Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gorki @ Ten Vrede

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Gorki @ Ten Vrede

    Lucske was weer in plein form hoor!





    Is dit wat?
    Last edited by jelleken; 23 mei 2011, 23:33.
    GRAFISCH ONTWERP | WWW.ANNONSE.BE
    AUTOMOTIVE ARTWORK | WWW.JELLECLAEYS.BE

  • #2
    Re: Gorki @ Ten Vrede

    hier niet te zien, op de link wel. Lucske heeft wat veel licht gehad en staat er net maar stillekes bij mijn gedacht.
    Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf.
    www.musicinframe.be

    Comment


    • #3
      Re: Gorki @ Ten Vrede

      Ik volg Yourt.
      Ik vraag mij af of er in nabewerking niet meer detail uit dat licht te halen valt.
      It's not the size that matters, it's how you use it.
      Bart's Foto's Lenske Boortmeerbeek

      Comment


      • #4
        Re: Gorki @ Ten Vrede

        Volg ook. Ik heb er zo ook (ander concert), maar hoe kan je dit voorkomen als je zoveel tegenlicht hebt?

        Comment


        • #5
          Re: Gorki @ Ten Vrede

          Oorspronkelijk geplaatst door #Paco# Bekijk bericht
          Volg ook. Ik heb er zo ook (ander concert), maar hoe kan je dit voorkomen als je zoveel tegenlicht hebt?
          Niet. Wat je kan doen is spotmeting op de artiest. Dan brandt je achtergrond wel uit, maar da's niet erg. Overstraling kan je niet tegengaan, maar je kan in nabewerking op de pc wel wat terug rechttrekken (vnl. contrast optrekken en met de lichtopvulling-herstel-helderheid schuifjes bijstellen). Ook niet overdrijven want dan krijg je een posterised effect en dat vind ik ook maar niks.
          Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf.
          www.musicinframe.be

          Comment


          • #6
            Re: Gorki @ Ten Vrede

            Ik heb alleen een commerciële webspace, en daar zet ik geen foto's van derden op, maar als je me je e-mail doorstuurt, dan stuur ik je een bewerkte versie terug. Om eens te zien wat het kan worden...

            Comment


            • #7
              Re: Gorki @ Ten Vrede

              Serieus aan moeten rekken (overbelicht eigenlijk hé), maar nog iets uit kunnen halen op basis van de jpg:

              Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf.
              www.musicinframe.be

              Comment


              • #8
                Re: Gorki @ Ten Vrede

                Oorspronkelijk geplaatst door Yourt Bekijk bericht
                Serieus aan moeten rekken (overbelicht eigenlijk hé), maar nog iets uit kunnen halen op basis van de jpg:

                https://picasaweb.google.com/lh/phot...eat=directlink
                geef mij de originele maar. Ik ben meer in dat soort situaties als toeschouwer dan als fotograaf en vind dit heel sterk lijken op hoe zo'n momenten er echt uitzien. Die lichtmannen doen dat express op die manier, dan mag dat zeker zo op de foto.
                The Knight That Says Ni...kon

                Comment


                • #9
                  Re: Gorki @ Ten Vrede

                  Oorspronkelijk geplaatst door putor Bekijk bericht
                  Ik ben meer in dat soort situaties als toeschouwer dan als fotograaf en vind dit heel sterk lijken op hoe zo'n momenten er echt uitzien. Die lichtmannen doen dat express op die manier, dan mag dat zeker zo op de foto.
                  Tsja, een lichtman interesseert het nagenoeg niks hoe onze foto's eruit komen te zien. Ik zie ze vaak maar wat klungelen en dan hebben ze het idee dat het er geweldig uit ziet. Een rode zaal bv vind ik verschrikkelijk om naar te kijken, zowel als toeschouwer, als fotograaf.
                  Dennis

                  www.dennisbeekelaar.com

                  Comment

                  Working...
                  X