Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Plons

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Plons



    Alle comments welkom!

    Update:
    Last edited by kpas; 29 juli 2012, 14:59.
    I'm crazy, but it's ok, 'cause I don't mind !!!

  • #2
    Re: Plons

    Op het juiste moment afgedrukt. Misschien volgende keer eens een iets lager standpunt proberen. Werkt altijd leuk bij watervogels.
    Gr David

    Comment


    • #3
      Re: Plons

      Vind dit knap gedaan! Volg wel wat ivm dat lager standpunt, maar weet dat dit niet altijd mogelijk is...

      Comment


      • #4
        Re: Plons

        heel fraai
        https://www.facebook.com/wilfried.solarz.1

        Comment


        • #5
          Re: Plons

          Actiemoment mooi gebracht
          dgv Eric
          http://blog.seniorennet.be/eric1957/
          Canon 450D + 18-55 mm en EFs 55-250 mm
          Sigma 120-400 mm en Pana FZ 8 + voorzetlens.

          Comment


          • #6
            Re: Plons

            Mooi moment van deze verfrissende duik maar op deze grootte van afbeelding mis ik vooral scherpte op de hond.
            Misschien selectief nog wat na verscherpen.

            grts
            Sieg
            Voor meer foto's ; www.sieg.be

            Comment


            • #7
              Re: Plons

              langharige Weimaraner? Dit soort actieshots zijn qua scherpte ook goed te doen met flits, mits je natuurlijk e.e.a. in scene zet, beeld kan net wat meer pit gebruiken qua naverscherpen idd, en ook wat contrast/verzadiging,
              groetjes,
              Loulou
              Loulou Beavers | fotoworkshops en fotoreizen | www.photo-moments.nl

              Comment


              • #8
                Re: Plons

                Mist idd een beetje scherpte, op mijn smartphone lijkt het dat deze meer op het opspattende water ligt?
                Wel mooi actiemoment en mooie dof
                70D / 450D / Sigma 10-20mm f/4-5.6 HSM / 18-55IS / 50mm f1.8 II / 430EXII / Sigma 120-300mm f/2.8 OS / Kenko Pro 300 1.4x DG / Sigma 2x APO DG / Flickr / 500px / lsfotografie.webs.com

                Comment


                • #9
                  Re: Plons

                  Dank je voor de comments allemaal!

                  Ik volg wat betreft het standpunt, flits etc... Maar dieper in het water kon ik niet gaan staan. Off camera Flitsen was niet mogelijk omdat je moeilijk kon voorspellen waar de hond in het water gaat. Flits op de camera heeft hier geen toegevoegde waarde.
                  Nu is flitsen op 1/4000 zo wie zo niet zo makkelijk. SB900's hebben dan bijna geen vermogen en ik bezit (nog) geen ranger met PW's.

                  Wat betreft de nabewerking, ik hou het liefst zo neutraal mogelijk. Dus WB via grijskaart en kleuren via een colorchecker. Zo hebben de redacties voldoende informatie en kunnen ze het beeld zelf naar hun hand zetten.
                  Op een ander forum vonden ze de foto ook wat te koud. Dus even de WB 750 K opgetrokken en wat extra contrast.

                  De scherpte licht op enkele haartje sin de nek en net niet op de ogen. Bij f4 200mm en ISO800 zie je dat onmiddellijk...
                  I'm crazy, but it's ok, 'cause I don't mind !!!

                  Comment

                  Working...
                  X