Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
kiekendief boven rietveld
Collapse
X
-
-
Re: kiekendief boven rietveld
Oorspronkelijk geplaatst door Loeky Bekijk berichtspeciaal en ongewoon. Hoe heb je dat gedaan ?
Eric
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door archi Bekijk berichtZal er eens naar raden: (te) sterke crop en achtergrond onscherp gemaakt (gaussiaans vervagen)
Eric
ben hem al enige tijd aan het opserveren .
uiteindelijk schuiltentje opgezet en wachten op een redelijke afstand om de dieren niet te verstoren . maar ga de volgende iets dichter proberen
niets vervaagd wel lichtjes crop maar dan zelfs nog minder dan 1/3
fotografeert met 600mm canon en convertor vandaar de onscherpe achtergrond .staat in exif .
heb wel wat ruis weggehaald op achtergrond .
Comment
-
Hetgeen je hier ziet is een duidelijk fenomeen wat je hebt met een lange brandpuntafstand en felle/warme zon, namelijk luchttrilling
Niettegenstaande het feit als je met 840mm zit te werken en dit het resultaat is dat je er dan zeker en vast te ver af zat.
Hij neemt in ieder geval een mooie pose aan, nu je hem weet zitten nog eens teruggaan en dichter proberen geraken. De aanhouder wint !
Trouwens een 600mm + 1,4 convertor geeft prachtige resultaten hoor !
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk berichtHetgeen je hier ziet is een duidelijk fenomeen wat je hebt met een lange brandpuntafstand en felle/warme zon, namelijk luchttrilling
Niettegenstaande het feit als je met 840mm zit te werken en dit het resultaat is dat je er dan zeker en vast te ver af zat.
Hij neemt in ieder geval een mooie pose aan, nu je hem weet zitten nog eens teruggaan en dichter proberen geraken. De aanhouder wint !
Trouwens een 600mm + 1,4 convertor geeft prachtige resultaten hoor !
grts
Sieg
achtergrond is inderdaad van de warmte maar vind hem wel iets hebben zo .
en ook niet storend .
Comment
-
-
de exif kan ik niet lezen. Dat programma heb ik niet op mijn computer geplaatst gewoonweg omdat ik al zoveel op staan heb. Bij mijn opmerkingen richt ik me gewoonweg op wat ik zie of ondervind.
Nu ik begrijp nu hoe je alles zo vaag heb onder de vogel. Blijf het zeggen het is heel speciaal en ongewoon. Maar dat wil niet zeggen dat ik het niet mooi vind. Naarmate ik er naar blijf kom kijken vind ik hem mooie en mooier. Eens iets totaal anders. Ik kijk uit naar andere werken van u. Ik vind het interessant. Maar ik ben zelf nog een kleine hoor.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bagste Bekijk berichtvind hem er al fatsoenlijk op staan voor zulke afstand je ziet zelf zijn pupil , beestje staat er scherp op volgens mij
achtergrond is inderdaad van de warmte maar vind hem wel iets hebben zo .
en ook niet storend .
Mijn antwoord was bedoelt naar degenen die spreken over de achtergrond
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
Comment