Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Konijnenberg

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Konijnenberg

    Ik snap niet dat er zoveel mensen deze site en winkel ophemelen.
    Ik ben in nov geweest in de winkel in Turnhout ik vroeg informatie voor een softbox etc..
    De winkelbediende was ronduit arrogant en duidde zo klein opblaasbaar softboxje aan alsof ik niet wist wat het precies was toen zei ik dat ik softbox nodig had om op locatie te shooten. Ik vroeg om een softbox dat over mijn flitser paste toen zei hij dit bestaat niet ik zei jawel dit bestaat wel waardoor ik het zelf moest aantonen op hun website dat het wel degelijk bestond. Toen kwam hij af dat dit niet ging met sony enz en dat ik maar een andere kodak merk moest kopen :s. Nu na lang discussiëren heb ik zo flitsset besteld nu zijn we al half febr en is dit nog niet binnen . Sorry maar hierna koop ik daar nooit niks meer de arrogantie en ronduit veel te lange wachttijd neen dank u !
    Canon 5D MK II, 85mm 1.2,12-24,24-70 2.8,Fishy

  • #2
    Re: Konijnenberg

    Oorspronkelijk geplaatst door Foantje Bekijk bericht
    Ik snap niet dat er zoveel mensen deze site en winkel ophemelen.
    Ik snap ook niet dat er nog altijd mensen zijn die kiezen om de laatste cent eruit te knijpen en daarom kopen waar het echt het goedkoopst is, om achteraf te komen zagen en klagen, en er topics voor openen omwille het feit dat ze niet de service kregen die ze voor die lage prijs er schaamteloos bij verwachten...

    my 2 cents.

    Mvg,
    Frederic

    Comment


    • #3
      Re: Konijnenberg

      Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De Smet Bekijk bericht
      Ik snap ook niet dat er nog altijd mensen zijn die kiezen om de laatste cent eruit te knijpen en daarom kopen waar het echt het goedkoopst is, om achteraf te komen zagen en klagen, en er topics voor openen omwille het feit dat ze niet de service kregen die ze voor die lage prijs er schaamteloos bij verwachten...

      my 2 cents.

      Mvg,
      Frederic
      Het ging mij niet om het goedkoopst ofzo, Ik ben er naar toe gegaan omdat ik er zoveel mensen over hoorde praten...
      Canon 5D MK II, 85mm 1.2,12-24,24-70 2.8,Fishy

      Comment


      • #4
        Re: Konijnenberg

        Oorspronkelijk geplaatst door Foantje Bekijk bericht
        Het ging mij niet om het goedkoopst ofzo, Ik ben er naar toe gegaan omdat ik er zoveel mensen over hoorde praten...
        After all, je blijft echt grappig

        Mvg,
        Frederic

        Comment


        • #5
          Re: Konijnenberg

          Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De Smet Bekijk bericht
          After all, je blijft echt grappig

          Mvg,
          Frederic
          Wat voor reactie is dit nou?
          Canon 5D MK II, 85mm 1.2,12-24,24-70 2.8,Fishy

          Comment


          • #6
            Re: Konijnenberg

            Ik denk dat zo iedereen (ik ook) wel iets kan vertellen over winkels waar "tooggeschoven" wordt.
            De lokale fotoboer is en blijft mijn favoriete aankoopplaats. Ook ik koop bij Konijnenberg en Studio73 sommige toebehoren vanwege het te grote prijsverschil. De beide winkels liggen dan ook op een boogscheut van mijn deur. Ik klaag er niet van, en als je er regelmatig komt, kennen ze je wel een beetje, en dat scheelt toch wel wat. Arrogantie heb ik nog niet ervaren, maar niet elke verkoper is inderdaad even bekwaam. Als je er enkele keren geweest bent, weet je dat er best bekwame mensen bij zitten ook.
            Ik ga er niet van klagen... ik ga er ook enkel voor "de goedkoop". Het (soms minieme) prijsverschil zit ergens in (m.i. vooral in de service, die bij de lokale fotoboer, althans hier toch, excellent is).

