Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vraag betreffende prijs totaalpakket D7000

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Vraag betreffende prijs totaalpakket D7000

    Dag allemaal!

    Vermits ik vorig jaar verhuisd ben naar Spanje, kom ik hier nu met een vraag aan jullie.
    Ben niet meer echt mee in tweedehandsprijzen, zou graag even jullie betrouwbare mening horen.
    Heb begin dit jaar hier een D7000 met 18-105 kitlens aangeschaft, heb ook een 35mm 1.8 Nikon,(ook ongeveer een jaar oud)
    extra batterij, HD digital vision 67mm filter, Think Tank schoudertas (middelgroot model)

    Heb jammergenoeg de dozen niet meer, uiteraard nog wel de garantiebewijzen.
    Wat zou ik hiervoor moeten krijgen?
    Of is dit afhankelijk van land tot land?
    Alles is amper gebruikt.

    Groeten & bedankt alvast,

    Saskia
    Last edited by Saskia2; 18 december 2012, 10:09.

  • #2
    Re: Vraag betreffende prijs totaalpakket D7000

    Moderator Note: Verplaatst van Aangeboden (waar men niet kan reageren) naar Camera's, in de hoop dat er hier iemand is die je kan helpen. Succes !
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

    Comment


    • #3
      Re: Vraag betreffende prijs totaalpakket D7000

      Als je de gekende kwaliteitsmerken (bv. Nikon) die minder dan een jaar oud zijn verkoopt en je hebt de garantiebewijzen (meestal 2 jaar), dan geldt vaak een algemene regel dat je 75% van de nieuwprijs kan vragen. De nieuwprijs op dit ogenblik natuurlijk en niet toen jij aankocht.
      Ga dus op zoek naar de huidige prijzen en probeer aan 75% te verkopen.
      Succes
      Olympus OMD E5 + Pana 14 2.5 + Pana Leica 25 1.4 + Oly 45 1.8 + Oly 14-150 + Manfrotto 719B + Canon Selphy + Colorvision Spyder 2

      Comment


      • #4
        Re: Vraag betreffende prijs totaalpakket D7000

        hallo

        woon je nog in Spanje? Anders mag je me gerust uw prijs laten weten. Misschien heb ik wel interesse.

        Mvg

        Comment


        • #5
          Re: Vraag betreffende prijs totaalpakket D7000

          Moderator Warning: Beschouw dit als een waarschuwing, niet tegen iemand persoonlijk, maar in het algemeen. De laatste tijd hebben wij als Mods verschillende "kwalijke berichten" ontvangen over privéberichten vanop een Spaans adres, nadat zij in Aangeboden/Gezocht een bepaalde annonce geplaatst hadden. Ik wil hier echt niemand met de vinger wijzen, maar bij het minste gevoel van 'onraad' vraag ik hier om de Mods te waarschuwen via het uitroepteken linksonder je topic of post.
          BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

          Comment


          • #6
            Re: Vraag betreffende prijs totaalpakket D7000

            Beste,

            Ik vraag gewoon een schatting, meer niet :-)
            Ben niet uit op 'vreemde' praktijken!

            Comment

            Working...
            X