Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

BD forum LANGZAAAAAM !

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • BD forum LANGZAAAAAM !

    Nu gaat het toch wel heel erg langzaam hier op 't forum.

    Sinds vanmorgen is het bijna onmogelijk om een pagina te laden... ??Drie vier minuten om één foto te bekijken????
    En nu is het 14:45 en nu krijg ik zelfs de pagina's van 't forum niet meer?
    Ik ben effe naar ander sites gesurft om te zien of t' daar ook was...( het kon aan mij of m'n verbinding liggen) Maar nee, 't is alleen hier op dit forum???

    Ik zit hier te wachten, wachten.. Heb BD al naar mijn tweede scherm geziert en af en toe gaat er eens een vensterke open?



  • #2
    Bij mij gaat het relatief vlug...
    Nikon D70 Kit - SB600 - Sigma 135-400
    www.D-Noizz.be
    wim.proot@gmail.com

    Comment


    • #3
      Geen problemen hier.

      Comment


      • #4
        Echt snel gaat het hier ook niet.
        "Capturing the moment" - Huibke's gallerie

        Comment


        • #5
          Vanmiddag ging het hier ook eens traag, heb gewoon even IE afgesloten en opnieuw gesmurft naar het forum en toen ging alles weer normaal. Vanmorgen geen problemen gehad.
          http://www.vannecke.be
          Canon 10D /Canon 350D /Canon Powershot G5
          Sigma 12-24 / Tamron 28-75/Canon 28-135 / Sigma 180 macro / Canon EF 50 1.8II / Sigma 50-500 / Speedlite 420EX/ Speedlite 580EX/ X-drive II / Manfrotto 055BWB + 329RC4

          Comment


          • #6
            Nope... helpt niet... IE opnieuw opgestart.. niks... PC opnieuw opgestart... niks...
            Op mijn tweede computer gaan zien... hetzelfde niks... Nu bezig met de laptop.. niks het blijft traag...
            Ik zal morgen maar eens terugkomen. Misschien staat er iemand hier buiten op de kabel? Zal es gaan zien...

            Comment


            • #7
              Bij mij ging het daarjuist ook serieus traag. Kon bijna geen topics bekijken, constant time-outs. IE afgesloten, iets gaan drinken, iets eten en dan terug IE opstarten en ziet ... nu gaat het weer lekker
              :: http://www.dpix.be ::

              Comment


              • #8
                hier gaat het snel
                D300, D700, 17-35/2,8 AFS, - 28-70/2,8 AFS, - 70-200/2,8 AFS, - 50/1,4 AFS, - 2 X SB 800, - TC17EII- 1.7 - AF Micro 200mm F4.0 - AF 20mm F2.8
                www.langenacker.nl

                Comment


                • #9
                  Wij zijn U aan het kl*ten

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by NoName
                    hier gaat het snel

                    Da's met al die banners waarschijnlijk.

                    Comment


                    • #11
                      Heb er ook last van...

                      Comment


                      • #12
                        yep hier ook, al lijkt het nu wat beter te gaan ..

                        vanmiddag leek 't erop dat de sql een beetje aan de trage kant was..
                        kreeg soms zelfs timeout.
                        My Portfolio (like!)
                        Canon 5D MKII - 17-35 2.8 - 24-70 2.8L - 70-200 2.8L, ...

                        Comment


                        • #13
                          yep hier ook, al lijkt het nu wat beter te gaan ..

                          vanmiddag leek 't erop dat de sql een beetje aan de trage kant was..
                          kreeg soms zelfs timeout.

                          [edit] nog altijd héééél traag [/edit]
                          My Portfolio (like!)
                          Canon 5D MKII - 17-35 2.8 - 24-70 2.8L - 70-200 2.8L, ...

                          Comment


                          • #14
                            aaaaaaa, het is in orde nu... Bedankt voor de vlugge reaktie...
                            ik hoor juist dat ze hun 286 servers vervangen hebben door Pentiums... nu gaat 't tenmiste normaal.... was echt niet te doen... was al naar een ander fotoforum gesurft om afkickverschijnselen te vermijden...

                            Comment


                            • #15
                              Eigenaardig was dat het alleen het forum was... ander pagina's gingen snel...
                              Mijn eigen site die zich op de servers van Webdata bevind ging supersnel... nog voor ik met de muis geklikt had was ik al op de pagina's...

                              Ale, maar 't is in orde nu... oef.

                              Comment

                              Working...
                              X