Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nikon AF-S 55-300mm F/4.5-5.6G ED VR DX + HB-57 (zonnekap)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nikon AF-S 55-300mm F/4.5-5.6G ED VR DX + HB-57 (zonnekap)

    Geachte

    Een vriend van mij wil deze lens kopen
    Is dit wel een goeie tele lens

    ook voor snelle plaatjes te maken ???

    Alvast vriendelijk bedankt voor u tijd en reacties

    Mvg

    van laere davy




    Nikon AF-S 55-300mm F/4.5-5.6G ED VR DX + HB-57 (zonnekap)
    Zoom objectieven
    Artikelnummer: 12172966
    Nikon AF-S 55-300mm F/4.5-5.6G ED VR DX + HB-57 (zonnekap) Nikon AF-S 55-300mm F/4.5-5.6G ED VR DX + HB-57 (zonnekap) Nikon AF-S 55-300mm F/4.5-5.6G ED VR DX + HB-57 (zonnekap) Nikon AF-S 55-300mm F/4.5-5.6G ED VR DX + HB-57 (zonnekap) Nikon AF-S 55-300mm F/4.5-5.6G ED VR DX + HB-57 (zonnekap)
    Beoordeling leegBeoordeling leegBeoordeling leegBeoordeling leegBeoordeling leeg
    Schrijf de eerste review!
    Nikon AF-S 55-300mm F/4.5-5.6G ED VR DX; Zeer krachtig zoomobjectief met supertelebereik voor gebruik met DX-formaat reflexcamera’s van Nikon.
    Lees meer
    Specificaties
    Nikon
    Op voorraad Op voorraad
    Vandaag voor 22.30 uur besteld, 22.09.2012 in huis!
    Winkels: Op voorraad Op voorraad
    Bekijk en reserveer
    € 349,00
    Adviesprijs:
    € 299,00
    Kamera Express
    14%
    U bespaart:
    McAfee SECURE sites help keep you safe from identity theft, credit card fraud, spyware, spam, viruses and online scams

  • #2
    Re: Nikon AF-S 55-300mm F/4.5-5.6G ED VR DX + HB-57 (zonnekap)

    Oorspronkelijk geplaatst door vanlaeredavy Bekijk bericht
    ook voor snelle plaatjes te maken ???
    Geef eens een defenitie van wat jij onder een snel plaatje verstaat.

    Voor de één is dat een foto van een snel onderwerp en voor de ander even een snel genomen foto.
    Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

    Comment


    • #3
      Re: Nikon AF-S 55-300mm F/4.5-5.6G ED VR DX + HB-57 (zonnekap)

      Dit is wel een goede lens. Ik heb die al voor diverse doeleinden gebruikt en ben er heel tevreden over.

      Om eerlijk te zijn, de meeste fofo's die ik hier heb gepost zijn met deze lens genomen.

      Maar, ik moet wel zeggen dat ik hem vooral buiten heb gebruikt. Tijdens mijn wandeltochten in Limburg. Op Circuit van Zolder tijdens de BRCC. In Hasselt en Genk tijdens de waterski wedstrijden.

      Zonder een referentie met een andere duurdere lens, moet ik zeggen dat ik de autofocus van deze toch wel snel vind en dat de lens zelf van degelijke kwaliteit is. Ik heb het mij deze zomer zeker niet beklaagd dat ik deze heb gekocht.
      Mvg,
      Rudy Mas
      Nikon D5100/D7200 - Website: http://www.rmfoto.be/

      Comment

      Working...
      X