Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

NieuwZwart

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • NieuwZwart

    Driemaal NieuwZwart (Ultima Vez). En naar mijn eigen tevredenheid ;-)






  • #2
    Re: NieuwZwart

    Ik begrijp wat je hebt geprobeerd te doen, maar ik denk dat je niet geslaagd bent in je opzet. De derde opname komt in de richting. De compositie is er, maar de sluitertijd is te langzaam. Met dit soort opnamen, blijft het zoeken

    Comment


    • #3
      Re: NieuwZwart

      Nu maak je me eigenlijk wel benieuwd naar wat volgens jou dan mijn opzet zou zijn? Want eigenlijk is zowat alles van instellingen en positionering heel bewust gekozen. En ook wel een compromis beweging-belichting. Een hogere sluitertijd zou ook teveel van de actie bevroren hebben. En dat leek me bij deze erg dynamische choreografieën te 'onecht' voor het stuk.

      (En jammer genoeg zie ik net dat de belangrijkste foto die ik erin wil, dat ik er daar een ander voor in de plaats heb gezet).

      Comment


      • #4
        Re: NieuwZwart

        Volgens mij heb jij een wilde dans over instincten en passies, fotografisch willen vastleggen. Daarvoor gebruik je de middelen van compositie, kleur en beweging. Met de derde foto ben je naar mijn mening goed op weg. Ik zal je een PB zenden met mijn interpretatie.

        Comment


        • #5
          Re: NieuwZwart

          Na een paar keer terug gekomen te zijn moet ik zeggen dat ik deze foto's echt wat vind hebben... beweging... dramatische composities... Niet alledaags, maar wel fraai!
          Canon 400D/50D - EF-S 18-55 - EF 50 f1.8 - EF 70-300 IS USM - Sigma 24-70 f2.8 EX - Tamron 27-70 f2.8 VC - Canon 70-200 f2.8 L - Metz 58

          Comment


          • #6
            Re: NieuwZwart

            2 en 3 de max
            mijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog

            IMac/IPad/Mac Air 
            D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm

            Comment


            • #7
              Re: NieuwZwart

              Oorspronkelijk geplaatst door devid Bekijk bericht
              2 en 3 de max
              Vind ik ook. Nice job!
              "The day we stop looking, Charlie, is the day we die" - Al Pacino, Scent of a Woman
              website fotoblog

              Comment

              Working...
              X