Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Voor de maaltijd...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Voor de maaltijd...

    Eerst een klein voorwoordje: de laatste tijd ben ik wat minder actief geweest met het geven van commentaren, dat is niet omdat jullie foto's van mindere kwaliteit zijn maar een typisch lente-verschijnsel.

    Komende maanden zal ik in dit gedeelte van het forum waarschijnlijk weer wat minder actief zijn: het macroseizoen komt er aan, mijnen hof roept voor verzorging (), binnenkort naar Lanzarote, en ik ben ook van plan om de onderwaterwereld van België en omstreken al snorkelend beetje in de kaart te brengen, geïnspireerd door een project wat iemand in Ierland heeft opgestart (link). Misschien een beetje ambitieus maar ik (en jullie) zullen wel te zien krijgen wat er wel of niet van komt.

    Deze is genomen vanuit de auto, valkje was te dicht voor 600mm, dus het is eigenlijk een "stitch" van drie foto's waarbij ik twee extra foto's heb genomen om de linker en rechtertip van de vleugel er helemaal op te krijgen.

    D7100 x 2 en wat (oud en nieuw) glas
    Olympus XZ-1 met onderwaterhuis PT-050
    Flickr - JAlbum

  • #2
    Re: Voor de maaltijd...

    t'is eens iets anders een foto van deze zo langs achter geschoten.
    Ik zie geen foutjes in de stitch trouwens. gedaan!
    600mm en deze er niet opkrijgen? die moet dan wel extreem dicht hebben gevlogen...
    groetjes
    http://500px.com/lishapics

    Comment


    • #3
      Re: Voor de maaltijd...

      Oorspronkelijk geplaatst door lisha Bekijk bericht
      die moet dan wel extreem dicht hebben gevlogen...
      Zal zoiets van een meterje of tien geweest zijn denk ik
      D7100 x 2 en wat (oud en nieuw) glas
      Olympus XZ-1 met onderwaterhuis PT-050
      Flickr - JAlbum

      Comment


      • #4
        Re: Voor de maaltijd...

        Heel mooi te zien hoe hij zijn klauwtjes ingetrokken houdt en hoe hij met scherpe blik naar beneden tuurt op zoek naar een prooi! Knap vastgelegd!
        Grt. Jef

        Comment


        • #5
          Re: Voor de maaltijd...

          Mooi gedaan Eric, maar rond de rechtervleugel zit nog een duidelijk zichtbare donkere rand

          grts
          Sieg
          Voor meer foto's ; www.sieg.be

          Comment

          Working...
          X