            Mvg

            Chris

            Comment


            • #7
              Re: Konijnenberg

              Hey juppekes

              Ja lap,

              We zijn weer vertrokken voor een blad of vier met voor en tegen
              Bootjes

              Comment


              • #8
                Re: Konijnenberg

                Oorspronkelijk geplaatst door Foantje Bekijk bericht
                De winkelbediende was ronduit arrogant... Nu na lang discussiëren heb ik zo flitsset besteld..
                DAT snap ik pas niet .

                Zet mij voor een arrogante winkelbediende en ik ben rapper buiten dan dat ik binnen was.

                Comment


                • #9
                  Re: Konijnenberg

                  Oorspronkelijk geplaatst door Mriya Bekijk bericht
                  Hey juppekes

                  Ja lap,

                  We zijn weer vertrokken voor een blad of vier met voor en tegen
                  Ik ben er niet tegen hé ik vond het gewoon zeer jammer voor zulke winkel om zo onprofessioneel om te gaan. Kbedoel als je een softbox vraagt en ze komen daar af met klein opblaasbaar dingetje . En dan zwijg ik nog over de wachttijd moest ik nu iets besteld hebben van 10 € oke maar voor het bedrag dat ik besteld heb had ik toch een iets vlugger service verwacht.
                  Canon 5D MK II, 85mm 1.2,12-24,24-70 2.8,Fishy

                  Comment


                  • #10
                    Re: Konijnenberg

                    Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele Bekijk bericht
                    DAT snap ik pas niet .

                    Zet mij voor een arrogante winkelbediende en ik ben rapper buiten dan dat ik binnen was.
                    Ik was helemaal van brugge gekomen en ik had dit snel nodig want nu ook wel niet geval is maar ja dat wist ik natuurlijk niet op voorhand.
                    Canon 5D MK II, 85mm 1.2,12-24,24-70 2.8,Fishy

                    Comment


                    • #11
                      Re: Konijnenberg

                      Oorspronkelijk geplaatst door Foantje Bekijk bericht
                      Ik was helemaal van brugge gekomen en ik had dit snel nodig
                      Beetje impulsief niet? Had je niet beter eerst eens gebeld?

                      Comment


                      • #12
                        Re: Konijnenberg

                        Oorspronkelijk geplaatst door Foantje Bekijk bericht
                        Wat voor reactie is dit nou?
                        Omdat je beweert dat je er naartoe gegaan bent omdat je er al veel hoorde over praten, maar dan gaat beweren dat je niet ging voor de lage prijs... De hoofdreden waarom er over Konijnenberg gesproken wordt IS de lage prijs.
                        Waar hoorde je anders over? De service allicht ook niet, anders zou je er geen klagen over hebben, integendeel.

                        Mvg,
                        Frederic

                        Comment


                        • #13
                          Re: Konijnenberg

                          Bij Fotokonijnenberg moet je binnegaan met modelnummer in de hand, of ter plaatsen opzoeken en dit aan de verkoper vragen.
                          Als je gewoon een softbox voor je opzetflitser gevraagd hebt dan heeft ie het juiste model getoond (opblaasbaar ding)

                          Je moet echt zeggen dat je een softbox wil zoveel cm op zoveel cm van merk X.

                          Er zijn in Turnhout ook bekwame verkopers die je met veel info kunnen verder helpen maar ze zijn helaas niet allemaal zo.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Konijnenberg

                            Al diegene die hier durven beweren dat Konijn goedkoop is hebben toch ergens een vijske los. De enige reden dat ik soms bij Konijn ga is omdat ze veel liggen hebben. Maar goedkoop ?????
                            α 99 - Sony 16-35 mm F2.8 ZA SSM
                            Flickr____No place to be

                            Comment


                            • #15
                              Re: Konijnenberg

                              Prijs vandaag bij konijnenberg: €375,20


                              Prijs bij Studio73: €389
                              Opzoek naar de beste links? Je vind ze op de Studio73.be Startpagina plaats nu ook je eigen links


                              Beide de SB-900 van Nikon.
                              Dus konijnenberg is toch wel goedkoper?
                              Bij konijnenberg verschillen de prijzen altijd...
                              Ik heb mijn SB900 gekocht voor €382 en nu staat die aan €375,20

                              Comment

                              Working...
                              X