te gaan schreeuwen, maar om mij er op te wijzen dat ik iets gemist heb.

Nu... de Challenge verliep al vrij snel nek-aan-nek en er was geen winnaar tot het laatste moment. Ik geloof ook nooit dat die (vergeten) kader voor een winnaar of verliezer gezorgd heeft.
Het is trouwens zeer vreemd dat niemand dit mij gemeld heeft. Niemand heeft dit gezien?

Heb zonet je pm gelezen, heb er een lange werkdag opzitten vandaag.
Inderdaad, bij het nalezen van het reglement heb ik inderdaad onbewust een foutje gemaakt. Ik heb het reglement vorig jaar december slechts éénmaal doorgelezen bij mijn eerste deelname toen.
Dat een kadertje niet toegestaan is heb ik over het hoofd gezien, anders zou ik het nu niet geplaatst hebben natuurlijk. Het moet ook allemaal zo snel gaan tegenwoordig en met de massa's informatie die we dagelijks te verwerken krijgen wordt er al snel iets gemist of vergeten. Iets wat ieder van ons wel bijna dagelijks overkomt in ons steeds jachtiger wordende leven.
Daarom ook dat het nu pas wordt opgemerkt vermoed ik, je was dus zeker niet de enige die dit gemist heeft Les.
Ach, laat het een geheugensteuntje vormen voor de volgende challenges, is iedereen weer even terug bij de pinken. De zorg voor een goed lopende challenge is immers een verantwoordelijkheid van ons allemaal en rust niet louter en alleen op de schouders van de challenge-moderator. Een Challenge-moderator die trouwens prima werk levert en steeds weer met leuke uitdagingen op de proppen komt, keep up the good work Les.
Op naar de volgende challenge, enne zonder kader wel te verstaan.

Grtjs.

LesC
2 maart 2013, 09:49
Geen zorgen om maken, EdjeC niet, maar ook de anderen die mij intussen per PB gecontacteerd hebben. Kunnen we afspreken dat als je een onregelmatigheid tegenkomt, dat je dat privé aan de Challenge Mod (aan mij dus) meldt? Ik doe mijn uiterste best, maar besef nu pas wat een taak Spooky al die jaren vervuld heeft. Die man moet wel honderd ogen gehad hebben. :D

bouk
2 maart 2013, 10:55
........ Kunnen we afspreken dat als je een onregelmatigheid tegenkomt, dat je dat privé aan de Challenge Mod (aan mij dus) meldt? ...

OK.
grt,bouk.

marie-anne
3 maart 2013, 10:23
Ik doe mijn uiterste best, maar besef nu pas wat een taak Spooky al die jaren vervuld heeft. Die man moet wel honderd ogen gehad hebben. :D

Dat denk ik er ook van! Zou hij het niet een beetje missen? ;)

LesC, bedankt om mijn vraag te plaatsen. Ik heb intussen al heel wat positieve reacties gekregen en daarvoor een dikke :G

Frakske
5 maart 2013, 08:58
En ook nog proficiat met je Hof !

tantine
6 maart 2013, 21:27
Proficiat met je HOF Moniq....verdiend hoor!
Gr Pascale

BelLisa
10 maart 2013, 15:18
Beetje laat maar beter laat dan nooit. Proficiat aan de winnares en alle andere deelnemers. Iedereen had zeker zijn best gedaan!
@Lesc Bedankt dat je mijn foto leuk vond :-) Ik vond het een heel leuke challenge en je bent een topmod. Je zal met de tijd wel oog krijgen voor alle details ;-)