Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

kiekendief boven rietveld

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • kiekendief boven rietveld


    By bagste at 2012-05-17

  • #2
    Re: kiekendief boven rietveld

    speciaal en ongewoon. Hoe heb je dat gedaan ?

    Comment


    • #3
      Re: kiekendief boven rietveld

      Oorspronkelijk geplaatst door Loeky Bekijk bericht
      speciaal en ongewoon. Hoe heb je dat gedaan ?
      Zal er eens naar raden: (te) sterke crop en achtergrond onscherp gemaakt (gaussiaans vervagen)

      Eric

      Comment


      • #4
        Re: kiekendief boven rietveld

        Oorspronkelijk geplaatst door archi Bekijk bericht
        Zal er eens naar raden: (te) sterke crop en achtergrond onscherp gemaakt (gaussiaans vervagen)

        Eric
        mis maar ik zal het verklappen .
        ben hem al enige tijd aan het opserveren .
        uiteindelijk schuiltentje opgezet en wachten op een redelijke afstand om de dieren niet te verstoren . maar ga de volgende iets dichter proberen
        niets vervaagd wel lichtjes crop maar dan zelfs nog minder dan 1/3
        fotografeert met 600mm canon en convertor vandaar de onscherpe achtergrond .staat in exif .
        heb wel wat ruis weggehaald op achtergrond .

        Comment


        • #5
          Re: kiekendief boven rietveld

          Hetgeen je hier ziet is een duidelijk fenomeen wat je hebt met een lange brandpuntafstand en felle/warme zon, namelijk luchttrilling
          Niettegenstaande het feit als je met 840mm zit te werken en dit het resultaat is dat je er dan zeker en vast te ver af zat.

          Hij neemt in ieder geval een mooie pose aan, nu je hem weet zitten nog eens teruggaan en dichter proberen geraken. De aanhouder wint !
          Trouwens een 600mm + 1,4 convertor geeft prachtige resultaten hoor !

          grts
          Sieg
          Voor meer foto's ; www.sieg.be

          Comment


          • #6
            Re: kiekendief boven rietveld

            Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
            Hetgeen je hier ziet is een duidelijk fenomeen wat je hebt met een lange brandpuntafstand en felle/warme zon, namelijk luchttrilling
            Niettegenstaande het feit als je met 840mm zit te werken en dit het resultaat is dat je er dan zeker en vast te ver af zat.

            Hij neemt in ieder geval een mooie pose aan, nu je hem weet zitten nog eens teruggaan en dichter proberen geraken. De aanhouder wint !
            Trouwens een 600mm + 1,4 convertor geeft prachtige resultaten hoor !

            grts
            Sieg
            vind hem er al fatsoenlijk op staan voor zulke afstand je ziet zelf zijn pupil , beestje staat er scherp op volgens mij
            achtergrond is inderdaad van de warmte maar vind hem wel iets hebben zo .
            en ook niet storend .

            Comment


            • #7
              Re: kiekendief boven rietveld

              de exif kan ik niet lezen. Dat programma heb ik niet op mijn computer geplaatst gewoonweg omdat ik al zoveel op staan heb. Bij mijn opmerkingen richt ik me gewoonweg op wat ik zie of ondervind.

              Nu ik begrijp nu hoe je alles zo vaag heb onder de vogel. Blijf het zeggen het is heel speciaal en ongewoon. Maar dat wil niet zeggen dat ik het niet mooi vind. Naarmate ik er naar blijf kom kijken vind ik hem mooie en mooier. Eens iets totaal anders. Ik kijk uit naar andere werken van u. Ik vind het interessant. Maar ik ben zelf nog een kleine hoor.

              Comment


              • #8
                Re: kiekendief boven rietveld

                Oorspronkelijk geplaatst door bagste Bekijk bericht
                vind hem er al fatsoenlijk op staan voor zulke afstand je ziet zelf zijn pupil , beestje staat er scherp op volgens mij
                achtergrond is inderdaad van de warmte maar vind hem wel iets hebben zo .
                en ook niet storend .
                Steven, ik heb niet gezegd dat 'm niet scherp is hé !
                Mijn antwoord was bedoelt naar degenen die spreken over de achtergrond

                grts
                Sieg
                Voor meer foto's ; www.sieg.be

                Comment

                Working...
                X